Detenen a una dona per enviar fotos íntimes del seu ex en el lloc de treball en Alcoi

La dona va enviar les fotos per correu electrònic al treball del seu ex | Pixabay.

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) a una dona que, presumptament, ha difós fotografies de contingut sexual de la seua exparella entre els familiars de la víctima i els seus companys de treball amb l’objectiu que el despatxaren.

 

La investigació es va iniciar quan el perjudicat va interposar una denúncia en la que explicava que havia conegut per motius laborals a la dona, amb la que va iniciar una relació d’amistat que, cada vegada, va anar fent-se més estreta i íntima. En eixe context, l’home va enviar voluntàriament fotos íntimes a la sospitosa, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Passat un temps, el denunciant va decidir posar fi a la relació però la dona, pel que pareix, no va acceptar la ruptura i va decidir difondre les imàtgens íntimes que posseïa. L’ara detinguda, suposadament, va enviar les fotografies de caràcter sexual al domicili de la víctima a través de tres cartes postals. També les va difondre en l’empresa a on treballen per correu electrònic.

 

Segons pareix, la dona pretenia perjudicar a l’home tant en l’esfera personal com professional i, fins i tot, va intentar que la víctima perdera el seu lloc de treball. Els agents encarregats del cas van detindre a la dona, de 47 anys, pels delictes de descobriment i revelació de secrets. El Jutjat d’Instrucció Número Huit d’Alacant encarregat del cas va imposar una Ordre d’Allunyament i prohibició de comunicació de la detinguda amb el perjudicat.

 

Este delicte de descobriment i revelació de secrets es coneix com ‘sexting’, una modalitat delictiva «molt de moda en l’actualitat», segons la Policia Nacional, que ha explicat que consistix en el fet que la víctima es fa fotos íntimes i d’índole sexual per a, després, enviar-les de manera voluntària a una altra persona i esta última, sense permís de la víctima, les difon a terceres persones amb la finalitat de causar-li un perjuí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.