Una xicoteta heroïna: així ha salvat una xiqueta als seus pares d’un incendi

 

Ha ocorregut durant la matinada d’aquest dimecres en un pis de la plaça de s’Abeurador, a Santa Margalida, Mallorca, on un incendi ha arrasat per complet un pis. Per sort, el matrimoni i la xiqueta que residien en ell han eixit il·lesos del sinistre i tot gràcies a la xicoteta que, amb solament cinc anyets d’edat, ha actuat com una autèntica heroïna!

Com va salvar la xiqueta als seus papàs?

 

Tota la família estava dormint quan es va iniciar l’incendi en el pis, perquè va ocórrer de matinada, concretament a les quatre i mitja. Casualitat o instint, per sort la xiqueta es va revelar durant la nit i aqueix simple gest va ser el que va salvar a tota la família!

En despertar, la xiqueta va descobrir el foc i va anar immediatament a avisar als seus pares. Gràcies al despertar nocturn de la xicoteta i la rapidesa amb la qual va alertar a la seua mamà i al seu papà, tots van poder eixir a l’exterior sense patir cap mal!

 

Els avis residien en la planta de baix

 

L’edifici afectat era de tres plantes i l’incendi va tindre lloc en el segon pis. En veure el que ocorria, la família va ser a la cerca i ajuda dels avis de la xicoteta, que viuen en el primer pis. Tots van poder eixir sans i estalvis de l’edifici, perquè la tercera planta estava buida. L’única persona que va necessitar assistència mèdica, a causa d’una crisi d’ansietat, va ser l’àvia de la xiqueta, que ara ja es troba bé.

Al lloc es van desplaçar amb urgència dotacions de la Policia Local de Santa Margalida i Bombers de Mallorca dels parcs de Manacor i Inca. Pel que sembla, hi havia una gran càrrega de foc en el pis, perquè en el seu interior els bombers es van trobar amb una gran quantitat de fullets i revistes, que van servir de combustible al foc.

Els treballs d’extinció van ser molt laboriosos i l’incendi no va quedar definitivament extingit fins a les huit del matí. Els bombers van tornar durant el matí per a revisar l’interior i evitar que es produïra algun rebrot.

Encara que lamentablement el pis de la família va quedar totalment arrasat i inhabitable, per sort cap d’ells va resultar ferit gràcies a l’actuació heroica de la xiqueta. Sens dubte, una autèntica gesta que la xicoteta i tota la seua família recordaran tota la vida!

Últimes notícies

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.