13.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Sagunt avisa d’un possible cas d’estafa a majors i menuts a través de mostres d’aigua

El regidor delegat del departament d’Aigües de l’Ajuntament de Sagunt, Pepe Gil, ha informat d’un possible cas d’estafa. Alguns veïns del municipi han comunicat que hi ha certes persones que estan anant a les vivendes on hi ha gent major per agafar-los una mostra d’aigua. L’explicació d’esta visita és que comenten que l’aigua no és bona per al consum i que l’estan analitzant. Els diuen que tornaran en uns dies amb els resultats, moment en què aprofiten per a vendre’ls alguna cosa.

Des d’Aigües de Sagunt comuniquen que «l’aigua de l’aixeta és totalment potable, compleix tots els requisits de qualitat i que si pretenen vendre’ls algun aparell per a potabilitzar l’aigua, pot ser una estafa o una estratègia per a vendre aparells».

Es prega que tant la gent major com els xiquets que estiguen sols a l’allotjament vagen amb molta cura. Potser no hi ha més pretensions que vendre’ls alguna cosa, però es requereix que estes persones extremen les precaucions i vagen amb molt de compte, segons ha explicat el regidor.

Últimes notícies

Mazón demana altura a Vox i confia a investir demà a Pérez Llorca com el seu successor

El president en funcions ha cridat Vox a estar a l'altura i ha expressat el seu desig que Juanfran Pérez Llorca siga triat este dijous en Les Corts. La primera votació exigix majoria absoluta i el PP necessita als 13 diputats de Vox; de no aconseguir-se, hi hauria un segon ple amb majoria simple.

Ábalos no perdria l’acta si entra a la presó, però quedaria suspés com a diputat

Si José Luis Ábalos ingressara a la presó, conservaria l'acta però seria suspés de drets i deures parlamentaris. El Congrés no contempla reduir escons.

Detingut en Sant Joan (Alacant) un fugitiu buscat per Montenegro en un control policial

La Guàrdia Civil ha detingut en Sant Joan (Alacant) a un home de 41 anys reclamat per Montenegro i considerat un dels seus fugitius més buscats. Va ser localitzat en un control preventiu i ha quedat a la disposició de l'Audiència Nacional per a la seua extradició.

Compromís espera que Vilaplana comparega molt prompte en la comissió del Congrés

Compromís espera que Maribel Vilaplana comparega molt prompte davant la comissió del Congrés sobre la dana. Un registre d'aparcament i el seu testimoniatge obrin dubtes de cronologia.

Mazón insistix que va ser a peu de l’aparcament al Palau i nega haver estat ilocalizable

Carlos Mazón ha reiterat que, després de menjar en El Ventorro, va acompanyar a Maribel Vilaplana a l'aparcament i es va dirigir a peu, sense parades, al Palau. Ha rebutjat que estiguera ilocalizable i ha precisat que a les 20.00 ja eixia cap al Centre d'Emergències de L'Eliana.

Cuenca va remenar que Mazón fora a Utiel el 29-O, però Pradas va dir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que es va valorar que Carlos Mazón es desplaçara a Utiel poc abans de les 17.00 del 29 d'octubre, però Salomé Pradas va advertir que no es podia entrar. També ha assenyalat que no es va contemplar acudir al Cecopi i que va perdre mesos de missatges per un canvi de telèfon.

Espanya haurà d’invertir 104.000 milions en 10 anys per a afrontar sequeres i inundacions

Espanya haurà de destinar 103.824 milions en una dècada per a mitigar sequeres i reduir inundacions, segons un informe que desgrana prioritats i actuacions.

Ciutadans demana a la jutgessa de la DANA tornar a citar a la periodista que va menjar amb Mazón el 29-O

L'acusació popular de Ciutadans ha sol·licitat una nova declaració de Maribel Vilaplana en detectar contradiccions sobre el reservat i el temps que va passar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre.