12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

El Servef gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d’una obra industrial a Castelló

La durada del contracte serà de cinc mesos

El Servici Valencià d'Ocupació i Formació gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d'una obra industrial a Castelló, on els llocs que es requereixen són de soldadors, muntadors, enginyers, i tècnics en prevenció. La durada del contracte serà de cinc mesos i els contractes es formalitzaran aproximadament a finals de gener. 

Per al cas dels enginyers serà necessari tindre experiència en el muntatge de canonades i en el cas dels muntadors no serà necessari cap tipus d'experiència. 

 

Tot aquell que estiga interessat en l'oferta podrà accedir als processos de selecció o bé a través de l'enllaç del portal del SERVEF  o enviant un correu electrònic a servef_espacio_empresas@gva.es indicant en 'assumpte' el nom de de la oferta a la que es vol accedir i adjuntant les dades i el CV. 

El secretari autonòmic d’Ocupació, Enric Nomdedéu, ha valorat que cada vegada són més les empreses que confien en el Servei Públic d’Ocupació per gestionar les seues ofertes de treball. «A poc a poc estem aconseguint, ha assenyalat, recuperar la credibilitat de l’entramat empresarial valencià en el SERVEF». 

 

Nomdedéu ha recordat que s'ha creat un grup de treball amb grans empreses de la Comunitat per a, precisament, redissenyar i actualitzar les polítiques d'ocupació a les noves necessitats i al context econòmic actual. «S'ha aconseguit que hi haja un ambient de confiança i col·laboració entre l'administració i empreses i açò és fonamental per a, pas a pas, anar acostant el servei públic a les necessitats que demanda el nostre teixit productiu», ha declarat el responsable d'Ocupació.

 

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.