El Servef gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d’una obra industrial a Castelló

La durada del contracte serà de cinc mesos

El Servici Valencià d'Ocupació i Formació gestiona una oferta de treball de 200 persones per a la realització d'una obra industrial a Castelló, on els llocs que es requereixen són de soldadors, muntadors, enginyers, i tècnics en prevenció. La durada del contracte serà de cinc mesos i els contractes es formalitzaran aproximadament a finals de gener. 

Per al cas dels enginyers serà necessari tindre experiència en el muntatge de canonades i en el cas dels muntadors no serà necessari cap tipus d'experiència. 

 

Tot aquell que estiga interessat en l'oferta podrà accedir als processos de selecció o bé a través de l'enllaç del portal del SERVEF  o enviant un correu electrònic a servef_espacio_empresas@gva.es indicant en 'assumpte' el nom de de la oferta a la que es vol accedir i adjuntant les dades i el CV. 

El secretari autonòmic d’Ocupació, Enric Nomdedéu, ha valorat que cada vegada són més les empreses que confien en el Servei Públic d’Ocupació per gestionar les seues ofertes de treball. «A poc a poc estem aconseguint, ha assenyalat, recuperar la credibilitat de l’entramat empresarial valencià en el SERVEF». 

 

Nomdedéu ha recordat que s'ha creat un grup de treball amb grans empreses de la Comunitat per a, precisament, redissenyar i actualitzar les polítiques d'ocupació a les noves necessitats i al context econòmic actual. «S'ha aconseguit que hi haja un ambient de confiança i col·laboració entre l'administració i empreses i açò és fonamental per a, pas a pas, anar acostant el servei públic a les necessitats que demanda el nostre teixit productiu», ha declarat el responsable d'Ocupació.

 

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.