Detenen a una dona per enviar fotos íntimes del seu ex en el lloc de treball en Alcoi

La dona va enviar les fotos per correu electrònic al treball del seu ex | Pixabay.

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) a una dona que, presumptament, ha difós fotografies de contingut sexual de la seua exparella entre els familiars de la víctima i els seus companys de treball amb l’objectiu que el despatxaren.

 

La investigació es va iniciar quan el perjudicat va interposar una denúncia en la que explicava que havia conegut per motius laborals a la dona, amb la que va iniciar una relació d’amistat que, cada vegada, va anar fent-se més estreta i íntima. En eixe context, l’home va enviar voluntàriament fotos íntimes a la sospitosa, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Passat un temps, el denunciant va decidir posar fi a la relació però la dona, pel que pareix, no va acceptar la ruptura i va decidir difondre les imàtgens íntimes que posseïa. L’ara detinguda, suposadament, va enviar les fotografies de caràcter sexual al domicili de la víctima a través de tres cartes postals. També les va difondre en l’empresa a on treballen per correu electrònic.

 

Segons pareix, la dona pretenia perjudicar a l’home tant en l’esfera personal com professional i, fins i tot, va intentar que la víctima perdera el seu lloc de treball. Els agents encarregats del cas van detindre a la dona, de 47 anys, pels delictes de descobriment i revelació de secrets. El Jutjat d’Instrucció Número Huit d’Alacant encarregat del cas va imposar una Ordre d’Allunyament i prohibició de comunicació de la detinguda amb el perjudicat.

 

Este delicte de descobriment i revelació de secrets es coneix com ‘sexting’, una modalitat delictiva «molt de moda en l’actualitat», segons la Policia Nacional, que ha explicat que consistix en el fet que la víctima es fa fotos íntimes i d’índole sexual per a, després, enviar-les de manera voluntària a una altra persona i esta última, sense permís de la víctima, les difon a terceres persones amb la finalitat de causar-li un perjuí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.