8 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detenen a un home per robar material del seu treball valorat en 11.000 euros en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda, després de pel que pareix furtar material de l’empresa en la que treballava, valorat en uns 11.000 euros. 

 

Tal com han informat fonts policials, els policies van poder saber que el sospitós s’hauria apropiat de diferents objectes propietat de l’empresa a on treballava des de fa un any.

 

Concretament, l’ara detingut s’hauria apoderat d’unes quantes ferramentes, així com un ordinador portàtil, un telèfon mòbil i la pantalla d’un ordinador, ascendint tot a un valor d’uns 11.000 euros. Presumptament va reconèixer els fets davant personal de l’empresa, però no va retornar tots els productes robats. D’altra banda, l‘acusat va ser apartat del seu lloc de treball.

 

Per tot això, els agents han detingut a l’home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda. L’arrestat, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després d’haver prestat declaració. No obstant això, té l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.