Detenen a un home per robar material del seu treball valorat en 11.000 euros en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda, després de pel que pareix furtar material de l’empresa en la que treballava, valorat en uns 11.000 euros. 

 

Tal com han informat fonts policials, els policies van poder saber que el sospitós s’hauria apropiat de diferents objectes propietat de l’empresa a on treballava des de fa un any.

 

Concretament, l’ara detingut s’hauria apoderat d’unes quantes ferramentes, així com un ordinador portàtil, un telèfon mòbil i la pantalla d’un ordinador, ascendint tot a un valor d’uns 11.000 euros. Presumptament va reconèixer els fets davant personal de l’empresa, però no va retornar tots els productes robats. D’altra banda, l‘acusat va ser apartat del seu lloc de treball.

 

Per tot això, els agents han detingut a l’home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda. L’arrestat, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després d’haver prestat declaració. No obstant això, té l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU