El Servef gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d’una obra industrial a Castelló

La durada del contracte serà de cinc mesos

El Servici Valencià d'Ocupació i Formació gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d'una obra industrial a Castelló, on els llocs que es requereixen són de soldadors, muntadors, enginyers, i tècnics en prevenció. La durada del contracte serà de cinc mesos i els contractes es formalitzaran aproximadament a finals de gener. 

Per al cas dels enginyers serà necessari tindre experiència en el muntatge de canonades i en el cas dels muntadors no serà necessari cap tipus d'experiència. 

 

Tot aquell que estiga interessat en l'oferta podrà accedir als processos de selecció o bé a través de l'enllaç del portal del SERVEF  o enviant un correu electrònic a servef_espacio_empresas@gva.es indicant en 'assumpte' el nom de de la oferta a la que es vol accedir i adjuntant les dades i el CV. 

El secretari autonòmic d’Ocupació, Enric Nomdedéu, ha valorat que cada vegada són més les empreses que confien en el Servei Públic d’Ocupació per gestionar les seues ofertes de treball. «A poc a poc estem aconseguint, ha assenyalat, recuperar la credibilitat de l’entramat empresarial valencià en el SERVEF». 

 

Nomdedéu ha recordat que s'ha creat un grup de treball amb grans empreses de la Comunitat per a, precisament, redissenyar i actualitzar les polítiques d'ocupació a les noves necessitats i al context econòmic actual. «S'ha aconseguit que hi haja un ambient de confiança i col·laboració entre l'administració i empreses i açò és fonamental per a, pas a pas, anar acostant el servei públic a les necessitats que demanda el nostre teixit productiu», ha declarat el responsable d'Ocupació.

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.