Una xicoteta heroïna: així ha salvat una xiqueta als seus pares d’un incendi

 

Ha ocorregut durant la matinada d’aquest dimecres en un pis de la plaça de s’Abeurador, a Santa Margalida, Mallorca, on un incendi ha arrasat per complet un pis. Per sort, el matrimoni i la xiqueta que residien en ell han eixit il·lesos del sinistre i tot gràcies a la xicoteta que, amb solament cinc anyets d’edat, ha actuat com una autèntica heroïna!

Com va salvar la xiqueta als seus papàs?

 

Tota la família estava dormint quan es va iniciar l’incendi en el pis, perquè va ocórrer de matinada, concretament a les quatre i mitja. Casualitat o instint, per sort la xiqueta es va revelar durant la nit i aqueix simple gest va ser el que va salvar a tota la família!

En despertar, la xiqueta va descobrir el foc i va anar immediatament a avisar als seus pares. Gràcies al despertar nocturn de la xicoteta i la rapidesa amb la qual va alertar a la seua mamà i al seu papà, tots van poder eixir a l’exterior sense patir cap mal!

 

Els avis residien en la planta de baix

 

L’edifici afectat era de tres plantes i l’incendi va tindre lloc en el segon pis. En veure el que ocorria, la família va ser a la cerca i ajuda dels avis de la xicoteta, que viuen en el primer pis. Tots van poder eixir sans i estalvis de l’edifici, perquè la tercera planta estava buida. L’única persona que va necessitar assistència mèdica, a causa d’una crisi d’ansietat, va ser l’àvia de la xiqueta, que ara ja es troba bé.

Al lloc es van desplaçar amb urgència dotacions de la Policia Local de Santa Margalida i Bombers de Mallorca dels parcs de Manacor i Inca. Pel que sembla, hi havia una gran càrrega de foc en el pis, perquè en el seu interior els bombers es van trobar amb una gran quantitat de fullets i revistes, que van servir de combustible al foc.

Els treballs d’extinció van ser molt laboriosos i l’incendi no va quedar definitivament extingit fins a les huit del matí. Els bombers van tornar durant el matí per a revisar l’interior i evitar que es produïra algun rebrot.

Encara que lamentablement el pis de la família va quedar totalment arrasat i inhabitable, per sort cap d’ells va resultar ferit gràcies a l’actuació heroica de la xiqueta. Sens dubte, una autèntica gesta que la xicoteta i tota la seua família recordaran tota la vida!

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.