Detenen a tres adolescents per un presumpte robatori d’un telèfon mòbil en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a tres persones, acusades d’un presumpte delicte de furt d’un telèfon mòbil d’alta gamma, en el carrer de la Ciutat de Bari.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir el 4 de novembre, cap a les 13.10 hores, quan els agents de Policia es trobaven en la porta de la seua comissària, i van ser alertats per un home que volia denunciar el robatori d’un mòbil a una xica per tres xics, facilitant una descripció de les característiques físiques d’estos, i manifestant que havien pegat a fugir pel carrer Daya Nueva.

 

Immediatament, la Policia Local va organitzar un dispositiu, a peu i amb patrulles, conseguint detindre als tres sospitosos, i després de dur a terme una inspecció superficial dels seus efectes personals, van localitzar el mòbil amb una targeta identificativa d’autobús amb la fotografia de la denunciant, i en ser preguntats cap va ser capaç de donar una resposta de la seua procedència.

 

Per tals fets els tres adolescents, de 14, 15 i 16 anys, i nacionalitat espanyola i algeriana, han sigut detinguts per un presumpte delicte de furt, i la Policia els ha informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que els assistixen. Més tard, van ser traslladats a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.