La controvertida foto de Rocío Flores que ha fet esclatar les xarxes

Quan Rocío Carrasco va començar el projecte del seu docu-sèrie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, no tenim clar si s'imaginava tant de renou mediàtic, sobretot entorn de la seua filla Rocío Flores.

La intenció de la filla de ‘la más grande’ era reaparéixer en televisió perquè es coneguera la seua veritat i que a més li servira de teràpia per a acabar amb totes les seues pors.

Rocío Flores ha tingut com a escenari el compte d'Instagram de la filla de Carrasco i Antonio David Flores. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", li ha criticat un usuari. I és que han sigut molts els que afirmen que en la imatge s'ha posat una jaqueta pràcticament idèntica que la que utilitza la seua mare en el seu documental.

La cosa ha sigut tal que així: com fa habitualment, Rocío Flores ha pujat una imatge aparentment promocional al seu compte d'Instagram. També com és habitual, la publicació ha sumat milers de "m'agrada" en qüestió de minuts.

El que no era tan habitual fins ara, encara que s'ha convertit en norma en les últimes setmanes, és que el tauló d'esta publicació s'haja convertit en un camp de batalla entre defensors i detractors de la seua mare, Rocío Carrasco.

Tot este desgavell es va iniciar fa mesos, quan va començar l'emissió de la sèrie "Rocío. Contar la verdad para seguir viva", en el qual Carrasco, la mare, compte alguns dels aspectes més térbols de la seua vida.

Entre ells, la seua relació amb Antonio David Flores, des de fa anys el seu exmarit i pare dels seus dos fills al qual acusa de maltractament, i amb la mateixa Rocío Flores, de la qual va rebre més d'una pallissa i amb la qual a penes té relació.

En este context s'ha desfermat la guerra. "Demanar perdó és gratis i et fa millor persona", li etziba un, en clara al·lusió a la relació amb la seua progenitora. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", "Rocío, jo sí que et crec", "Si la teua àvia estiguera viva i sabera el que has fet a la seua filla t'escopiria a la cara", escriuen uns altres, en clar suport a Carrasco.

Si bé, com en tota guerra, hi ha tirs des de tots els bàndols. I en el mur de la filla també hi ha qui dona la cara per a secundar-la.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.