Detenen a tres adolescents per un presumpte robatori d’un telèfon mòbil en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones, acusades d’un presumpte delicte de furt d’un telèfon mòbil d’alta gamma, en el carrer de la Ciutat de Bari.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir el 4 de novembre, cap a les 13.10 hores, quan els agents de Policia es trobaven en la porta de la seua comissària, i van ser alertats per un home que volia denunciar el robatori d’un mòbil a una xica per tres xics, facilitant una descripció de les característiques físiques d’estos, i manifestant que havien pegat a fugir pel carrer Daya Nueva.

 

Immediatament, la Policia Local va organitzar un dispositiu, a peu i amb patrulles, conseguint detindre als tres sospitosos, i després de dur a terme una inspecció superficial dels seus efectes personals, van localitzar el mòbil amb una targeta identificativa d’autobús amb la fotografia de la denunciant, i en ser preguntats cap va ser capaç de donar una resposta de la seua procedència.

 

Per tals fets els tres adolescents, de 14, 15 i 16 anys, i nacionalitat espanyola i algeriana, han sigut detinguts per un presumpte delicte de furt, i la Policia els ha informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assistixen. Més tard, van ser traslladats a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts tres menors de 14 i 15 anys per la violació d’una menor de 16 a València

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d'una jove de 16 a València. També estan investigats per gravar i difondre les imatges; queden en llibertat vigilada amb prohibició d'acostar-se.

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.