17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detenen a tres adolescents per un presumpte robatori d’un telèfon mòbil en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones, acusades d’un presumpte delicte de furt d’un telèfon mòbil d’alta gamma, en el carrer de la Ciutat de Bari.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir el 4 de novembre, cap a les 13.10 hores, quan els agents de Policia es trobaven en la porta de la seua comissària, i van ser alertats per un home que volia denunciar el robatori d’un mòbil a una xica per tres xics, facilitant una descripció de les característiques físiques d’estos, i manifestant que havien pegat a fugir pel carrer Daya Nueva.

 

Immediatament, la Policia Local va organitzar un dispositiu, a peu i amb patrulles, conseguint detindre als tres sospitosos, i després de dur a terme una inspecció superficial dels seus efectes personals, van localitzar el mòbil amb una targeta identificativa d’autobús amb la fotografia de la denunciant, i en ser preguntats cap va ser capaç de donar una resposta de la seua procedència.

 

Per tals fets els tres adolescents, de 14, 15 i 16 anys, i nacionalitat espanyola i algeriana, han sigut detinguts per un presumpte delicte de furt, i la Policia els ha informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assistixen. Més tard, van ser traslladats a dependències policials.

Últimes notícies

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i acordar la renovació d’òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha oferit al PSPV-PSOE recuperar la 'normalitat institucional' amb el seu retorn a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana. Després de reunir-se amb els síndics, s'ha mostrat disposat a escriure a Diana Morant i ha demanat 'tindre més humanitat' perquè la trobada siga 'productiva'.