Anuncios

Sandra Barneda publica una imatge en llenceria per presentar el seu llibre ‘Las hijas del agua’

 

La periodista Sandra Barneda ha revolucionat les seves xarxes socials amb una imatge que ha publicat al seu compte d’Instagram. Barneda ha compartit una sensual fotografia que ha impactat tots els seus seguidors, per veure-la en un perfil molt poc vist en ella. A la imatge se la pot vore amb un vestit d’encaix negre, que deixa vore la seva roba interior, mentre rep els últims retocs de maquillatge i és il·luminada per un focus.

 

 

La imatge de la publicació correspon a una captura del moment previ a la sessió fotogràfica que va realitzar per a la revista ‘Mad Men Magazine’. En ella, Barneda aprofita per fer promoció del seu nou llibre, el qual sortirà a la venda el pròxim 15 de març, sota el títol ‘Les filles de l’aigua’, una novel·la basada en una germanor secreta de dones.

Anuncios

  

 

 

Un dels elements més destacats de la sessió fotogràfica és el lloc on s’ha fet. Es tracta de la Sala Ics, la qual va ser inaugurada uns dies enrere per Sara Carbonero. És un cinema-bar gegant, que anteriorment va ser utilitzat per a la projecció de diverses produccions de cinema eròtic.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios