Una xicoteta heroïna: així ha salvat una xiqueta als seus pares d’un incendi

 

Ha ocorregut durant la matinada d’aquest dimecres en un pis de la plaça de s’Abeurador, a Santa Margalida, Mallorca, on un incendi ha arrasat per complet un pis. Per sort, el matrimoni i la xiqueta que residien en ell han eixit il·lesos del sinistre i tot gràcies a la xicoteta que, amb solament cinc anyets d’edat, ha actuat com una autèntica heroïna!

Com va salvar la xiqueta als seus papàs?

 

Tota la família estava dormint quan es va iniciar l’incendi en el pis, perquè va ocórrer de matinada, concretament a les quatre i mitja. Casualitat o instint, per sort la xiqueta es va revelar durant la nit i aqueix simple gest va ser el que va salvar a tota la família!

En despertar, la xiqueta va descobrir el foc i va anar immediatament a avisar als seus pares. Gràcies al despertar nocturn de la xicoteta i la rapidesa amb la qual va alertar a la seua mamà i al seu papà, tots van poder eixir a l’exterior sense patir cap mal!

 

Els avis residien en la planta de baix

 

L’edifici afectat era de tres plantes i l’incendi va tindre lloc en el segon pis. En veure el que ocorria, la família va ser a la cerca i ajuda dels avis de la xicoteta, que viuen en el primer pis. Tots van poder eixir sans i estalvis de l’edifici, perquè la tercera planta estava buida. L’única persona que va necessitar assistència mèdica, a causa d’una crisi d’ansietat, va ser l’àvia de la xiqueta, que ara ja es troba bé.

Al lloc es van desplaçar amb urgència dotacions de la Policia Local de Santa Margalida i Bombers de Mallorca dels parcs de Manacor i Inca. Pel que sembla, hi havia una gran càrrega de foc en el pis, perquè en el seu interior els bombers es van trobar amb una gran quantitat de fullets i revistes, que van servir de combustible al foc.

Els treballs d’extinció van ser molt laboriosos i l’incendi no va quedar definitivament extingit fins a les huit del matí. Els bombers van tornar durant el matí per a revisar l’interior i evitar que es produïra algun rebrot.

Encara que lamentablement el pis de la família va quedar totalment arrasat i inhabitable, per sort cap d’ells va resultar ferit gràcies a l’actuació heroica de la xiqueta. Sens dubte, una autèntica gesta que la xicoteta i tota la seua família recordaran tota la vida!

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.