Anuncios

El Servef gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d’una obra industrial a Castelló

La durada del contracte serà de cinc mesos

El Servici Valencià d'Ocupació i Formació gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d'una obra industrial a Castelló, on els llocs que es requereixen són de soldadors, muntadors, enginyers, i tècnics en prevenció. La durada del contracte serà de cinc mesos i els contractes es formalitzaran aproximadament a finals de gener. 

Per al cas dels enginyers serà necessari tindre experiència en el muntatge de canonades i en el cas dels muntadors no serà necessari cap tipus d'experiència. 

 

Tot aquell que estiga interessat en l'oferta podrà accedir als processos de selecció o bé a través de l'enllaç del portal del SERVEF  o enviant un correu electrònic a servef_espacio_empresas@gva.es indicant en 'assumpte' el nom de de la oferta a la que es vol accedir i adjuntant les dades i el CV. 

El secretari autonòmic d’Ocupació, Enric Nomdedéu, ha valorat que cada vegada són més les empreses que confien en el Servei Públic d’Ocupació per gestionar les seues ofertes de treball. «A poc a poc estem aconseguint, ha assenyalat, recuperar la credibilitat de l’entramat empresarial valencià en el SERVEF». 

 

Nomdedéu ha recordat que s'ha creat un grup de treball amb grans empreses de la Comunitat per a, precisament, redissenyar i actualitzar les polítiques d'ocupació a les noves necessitats i al context econòmic actual. «S'ha aconseguit que hi haja un ambient de confiança i col·laboració entre l'administració i empreses i açò és fonamental per a, pas a pas, anar acostant el servei públic a les necessitats que demanda el nostre teixit productiu», ha declarat el responsable d'Ocupació.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.