Salven a una dona que estava inconscient en sa casa en Alaquàs

 

Este migdia de divendres, cap a les 13.45 hores, la Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), han salvat a una dona de 71 anys que estava en el terra de sa casa inconscient. Tot indica que la víctima s’havia pegat un colp en el cap i havia caigut a terra, i s’estava asfixiant amb el seu vòmit.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ha sigut la filla de la dona la que ha avisat als agents policials perquè no podria obrir la porta de casa de sa mare, ja que s’havia deixat posades les claus al pany, i no contestava el telèfon ni al timbre de la porta.

 

Immediatament, diferents agents de la Policia Local d’Alaquàs van anar fins al lloc dels fets i, una volta allí, van vore per l’espillet de la porta un bult en terra i van sentir uns sorolls que venien d’ell, pel que van decidir tirar la porta baix per si la dona estava en perill i necessitava ajuda.

 

Una volta dins, van vore a la dona en terra, pel que ràpidament els agents li van fer la tècnica de primers auxilis, fins que la dona va recuperar la consciència i va començar a respirar normal. A demés, la policia també li va curar la ferida que tenia en el cap. Minuts després, van arribar a la casa equips sanitaris, qui van traslladar a la víctima fins a un hospital de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la dona.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.