Ofereixen 40.000 euros al mes a Rocío Carrasco per les seues xarxes socials

 

Que Rocío Carrasco ha arribat a la vida televisiva per a quedar-se és un fet. La filla de Rocío Jurado ha causat un gran enrenou mediàtic amb el seu documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, i ha sigut arran d’este quan li han plogut les ofertes de treball després de romandre diversos anys fora del mercat laboral.

En este sentit, fa pocs dies es coneixia que la televisiva formaria part de l’equip de col·laboradors de ‘Sálvame’, programa encarregat de divulgar el seu testimoniatge sobre violència masclista i que ja té preparada una segona part que s’estrenarà a la tardor.

La revista Vaninatis ha explicat que almenys tres marques s’han posat en contacte amb ella per a oferir-li contractes d’imatge molt ben pagats.

Estes ofertes no han sigut les úniques que ha rebut durant estos mesos. Segons ha pogut saber Vanitatis per part de fonts del sector, una empresa de comunicació hauria realitzat una oferta base de 40.000 euros mensuals a Rocío Carrasco per crear i gestionar els seus comptes en xarxes socials.

No obstant això, per tots és conegut que la protagonista de la docuserie no segueix les tendències actuals de gestió d’imatge i renega de monetitzar (almenys fins ara) la seua persona en internet.

En mancar de perfil en les xarxes, l’empresa voldria gestionar la seua imatge a través de plataformes com Instagram. La proposta buscaria generar una imatge molt polida de la col·laboradora i aniria des de la creació dels comptes o la negociació de contractes publicitaris amb marques. A més, l’empresa tindria pensat organitzar un gran esdeveniment, a manera de presentació oficial.

Es desconeix si Carrasco acceptarà l’oferta, encara que és cert que no té presència en xarxes socials ni està a l’última en estes tendències.

 

Com reaccionarien les xarxes a la seua arribada?

 

Fonts del sector afirmen que seria una aposta segura i intel·ligent per part de la filla de la chipionera aprofitar este moment i sumar-se al negoci de les xarxes, ja que tots els personatges públics ho fan.

Alguns dels seus companys en ‘Sálvame’ poden arribar a facturar elevades quantitats mensuals pel seu treball en Instagram. En el cas d’Anabel Pantoja, es van arribar a rumorejar xifres de 3.000 euros d’ingressos per publicació.

A més, un dels majors motius que podrien impulsar a Rocío a acceptar esta oferta seria fomentar la seua labor solidària amb el moviment feminista.

Les xarxes serien el lloc perfecte per a realitzar la subhasta promesa de la seua ja icònic tratge fúcsia o per a llançar i publicitar finalment la seua esperada línia de samarretes amb la marca ‘Soy Pitita’.

Com ella mateixa va comptar en l’última entrevista concedida per a tancar el documental, tots els beneficis seran donats a associacions que ajuden a víctimes de la violència masclista.

Últimes notícies

Ryunosuke Sato torna a la selecció absoluta del Japó després de quedar-se sense Mundial

El migcampista del València Ryunosuke Sato ha sigut cridat de nou per la selecció absoluta del Japó per a la Copa Desafiament Kirin i la Copa Kirin Futbol, després d’haver-se quedat fora de la llista del passat Mundial. La convocatòria li impedirà participar en la ‘pretemporada’ de tres setmanes del club de Mestalla, que encara espera nou entrenador.

Oportunitats de networking i estratègia patrimonial en el Valencia Real Estate Summit 2026

Participa en el Valencia Real Estate Summit per descobrir les clau del networking en el sector immobiliari i financer.

Les obres contra inundacions a Aldaia responen en el primer gran episodi de pluja

Aldaia ha comprovat esta matinada el bon funcionament de les noves obres d’evacuació d’aigües pluvials, que han reduït el cabal del barranc de La Saleta i han evitat danys majors al nucli urbà.

Carolina Holguín deixa la presidència de l’Eldense en plena venda a Messi

Carolina Holguín ha deixat de ser presidenta del CD Eldense enmig del procés de venda del club a Leo Messi. L’entitat alacantina no ha aclarit si la colombiana continua com a màxima accionista ni com afecta la demanda recent de Pascual Pérez.

Garatges i túnels inundats a Torrent mentre creix la preocupació pels barrancs

Torrent ha patit inundacions en túnels i garatges després de superar els 97 litres per metre quadrat i alerta ara del risc als barrancs encara sense netejar.

Les pluges obliguen Alfafar a vigilar el clavegueram per sobrecàrregues puntuals

L’Ajuntament d’Alfafar manté la vigilància sobre el sistema de clavegueram després de registres puntuals de sobrecàrrega i acumulació d’aigua en alguns carrers.

Pérez Llorca defensa l’Es-Alert a la Comunitat Valenciana i remarca que es va enviar per previsió d’avingudes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat l’enviament de l’Es-Alert per criteris tècnics i de prevenció davant un possible augment del cabal dels barrancs, malgrat que només hi havia avís taronja.

Els municipis afectats per la dana superen una nit de fortes pluges sense danys greus

Paiporta, Torrent, Aldaia, Alaquàs, Alfafar i Utiel han patit fortes trombes d’aigua i incidències puntuals, però han superat la nit sense danys greus. La principal preocupació s’ha centrat en els barrancs i el clavegueram.