Detenen a tres adolescents per un presumpte robatori d’un telèfon mòbil en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones, acusades d’un presumpte delicte de furt d’un telèfon mòbil d’alta gamma, en el carrer de la Ciutat de Bari.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir el 4 de novembre, cap a les 13.10 hores, quan els agents de Policia es trobaven en la porta de la seua comissària, i van ser alertats per un home que volia denunciar el robatori d’un mòbil a una xica per tres xics, facilitant una descripció de les característiques físiques d’estos, i manifestant que havien pegat a fugir pel carrer Daya Nueva.

 

Immediatament, la Policia Local va organitzar un dispositiu, a peu i amb patrulles, conseguint detindre als tres sospitosos, i després de dur a terme una inspecció superficial dels seus efectes personals, van localitzar el mòbil amb una targeta identificativa d’autobús amb la fotografia de la denunciant, i en ser preguntats cap va ser capaç de donar una resposta de la seua procedència.

 

Per tals fets els tres adolescents, de 14, 15 i 16 anys, i nacionalitat espanyola i algeriana, han sigut detinguts per un presumpte delicte de furt, i la Policia els ha informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assistixen. Més tard, van ser traslladats a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.