Detenen a un home per robar material del seu treball valorat en 11.000 euros en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda, després de pel que pareix furtar material de l’empresa en la que treballava, valorat en uns 11.000 euros. 

 

Tal com han informat fonts policials, els policies van poder saber que el sospitós s’hauria apropiat de diferents objectes propietat de l’empresa a on treballava des de fa un any.

 

Concretament, l’ara detingut s’hauria apoderat d’unes quantes ferramentes, així com un ordinador portàtil, un telèfon mòbil i la pantalla d’un ordinador, ascendint tot a un valor d’uns 11.000 euros. Presumptament va reconèixer els fets davant personal de l’empresa, però no va retornar tots els productes robats. D’altra banda, l‘acusat va ser apartat del seu lloc de treball.

 

Per tot això, els agents han detingut a l’home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda. L’arrestat, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després d’haver prestat declaració. No obstant això, té l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.