Sandra Barneda publica una imatge en llenceria per presentar el seu llibre ‘Las hijas del agua’

 

La periodista Sandra Barneda ha revolucionat les seves xarxes socials amb una imatge que ha publicat al seu compte d’Instagram. Barneda ha compartit una sensual fotografia que ha impactat tots els seus seguidors, per veure-la en un perfil molt poc vist en ella. A la imatge se la pot vore amb un vestit d’encaix negre, que deixa vore la seva roba interior, mentre rep els últims retocs de maquillatge i és il·luminada per un focus.

 

 

La imatge de la publicació correspon a una captura del moment previ a la sessió fotogràfica que va realitzar per a la revista ‘Mad Men Magazine’. En ella, Barneda aprofita per fer promoció del seu nou llibre, el qual sortirà a la venda el pròxim 15 de març, sota el títol ‘Les filles de l’aigua’, una novel·la basada en una germanor secreta de dones.

  

 

 

Un dels elements més destacats de la sessió fotogràfica és el lloc on s’ha fet. Es tracta de la Sala Ics, la qual va ser inaugurada uns dies enrere per Sara Carbonero. És un cinema-bar gegant, que anteriorment va ser utilitzat per a la projecció de diverses produccions de cinema eròtic.

 

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU