La controvertida foto de Rocío Flores que ha fet esclatar les xarxes

Quan Rocío Carrasco va començar el projecte del seu docu-sèrie, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, no tenim clar si s'imaginava tant de renou mediàtic, sobretot entorn de la seua filla Rocío Flores.

La intenció de la filla de ‘la más grande’ era reaparéixer en televisió perquè es coneguera la seua veritat i que a més li servira de teràpia per a acabar amb totes les seues pors.

Rocío Flores ha tingut com a escenari el compte d'Instagram de la filla de Carrasco i Antonio David Flores. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", li ha criticat un usuari. I és que han sigut molts els que afirmen que en la imatge s'ha posat una jaqueta pràcticament idèntica que la que utilitza la seua mare en el seu documental.

La cosa ha sigut tal que així: com fa habitualment, Rocío Flores ha pujat una imatge aparentment promocional al seu compte d'Instagram. També com és habitual, la publicació ha sumat milers de "m'agrada" en qüestió de minuts.

El que no era tan habitual fins ara, encara que s'ha convertit en norma en les últimes setmanes, és que el tauló d'esta publicació s'haja convertit en un camp de batalla entre defensors i detractors de la seua mare, Rocío Carrasco.

Tot este desgavell es va iniciar fa mesos, quan va començar l'emissió de la sèrie "Rocío. Contar la verdad para seguir viva", en el qual Carrasco, la mare, compte alguns dels aspectes més térbols de la seua vida.

Entre ells, la seua relació amb Antonio David Flores, des de fa anys el seu exmarit i pare dels seus dos fills al qual acusa de maltractament, i amb la mateixa Rocío Flores, de la qual va rebre més d'una pallissa i amb la qual a penes té relació.

En este context s'ha desfermat la guerra. "Demanar perdó és gratis i et fa millor persona", li etziba un, en clara al·lusió a la relació amb la seua progenitora. "A veure si a més del rosa se't pega alguna cosa de la teua mare", "Rocío, jo sí que et crec", "Si la teua àvia estiguera viva i sabera el que has fet a la seua filla t'escopiria a la cara", escriuen uns altres, en clar suport a Carrasco.

Si bé, com en tota guerra, hi ha tirs des de tots els bàndols. I en el mur de la filla també hi ha qui dona la cara per a secundar-la.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.