11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La controvertida foto de Rocío Flores que ha fet esclatar les xarxes

Quan Rocío Carrasco va començar el projecte del seu docu-sèrie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, no tenim clar si s'imaginava tant de renou mediàtic, sobretot entorn de la seua filla Rocío Flores.

La intenció de la filla de ‘la más grande’ era reaparéixer en televisió perquè es coneguera la seua veritat i que a més li servira de teràpia per a acabar amb totes les seues pors.

Rocío Flores ha tingut com a escenari el compte d'Instagram de la filla de Carrasco i Antonio David Flores. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", li ha criticat un usuari. I és que han sigut molts els que afirmen que en la imatge s'ha posat una jaqueta pràcticament idèntica que la que utilitza la seua mare en el seu documental.

La cosa ha sigut tal que així: com fa habitualment, Rocío Flores ha pujat una imatge aparentment promocional al seu compte d'Instagram. També com és habitual, la publicació ha sumat milers de "m'agrada" en qüestió de minuts.

El que no era tan habitual fins ara, encara que s'ha convertit en norma en les últimes setmanes, és que el tauló d'esta publicació s'haja convertit en un camp de batalla entre defensors i detractors de la seua mare, Rocío Carrasco.

Tot este desgavell es va iniciar fa mesos, quan va començar l'emissió de la sèrie "Rocío. Contar la verdad para seguir viva", en el qual Carrasco, la mare, compte alguns dels aspectes més térbols de la seua vida.

Entre ells, la seua relació amb Antonio David Flores, des de fa anys el seu exmarit i pare dels seus dos fills al qual acusa de maltractament, i amb la mateixa Rocío Flores, de la qual va rebre més d'una pallissa i amb la qual a penes té relació.

En este context s'ha desfermat la guerra. "Demanar perdó és gratis i et fa millor persona", li etziba un, en clara al·lusió a la relació amb la seua progenitora. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", "Rocío, jo sí que et crec", "Si la teua àvia estiguera viva i sabera el que has fet a la seua filla t'escopiria a la cara", escriuen uns altres, en clar suport a Carrasco.

Si bé, com en tota guerra, hi ha tirs des de tots els bàndols. I en el mur de la filla també hi ha qui dona la cara per a secundar-la.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.