Detenen a una dona per enviar fotos íntimes del seu ex en el lloc de treball en Alcoi

La dona va enviar les fotos per correu electrònic al treball del seu ex | Pixabay.

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) a una dona que, presumptament, ha difós fotografies de contingut sexual de la seua exparella entre els familiars de la víctima i els seus companys de treball amb l’objectiu que el despatxaren.

 

La investigació es va iniciar quan el perjudicat va interposar una denúncia en la que explicava que havia conegut per motius laborals a la dona, amb la que va iniciar una relació d’amistat que, cada vegada, va anar fent-se més estreta i íntima. En eixe context, l’home va enviar voluntàriament fotos íntimes a la sospitosa, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Passat un temps, el denunciant va decidir posar fi a la relació però la dona, pel que pareix, no va acceptar la ruptura i va decidir difondre les imàtgens íntimes que posseïa. L’ara detinguda, suposadament, va enviar les fotografies de caràcter sexual al domicili de la víctima a través de tres cartes postals. També les va difondre en l’empresa a on treballen per correu electrònic.

 

Segons pareix, la dona pretenia perjudicar a l’home tant en l’esfera personal com professional i, fins i tot, va intentar que la víctima perdera el seu lloc de treball. Els agents encarregats del cas van detindre a la dona, de 47 anys, pels delictes de descobriment i revelació de secrets. El Jutjat d’Instrucció Número Huit d’Alacant encarregat del cas va imposar una Ordre d’Allunyament i prohibició de comunicació de la detinguda amb el perjudicat.

 

Este delicte de descobriment i revelació de secrets es coneix com ‘sexting’, una modalitat delictiva «molt de moda en l’actualitat», segons la Policia Nacional, que ha explicat que consistix en el fet que la víctima es fa fotos íntimes i d’índole sexual per a, després, enviar-les de manera voluntària a una altra persona i esta última, sense permís de la víctima, les difon a terceres persones amb la finalitat de causar-li un perjuí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.