Detenen a un home per robar material del seu treball valorat en 11.000 euros en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 42 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda, després de pel que pareix furtar material de l’empresa en la que treballava, valorat en uns 11.000 euros. 

 

Tal com han informat fonts policials, els policies van poder saber que el sospitós s’hauria apropiat de diferents objectes propietat de l’empresa a on treballava des de fa un any.

 

Concretament, l’ara detingut s’hauria apoderat d’unes quantes ferramentes, així com un ordinador portàtil, un telèfon mòbil i la pantalla d’un ordinador, ascendint tot a un valor d’uns 11.000 euros. Presumptament va reconèixer els fets davant personal de l’empresa, però no va retornar tots els productes robats. D’altra banda, l‘acusat va ser apartat del seu lloc de treball.

 

Per tot això, els agents han detingut a l’home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’apropiació indeguda. L’arrestat, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després d’haver prestat declaració. No obstant això, té l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.