Ofereixen 40.000 euros al mes a Rocío Carrasco per les seues xarxes socials

 

Que Rocío Carrasco ha arribat a la vida televisiva per a quedar-se és un fet. La filla de Rocío Jurado ha causat un gran enrenou mediàtic amb el seu documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, i ha sigut arran d’este quan li han plogut les ofertes de treball després de romandre diversos anys fora del mercat laboral.

En este sentit, fa pocs dies es coneixia que la televisiva formaria part de l’equip de col·laboradors de ‘Sálvame’, programa encarregat de divulgar el seu testimoniatge sobre violència masclista i que ja té preparada una segona part que s’estrenarà a la tardor.

La revista Vaninatis ha explicat que almenys tres marques s’han posat en contacte amb ella per a oferir-li contractes d’imatge molt ben pagats.

Estes ofertes no han sigut les úniques que ha rebut durant estos mesos. Segons ha pogut saber Vanitatis per part de fonts del sector, una empresa de comunicació hauria realitzat una oferta base de 40.000 euros mensuals a Rocío Carrasco per crear i gestionar els seus comptes en xarxes socials.

No obstant això, per tots és conegut que la protagonista de la docuserie no segueix les tendències actuals de gestió d’imatge i renega de monetitzar (almenys fins ara) la seua persona en internet.

En mancar de perfil en les xarxes, l’empresa voldria gestionar la seua imatge a través de plataformes com Instagram. La proposta buscaria generar una imatge molt polida de la col·laboradora i aniria des de la creació dels comptes o la negociació de contractes publicitaris amb marques. A més, l’empresa tindria pensat organitzar un gran esdeveniment, a manera de presentació oficial.

Es desconeix si Carrasco acceptarà l’oferta, encara que és cert que no té presència en xarxes socials ni està a l’última en estes tendències.

 

Com reaccionarien les xarxes a la seua arribada?

 

Fonts del sector afirmen que seria una aposta segura i intel·ligent per part de la filla de la chipionera aprofitar este moment i sumar-se al negoci de les xarxes, ja que tots els personatges públics ho fan.

Alguns dels seus companys en ‘Sálvame’ poden arribar a facturar elevades quantitats mensuals pel seu treball en Instagram. En el cas d’Anabel Pantoja, es van arribar a rumorejar xifres de 3.000 euros d’ingressos per publicació.

A més, un dels majors motius que podrien impulsar a Rocío a acceptar esta oferta seria fomentar la seua labor solidària amb el moviment feminista.

Les xarxes serien el lloc perfecte per a realitzar la subhasta promesa de la seua ja icònic tratge fúcsia o per a llançar i publicitar finalment la seua esperada línia de samarretes amb la marca ‘Soy Pitita’.

Com ella mateixa va comptar en l’última entrevista concedida per a tancar el documental, tots els beneficis seran donats a associacions que ajuden a víctimes de la violència masclista.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.

El Gremi d’Artistes Fallers demanarà paralitzar la plantà si la borrasca causa problemes

El Gremi d'Artistes Fallers va anunciar que demanarà detindre la plantà si la pluja o el vent de la nova borrasca compliquen els treballs. La prioritat serà la seguretat i se seguiran les recomanacions municipals.

Catalá afirma que l’AVL està lluny de la realitat en el seu informe sobre el topònim de València

L'alcaldessa ha qüestionat el criteri de l'AVL, que fixa València com a única forma correcta del nom de la ciutat, i ha confirmat que seguirà amb la doble denominació.

L’AVL conclou que València és el topònim únic i justificat històricament

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha conclòs que València és la forma correcta, adequada i històricament justificada del nom de la ciutat. Si l'Ajuntament insistix en la fórmula bilingüe, només veu admissible València / València i descarta Valéncia.

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.