16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

GUERRA UCRAÏNA: Rússia bombardeja la central nuclear més gran d’Europa

Els atacs de Rússia a Ucraïna continuen al huité dia d’invasió, esta nit un atac rus ha afectat la central nuclear d’Energodar, al sud-est d’Ucraïna.

L’Agència Internacional d’Energia Atòmica va decidir posar el seu Centre d’Emergències i Incidents en atenció permanent a causa de “la situació seriosa” que travessa la planta de Zaporiyia, a Ucraïna.

Després de l’atac, s’ha desfermat un incendi a la planta però el foc no va afectar les instal·lacions principals de la central nuclear i es van poder controlar les flames, segons han informat les autoritats ucraïneses.

Rússia ha bombardejat durant tota la nit Kíev on s’han registrat fortes explosions, i l’exèrcit ha pres el control de Jerson, ha tancat la ciutat de Mariúpul mentre avança cap a Odessa.

Està previst que hui les delegacions russa i ucraïnesa mantinguen la segona ronda de negociacions a Bielorússia per intentar signar un alto el foc, mentre la xifra de refugiats ja ha arribat al milió de persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.