13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

La controvertida foto de Rocío Flores que ha fet esclatar les xarxes

Quan Rocío Carrasco va començar el projecte del seu docu-sèrie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, no tenim clar si s'imaginava tant de renou mediàtic, sobretot entorn de la seua filla Rocío Flores.

La intenció de la filla de ‘la más grande’ era reaparéixer en televisió perquè es coneguera la seua veritat i que a més li servira de teràpia per a acabar amb totes les seues pors.

Rocío Flores ha tingut com a escenari el compte d'Instagram de la filla de Carrasco i Antonio David Flores. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", li ha criticat un usuari. I és que han sigut molts els que afirmen que en la imatge s'ha posat una jaqueta pràcticament idèntica que la que utilitza la seua mare en el seu documental.

La cosa ha sigut tal que així: com fa habitualment, Rocío Flores ha pujat una imatge aparentment promocional al seu compte d'Instagram. També com és habitual, la publicació ha sumat milers de "m'agrada" en qüestió de minuts.

El que no era tan habitual fins ara, encara que s'ha convertit en norma en les últimes setmanes, és que el tauló d'esta publicació s'haja convertit en un camp de batalla entre defensors i detractors de la seua mare, Rocío Carrasco.

Tot este desgavell es va iniciar fa mesos, quan va començar l'emissió de la sèrie "Rocío. Contar la verdad para seguir viva", en el qual Carrasco, la mare, compte alguns dels aspectes més térbols de la seua vida.

Entre ells, la seua relació amb Antonio David Flores, des de fa anys el seu exmarit i pare dels seus dos fills al qual acusa de maltractament, i amb la mateixa Rocío Flores, de la qual va rebre més d'una pallissa i amb la qual a penes té relació.

En este context s'ha desfermat la guerra. "Demanar perdó és gratis i et fa millor persona", li etziba un, en clara al·lusió a la relació amb la seua progenitora. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", "Rocío, jo sí que et crec", "Si la teua àvia estiguera viva i sabera el que has fet a la seua filla t'escopiria a la cara", escriuen uns altres, en clar suport a Carrasco.

Si bé, com en tota guerra, hi ha tirs des de tots els bàndols. I en el mur de la filla també hi ha qui dona la cara per a secundar-la.

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.