9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Ofereixen 40.000 euros al mes a Rocío Carrasco per les seues xarxes socials

 

Que Rocío Carrasco ha arribat a la vida televisiva per a quedar-se és un fet. La filla de Rocío Jurado ha causat un gran enrenou mediàtic amb el seu documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, i ha sigut arran d’este quan li han plogut les ofertes de treball després de romandre diversos anys fora del mercat laboral.

En este sentit, fa pocs dies es coneixia que la televisiva formaria part de l’equip de col·laboradors de ‘Sálvame’, programa encarregat de divulgar el seu testimoniatge sobre violència masclista i que ja té preparada una segona part que s’estrenarà a la tardor.

La revista Vaninatis ha explicat que almenys tres marques s’han posat en contacte amb ella per a oferir-li contractes d’imatge molt ben pagats.

Estes ofertes no han sigut les úniques que ha rebut durant estos mesos. Segons ha pogut saber Vanitatis per part de fonts del sector, una empresa de comunicació hauria realitzat una oferta base de 40.000 euros mensuals a Rocío Carrasco per crear i gestionar els seus comptes en xarxes socials.

No obstant això, per tots és conegut que la protagonista de la docuserie no segueix les tendències actuals de gestió d’imatge i renega de monetitzar (almenys fins ara) la seua persona en internet.

En mancar de perfil en les xarxes, l’empresa voldria gestionar la seua imatge a través de plataformes com Instagram. La proposta buscaria generar una imatge molt polida de la col·laboradora i aniria des de la creació dels comptes o la negociació de contractes publicitaris amb marques. A més, l’empresa tindria pensat organitzar un gran esdeveniment, a manera de presentació oficial.

Es desconeix si Carrasco acceptarà l’oferta, encara que és cert que no té presència en xarxes socials ni està a l’última en estes tendències.

 

Com reaccionarien les xarxes a la seua arribada?

 

Fonts del sector afirmen que seria una aposta segura i intel·ligent per part de la filla de la chipionera aprofitar este moment i sumar-se al negoci de les xarxes, ja que tots els personatges públics ho fan.

Alguns dels seus companys en ‘Sálvame’ poden arribar a facturar elevades quantitats mensuals pel seu treball en Instagram. En el cas d’Anabel Pantoja, es van arribar a rumorejar xifres de 3.000 euros d’ingressos per publicació.

A més, un dels majors motius que podrien impulsar a Rocío a acceptar esta oferta seria fomentar la seua labor solidària amb el moviment feminista.

Les xarxes serien el lloc perfecte per a realitzar la subhasta promesa de la seua ja icònic tratge fúcsia o per a llançar i publicitar finalment la seua esperada línia de samarretes amb la marca ‘Soy Pitita’.

Com ella mateixa va comptar en l’última entrevista concedida per a tancar el documental, tots els beneficis seran donats a associacions que ajuden a víctimes de la violència masclista.

Últimes notícies

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.