El Servef gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d’una obra industrial a Castelló

La durada del contracte serà de cinc mesos

El Servici Valencià d'Ocupació i Formació gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d'una obra industrial a Castelló, on els llocs que es requereixen són de soldadors, muntadors, enginyers, i tècnics en prevenció. La durada del contracte serà de cinc mesos i els contractes es formalitzaran aproximadament a finals de gener. 

Per al cas dels enginyers serà necessari tindre experiència en el muntatge de canonades i en el cas dels muntadors no serà necessari cap tipus d'experiència. 

 

Tot aquell que estiga interessat en l'oferta podrà accedir als processos de selecció o bé a través de l'enllaç del portal del SERVEF  o enviant un correu electrònic a servef_espacio_empresas@gva.es indicant en 'assumpte' el nom de de la oferta a la que es vol accedir i adjuntant les dades i el CV. 

El secretari autonòmic d’Ocupació, Enric Nomdedéu, ha valorat que cada vegada són més les empreses que confien en el Servei Públic d’Ocupació per gestionar les seues ofertes de treball. «A poc a poc estem aconseguint, ha assenyalat, recuperar la credibilitat de l’entramat empresarial valencià en el SERVEF». 

 

Nomdedéu ha recordat que s'ha creat un grup de treball amb grans empreses de la Comunitat per a, precisament, redissenyar i actualitzar les polítiques d'ocupació a les noves necessitats i al context econòmic actual. «S'ha aconseguit que hi haja un ambient de confiança i col·laboració entre l'administració i empreses i açò és fonamental per a, pas a pas, anar acostant el servei públic a les necessitats que demanda el nostre teixit productiu», ha declarat el responsable d'Ocupació.

 

Últimes notícies

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.