Sandra Barneda publica una imatge en llenceria per presentar el seu llibre ‘Las hijas del agua’

 

La periodista Sandra Barneda ha revolucionat les seves xarxes socials amb una imatge que ha publicat al seu compte d’Instagram. Barneda ha compartit una sensual fotografia que ha impactat tots els seus seguidors, per veure-la en un perfil molt poc vist en ella. A la imatge se la pot vore amb un vestit d’encaix negre, que deixa vore la seva roba interior, mentre rep els últims retocs de maquillatge i és il·luminada per un focus.

 

 

La imatge de la publicació correspon a una captura del moment previ a la sessió fotogràfica que va realitzar per a la revista ‘Mad Men Magazine’. En ella, Barneda aprofita per fer promoció del seu nou llibre, el qual sortirà a la venda el pròxim 15 de març, sota el títol ‘Les filles de l’aigua’, una novel·la basada en una germanor secreta de dones.

  

 

 

Un dels elements més destacats de la sessió fotogràfica és el lloc on s’ha fet. Es tracta de la Sala Ics, la qual va ser inaugurada uns dies enrere per Sara Carbonero. És un cinema-bar gegant, que anteriorment va ser utilitzat per a la projecció de diverses produccions de cinema eròtic.

 

Últimes notícies

Quasi una de cada tres persones és estrangera a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha concentrat el 18,2 % de les més de 530.000 persones nascudes a l’estranger arribades a Espanya en l’últim any, i ja té un 26,2 % de població estrangera resident.

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.
FILMOTECA D'ESTIU