Detenen a tres adolescents per un presumpte robatori d’un telèfon mòbil en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones, acusades d’un presumpte delicte de furt d’un telèfon mòbil d’alta gamma, en el carrer de la Ciutat de Bari.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir el 4 de novembre, cap a les 13.10 hores, quan els agents de Policia es trobaven en la porta de la seua comissària, i van ser alertats per un home que volia denunciar el robatori d’un mòbil a una xica per tres xics, facilitant una descripció de les característiques físiques d’estos, i manifestant que havien pegat a fugir pel carrer Daya Nueva.

 

Immediatament, la Policia Local va organitzar un dispositiu, a peu i amb patrulles, conseguint detindre als tres sospitosos, i després de dur a terme una inspecció superficial dels seus efectes personals, van localitzar el mòbil amb una targeta identificativa d’autobús amb la fotografia de la denunciant, i en ser preguntats cap va ser capaç de donar una resposta de la seua procedència.

 

Per tals fets els tres adolescents, de 14, 15 i 16 anys, i nacionalitat espanyola i algeriana, han sigut detinguts per un presumpte delicte de furt, i la Policia els ha informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assistixen. Més tard, van ser traslladats a dependències policials.

Últimes notícies

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.