GUERRA UCRAÏNA: Rússia bombardeja la central nuclear més gran d’Europa

Els atacs de Rússia a Ucraïna continuen al huité dia d’invasió, esta nit un atac rus ha afectat la central nuclear d’Energodar, al sud-est d’Ucraïna.

L’Agència Internacional d’Energia Atòmica va decidir posar el seu Centre d’Emergències i Incidents en atenció permanent a causa de “la situació seriosa” que travessa la planta de Zaporiyia, a Ucraïna.

Després de l’atac, s’ha desfermat un incendi a la planta però el foc no va afectar les instal·lacions principals de la central nuclear i es van poder controlar les flames, segons han informat les autoritats ucraïneses.

Rússia ha bombardejat durant tota la nit Kíev on s’han registrat fortes explosions, i l’exèrcit ha pres el control de Jerson, ha tancat la ciutat de Mariúpul mentre avança cap a Odessa.

Està previst que hui les delegacions russa i ucraïnesa mantinguen la segona ronda de negociacions a Bielorússia per intentar signar un alto el foc, mentre la xifra de refugiats ja ha arribat al milió de persones.

Últimes notícies

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica

Diana Morant formalitza la seua candidatura i assegura que seguirà com a ministra

Diana Morant ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a optar a la Presidència de la Generalitat i ha confirmat que, per ara, mantindrà el seu càrrec de ministra perquè es considera útil per a la Comunitat Valenciana.