Ofereixen 40.000 euros al mes a Rocío Carrasco per les seues xarxes socials

 

Que Rocío Carrasco ha arribat a la vida televisiva per a quedar-se és un fet. La filla de Rocío Jurado ha causat un gran enrenou mediàtic amb el seu documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, i ha sigut arran d’este quan li han plogut les ofertes de treball després de romandre diversos anys fora del mercat laboral.

En este sentit, fa pocs dies es coneixia que la televisiva formaria part de l’equip de col·laboradors de ‘Sálvame’, programa encarregat de divulgar el seu testimoniatge sobre violència masclista i que ja té preparada una segona part que s’estrenarà a la tardor.

La revista Vaninatis ha explicat que almenys tres marques s’han posat en contacte amb ella per a oferir-li contractes d’imatge molt ben pagats.

Estes ofertes no han sigut les úniques que ha rebut durant estos mesos. Segons ha pogut saber Vanitatis per part de fonts del sector, una empresa de comunicació hauria realitzat una oferta base de 40.000 euros mensuals a Rocío Carrasco per crear i gestionar els seus comptes en xarxes socials.

No obstant això, per tots és conegut que la protagonista de la docuserie no segueix les tendències actuals de gestió d’imatge i renega de monetitzar (almenys fins ara) la seua persona en internet.

En mancar de perfil en les xarxes, l’empresa voldria gestionar la seua imatge a través de plataformes com Instagram. La proposta buscaria generar una imatge molt polida de la col·laboradora i aniria des de la creació dels comptes o la negociació de contractes publicitaris amb marques. A més, l’empresa tindria pensat organitzar un gran esdeveniment, a manera de presentació oficial.

Es desconeix si Carrasco acceptarà l’oferta, encara que és cert que no té presència en xarxes socials ni està a l’última en estes tendències.

 

Com reaccionarien les xarxes a la seua arribada?

 

Fonts del sector afirmen que seria una aposta segura i intel·ligent per part de la filla de la chipionera aprofitar este moment i sumar-se al negoci de les xarxes, ja que tots els personatges públics ho fan.

Alguns dels seus companys en ‘Sálvame’ poden arribar a facturar elevades quantitats mensuals pel seu treball en Instagram. En el cas d’Anabel Pantoja, es van arribar a rumorejar xifres de 3.000 euros d’ingressos per publicació.

A més, un dels majors motius que podrien impulsar a Rocío a acceptar esta oferta seria fomentar la seua labor solidària amb el moviment feminista.

Les xarxes serien el lloc perfecte per a realitzar la subhasta promesa de la seua ja icònic tratge fúcsia o per a llançar i publicitar finalment la seua esperada línia de samarretes amb la marca ‘Soy Pitita’.

Com ella mateixa va comptar en l’última entrevista concedida per a tancar el documental, tots els beneficis seran donats a associacions que ajuden a víctimes de la violència masclista.

Últimes notícies

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.