Detenen a un home per robar material del seu treball valorat en 11.000 euros en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda, després de pel que pareix furtar material de l’empresa en la que treballava, valorat en uns 11.000 euros. 

 

Tal com han informat fonts policials, els policies van poder saber que el sospitós s’hauria apropiat de diferents objectes propietat de l’empresa a on treballava des de fa un any.

 

Concretament, l’ara detingut s’hauria apoderat d’unes quantes ferramentes, així com un ordinador portàtil, un telèfon mòbil i la pantalla d’un ordinador, ascendint tot a un valor d’uns 11.000 euros. Presumptament va reconèixer els fets davant personal de l’empresa, però no va retornar tots els productes robats. D’altra banda, l‘acusat va ser apartat del seu lloc de treball.

 

Per tot això, els agents han detingut a l’home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda. L’arrestat, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després d’haver prestat declaració. No obstant això, té l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Seguix ingressat el xiquet de 2 anys ferit després de caure des d’un balcó a Catarroja

El menor de 2 anys roman a l'Hospital La Fe amb pronòstic reservat després de caure des d'un balcó a Catarroja. La Guàrdia Civil investiga el succés

Restablit el trànsit d’alta velocitat amb Madrid després d’una fallada de senyalització

Adif ha recuperat a les 9.50 la gestió a Atocha i Chamartín i ha restablit les línies d'alta velocitat. Els trens tornen a circular amb retards significatius.

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.