Un home roba un cotxe en Cullera i acaba detingut després d’una impressionant persecució

Este matí de dissabte, 12 de setembre, cap a les 08.30 hores, diferents Agents de la Policia Local de Cullera, en la comarca de la Ribera (València) i la Guàrdia Civil han detingut a un home de 50 anys, que presumptament ha furtat un cotxe

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, les autoritats han rebut l’avís del robatori d’un vehicle i ràpidament, els agents han organitzat un dispositiu per a agarrar al delinqüent. Després d’una espectacular persecució, el lladre ha xocat amb una furgoneta que es trobava aparcada.

 

Durant la fugida, el detingut ha causat danys a altres dos cotxes estacionats en Cullera. Finalment, les autoritats han pogut detindre a l’home que, immediatament ha sigut traslladat al centre de salut per agents de la Guàrdia Civil, ja que presentava ferides al cap. A hores d’ara, el presumpte autor dels fets ha passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.