12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Ofereixen 40.000 euros al mes a Rocío Carrasco per les seues xarxes socials

 

Que Rocío Carrasco ha arribat a la vida televisiva per a quedar-se és un fet. La filla de Rocío Jurado ha causat un gran enrenou mediàtic amb el seu documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, i ha sigut arran d’este quan li han plogut les ofertes de treball després de romandre diversos anys fora del mercat laboral.

En este sentit, fa pocs dies es coneixia que la televisiva formaria part de l’equip de col·laboradors de ‘Sálvame’, programa encarregat de divulgar el seu testimoniatge sobre violència masclista i que ja té preparada una segona part que s’estrenarà a la tardor.

La revista Vaninatis ha explicat que almenys tres marques s’han posat en contacte amb ella per a oferir-li contractes d’imatge molt ben pagats.

Estes ofertes no han sigut les úniques que ha rebut durant estos mesos. Segons ha pogut saber Vanitatis per part de fonts del sector, una empresa de comunicació hauria realitzat una oferta base de 40.000 euros mensuals a Rocío Carrasco per crear i gestionar els seus comptes en xarxes socials.

No obstant això, per tots és conegut que la protagonista de la docuserie no segueix les tendències actuals de gestió d’imatge i renega de monetitzar (almenys fins ara) la seua persona en internet.

En mancar de perfil en les xarxes, l’empresa voldria gestionar la seua imatge a través de plataformes com Instagram. La proposta buscaria generar una imatge molt polida de la col·laboradora i aniria des de la creació dels comptes o la negociació de contractes publicitaris amb marques. A més, l’empresa tindria pensat organitzar un gran esdeveniment, a manera de presentació oficial.

Es desconeix si Carrasco acceptarà l’oferta, encara que és cert que no té presència en xarxes socials ni està a l’última en estes tendències.

 

Com reaccionarien les xarxes a la seua arribada?

 

Fonts del sector afirmen que seria una aposta segura i intel·ligent per part de la filla de la chipionera aprofitar este moment i sumar-se al negoci de les xarxes, ja que tots els personatges públics ho fan.

Alguns dels seus companys en ‘Sálvame’ poden arribar a facturar elevades quantitats mensuals pel seu treball en Instagram. En el cas d’Anabel Pantoja, es van arribar a rumorejar xifres de 3.000 euros d’ingressos per publicació.

A més, un dels majors motius que podrien impulsar a Rocío a acceptar esta oferta seria fomentar la seua labor solidària amb el moviment feminista.

Les xarxes serien el lloc perfecte per a realitzar la subhasta promesa de la seua ja icònic tratge fúcsia o per a llançar i publicitar finalment la seua esperada línia de samarretes amb la marca ‘Soy Pitita’.

Com ella mateixa va comptar en l’última entrevista concedida per a tancar el documental, tots els beneficis seran donats a associacions que ajuden a víctimes de la violència masclista.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.