Sagunt avisa d’un possible cas d’estafa a majors i menuts a través de mostres d’aigua

El regidor delegat del departament d’Aigües de l’Ajuntament de Sagunt, Pepe Gil, ha informat d’un possible cas d’estafa. Alguns veïns del municipi han comunicat que hi ha certes persones que estan anant a les vivendes on hi ha gent major per agafar-los una mostra d’aigua. L’explicació d’esta visita és que comenten que l’aigua no és bona per al consum i que l’estan analitzant. Els diuen que tornaran en uns dies amb els resultats, moment en què aprofiten per a vendre’ls alguna cosa.

Des d’Aigües de Sagunt comuniquen que «l’aigua de l’aixeta és totalment potable, compleix tots els requisits de qualitat i que si pretenen vendre’ls algun aparell per a potabilitzar l’aigua, pot ser una estafa o una estratègia per a vendre aparells».

Es prega que tant la gent major com els xiquets que estiguen sols a l’allotjament vagen amb molta cura. Potser no hi ha més pretensions que vendre’ls alguna cosa, però es requereix que estes persones extremen les precaucions i vagen amb molt de compte, segons ha explicat el regidor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.