9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Salven a una dona que estava inconscient en sa casa en Alaquàs

 

Este migdia de divendres, cap a les 13.45 hores, la Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), han salvat a una dona de 71 anys que estava en el terra de sa casa inconscient. Tot indica que la víctima s’havia pegat un colp en el cap i havia caigut a terra, i s’estava asfixiant amb el seu vòmit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut la filla de la dona la que ha avisat als agents policials perquè no podria obrir la porta de casa de sa mare, ja que s’havia deixat posades les claus al pany, i no contestava el telèfon ni al timbre de la porta.

 

Immediatament, diferents agents de la Policia Local d’Alaquàs van anar fins al lloc dels fets i, una volta allí, van vore per l’espillet de la porta un bult en terra i van sentir uns sorolls que venien d’ell, pel que van decidir tirar la porta baix per si la dona estava en perill i necessitava ajuda.

 

Una volta dins, van vore a la dona en terra, pel que ràpidament els agents li van fer la tècnica de primers auxilis, fins que la dona va recuperar la consciència i va començar a respirar normal. A demés, la policia també li va curar la ferida que tenia en el cap. Minuts després, van arribar a la casa equips sanitaris, qui van traslladar a la víctima fins a un hospital de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la dona.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.