Dos agents de la Policia Nacional salven a un bebé de 10 mesos que s’estava ofegant en València

 

Este dissabte, cap a les 15.30 hores, una patrulla de la Policia Nacional ha salvat la vida a un bebé de 10 mesos que s’estava ofegant, ja que l’han traslladat a l’hospital la fe de València. Allí, l’han ingressat inconscient i sense respiració.

 

Segons informa ‘Cadena Ser’, els agents han sigut alertats de què un bebé tenia dificultats respiratòries i, ells en dos minuts han arribat al lloc a on es trobava amb sa tia. Al vore que podia ser una parada cardíaca, els han traslladat a l’hospital La Fe.

 

En el trajecte a l’hospital, el bebé estava pàl·lid, tenia els llavis morats i no responia als estímuls, mentres sa tia intentava reanimar-lo. Una volta allí, el xiquet ha perdut la consciència, però finalment ha quedat fora de perill. 

Últimes notícies

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a caps de cartell del PP en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a liderar les candidatures municipals de València, Alacant i Castelló en les eleccions locals de 2027, dins d’un esquema en què el partit manté els seus 30 alcaldes i renova onze caps de llista en capitalitats on encara no governa.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a candidats del PP a València, Alacant i Castelló en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a encapçalar les llistes municipals de 2027 a València, Alacant i Castelló, en unes eleccions en què el partit canviarà 11 candidats en capitals on ara no governa.

Acaben les vagues mèdiques a la Comunitat Valenciana després d’un acord amb Sanitat

La Conselleria de Sanitat i el Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana han tancat un acord que posa fi a la vaga autonòmica i introdueix canvis com la jornada de 35 hores en 2027 i la limitació de les agendes en Atenció Primària.