14.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Un home roba un cotxe en Cullera i acaba detingut després d’una impressionant persecució

Este matí de dissabte, 12 de setembre, cap a les 08.30 hores, diferents Agents de la Policia Local de Cullera, en la comarca de la Ribera (València) i la Guàrdia Civil han detingut a un home de 50 anys, que presumptament ha furtat un cotxe

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, les autoritats han rebut l’avís del robatori d’un vehicle i ràpidament, els agents han organitzat un dispositiu per a agarrar al delinqüent. Després d’una espectacular persecució, el lladre ha xocat amb una furgoneta que es trobava aparcada.

 

Durant la fugida, el detingut ha causat danys a altres dos cotxes estacionats en Cullera. Finalment, les autoritats han pogut detindre a l’home que, immediatament ha sigut traslladat al centre de salut per agents de la Guàrdia Civil, ja que presentava ferides al cap. A hores d’ara, el presumpte autor dels fets ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.

El València encadena Lligues amb més derrotes que victòries des de 2020

Des de la temporada 2019-20 el València no tanca una Lliga amb més triomfs que caigudes. El repàs per campanyes i entrenadors confirma una tendència sostinguda.