Una xicoteta heroïna: així ha salvat una xiqueta als seus pares d’un incendi

 

Ha ocorregut durant la matinada d’aquest dimecres en un pis de la plaça de s’Abeurador, a Santa Margalida, Mallorca, on un incendi ha arrasat per complet un pis. Per sort, el matrimoni i la xiqueta que residien en ell han eixit il·lesos del sinistre i tot gràcies a la xicoteta que, amb solament cinc anyets d’edat, ha actuat com una autèntica heroïna!

Com va salvar la xiqueta als seus papàs?

 

Tota la família estava dormint quan es va iniciar l’incendi en el pis, perquè va ocórrer de matinada, concretament a les quatre i mitja. Casualitat o instint, per sort la xiqueta es va revelar durant la nit i aqueix simple gest va ser el que va salvar a tota la família!

En despertar, la xiqueta va descobrir el foc i va anar immediatament a avisar als seus pares. Gràcies al despertar nocturn de la xicoteta i la rapidesa amb la qual va alertar a la seua mamà i al seu papà, tots van poder eixir a l’exterior sense patir cap mal!

 

Els avis residien en la planta de baix

 

L’edifici afectat era de tres plantes i l’incendi va tindre lloc en el segon pis. En veure el que ocorria, la família va ser a la cerca i ajuda dels avis de la xicoteta, que viuen en el primer pis. Tots van poder eixir sans i estalvis de l’edifici, perquè la tercera planta estava buida. L’única persona que va necessitar assistència mèdica, a causa d’una crisi d’ansietat, va ser l’àvia de la xiqueta, que ara ja es troba bé.

Al lloc es van desplaçar amb urgència dotacions de la Policia Local de Santa Margalida i Bombers de Mallorca dels parcs de Manacor i Inca. Pel que sembla, hi havia una gran càrrega de foc en el pis, perquè en el seu interior els bombers es van trobar amb una gran quantitat de fullets i revistes, que van servir de combustible al foc.

Els treballs d’extinció van ser molt laboriosos i l’incendi no va quedar definitivament extingit fins a les huit del matí. Els bombers van tornar durant el matí per a revisar l’interior i evitar que es produïra algun rebrot.

Encara que lamentablement el pis de la família va quedar totalment arrasat i inhabitable, per sort cap d’ells va resultar ferit gràcies a l’actuació heroica de la xiqueta. Sens dubte, una autèntica gesta que la xicoteta i tota la seua família recordaran tota la vida!

Últimes notícies

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.