La controvertida foto de Rocío Flores que ha fet esclatar les xarxes

Quan Rocío Carrasco va començar el projecte del seu docu-sèrie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, no tenim clar si s'imaginava tant de renou mediàtic, sobretot entorn de la seua filla Rocío Flores.

La intenció de la filla de ‘la más grande’ era reaparéixer en televisió perquè es coneguera la seua veritat i que a més li servira de teràpia per a acabar amb totes les seues pors.

Rocío Flores ha tingut com a escenari el compte d'Instagram de la filla de Carrasco i Antonio David Flores. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", li ha criticat un usuari. I és que han sigut molts els que afirmen que en la imatge s'ha posat una jaqueta pràcticament idèntica que la que utilitza la seua mare en el seu documental.

La cosa ha sigut tal que així: com fa habitualment, Rocío Flores ha pujat una imatge aparentment promocional al seu compte d'Instagram. També com és habitual, la publicació ha sumat milers de "m'agrada" en qüestió de minuts.

El que no era tan habitual fins ara, encara que s'ha convertit en norma en les últimes setmanes, és que el tauló d'esta publicació s'haja convertit en un camp de batalla entre defensors i detractors de la seua mare, Rocío Carrasco.

Tot este desgavell es va iniciar fa mesos, quan va començar l'emissió de la sèrie "Rocío. Contar la verdad para seguir viva", en el qual Carrasco, la mare, compte alguns dels aspectes més térbols de la seua vida.

Entre ells, la seua relació amb Antonio David Flores, des de fa anys el seu exmarit i pare dels seus dos fills al qual acusa de maltractament, i amb la mateixa Rocío Flores, de la qual va rebre més d'una pallissa i amb la qual a penes té relació.

En este context s'ha desfermat la guerra. "Demanar perdó és gratis i et fa millor persona", li etziba un, en clara al·lusió a la relació amb la seua progenitora. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", "Rocío, jo sí que et crec", "Si la teua àvia estiguera viva i sabera el que has fet a la seua filla t'escopiria a la cara", escriuen uns altres, en clar suport a Carrasco.

Si bé, com en tota guerra, hi ha tirs des de tots els bàndols. I en el mur de la filla també hi ha qui dona la cara per a secundar-la.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.