Ofereixen 40.000 euros al mes a Rocío Carrasco per les seues xarxes socials

 

Que Rocío Carrasco ha arribat a la vida televisiva per a quedar-se és un fet. La filla de Rocío Jurado ha causat un gran enrenou mediàtic amb el seu documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, i ha sigut arran d’este quan li han plogut les ofertes de treball després de romandre diversos anys fora del mercat laboral.

En este sentit, fa pocs dies es coneixia que la televisiva formaria part de l’equip de col·laboradors de ‘Sálvame’, programa encarregat de divulgar el seu testimoniatge sobre violència masclista i que ja té preparada una segona part que s’estrenarà a la tardor.

La revista Vaninatis ha explicat que almenys tres marques s’han posat en contacte amb ella per a oferir-li contractes d’imatge molt ben pagats.

Estes ofertes no han sigut les úniques que ha rebut durant estos mesos. Segons ha pogut saber Vanitatis per part de fonts del sector, una empresa de comunicació hauria realitzat una oferta base de 40.000 euros mensuals a Rocío Carrasco per crear i gestionar els seus comptes en xarxes socials.

No obstant això, per tots és conegut que la protagonista de la docuserie no segueix les tendències actuals de gestió d’imatge i renega de monetitzar (almenys fins ara) la seua persona en internet.

En mancar de perfil en les xarxes, l’empresa voldria gestionar la seua imatge a través de plataformes com Instagram. La proposta buscaria generar una imatge molt polida de la col·laboradora i aniria des de la creació dels comptes o la negociació de contractes publicitaris amb marques. A més, l’empresa tindria pensat organitzar un gran esdeveniment, a manera de presentació oficial.

Es desconeix si Carrasco acceptarà l’oferta, encara que és cert que no té presència en xarxes socials ni està a l’última en estes tendències.

 

Com reaccionarien les xarxes a la seua arribada?

 

Fonts del sector afirmen que seria una aposta segura i intel·ligent per part de la filla de la chipionera aprofitar este moment i sumar-se al negoci de les xarxes, ja que tots els personatges públics ho fan.

Alguns dels seus companys en ‘Sálvame’ poden arribar a facturar elevades quantitats mensuals pel seu treball en Instagram. En el cas d’Anabel Pantoja, es van arribar a rumorejar xifres de 3.000 euros d’ingressos per publicació.

A més, un dels majors motius que podrien impulsar a Rocío a acceptar esta oferta seria fomentar la seua labor solidària amb el moviment feminista.

Les xarxes serien el lloc perfecte per a realitzar la subhasta promesa de la seua ja icònic tratge fúcsia o per a llançar i publicitar finalment la seua esperada línia de samarretes amb la marca ‘Soy Pitita’.

Com ella mateixa va comptar en l’última entrevista concedida per a tancar el documental, tots els beneficis seran donats a associacions que ajuden a víctimes de la violència masclista.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.