Sandra Barneda publica una imatge en llenceria per presentar el seu llibre ‘Las hijas del agua’

 

La periodista Sandra Barneda ha revolucionat les seves xarxes socials amb una imatge que ha publicat al seu compte d’Instagram. Barneda ha compartit una sensual fotografia que ha impactat tots els seus seguidors, per veure-la en un perfil molt poc vist en ella. A la imatge se la pot vore amb un vestit d’encaix negre, que deixa vore la seva roba interior, mentre rep els últims retocs de maquillatge i és il·luminada per un focus.

 

 

La imatge de la publicació correspon a una captura del moment previ a la sessió fotogràfica que va realitzar per a la revista ‘Mad Men Magazine’. En ella, Barneda aprofita per fer promoció del seu nou llibre, el qual sortirà a la venda el pròxim 15 de març, sota el títol ‘Les filles de l’aigua’, una novel·la basada en una germanor secreta de dones.

  

 

 

Un dels elements més destacats de la sessió fotogràfica és el lloc on s’ha fet. Es tracta de la Sala Ics, la qual va ser inaugurada uns dies enrere per Sara Carbonero. És un cinema-bar gegant, que anteriorment va ser utilitzat per a la projecció de diverses produccions de cinema eròtic.

 

Últimes notícies

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.