Salven a una dona que estava inconscient en sa casa en Alaquàs

 

Este migdia de divendres, cap a les 13.45 hores, la Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), han salvat a una dona de 71 anys que estava en el terra de sa casa inconscient. Tot indica que la víctima s’havia pegat un colp en el cap i havia caigut a terra, i s’estava asfixiant amb el seu vòmit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut la filla de la dona la que ha avisat als agents policials perquè no podria obrir la porta de casa de sa mare, ja que s’havia deixat posades les claus al pany, i no contestava el telèfon ni al timbre de la porta.

 

Immediatament, diferents agents de la Policia Local d’Alaquàs van anar fins al lloc dels fets i, una volta allí, van vore per l’espillet de la porta un bult en terra i van sentir uns sorolls que venien d’ell, pel que van decidir tirar la porta baix per si la dona estava en perill i necessitava ajuda.

 

Una volta dins, van vore a la dona en terra, pel que ràpidament els agents li van fer la tècnica de primers auxilis, fins que la dona va recuperar la consciència i va començar a respirar normal. A demés, la policia també li va curar la ferida que tenia en el cap. Minuts després, van arribar a la casa equips sanitaris, qui van traslladar a la víctima fins a un hospital de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la dona.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.