Detenen a una dona per enviar fotos íntimes del seu ex en el lloc de treball en Alcoi

La dona va enviar les fotos per correu electrònic al treball del seu ex | Pixabay.

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) a una dona que, presumptament, ha difós fotografies de contingut sexual de la seua exparella entre els familiars de la víctima i els seus companys de treball amb l’objectiu que el despatxaren.

 

La investigació es va iniciar quan el perjudicat va interposar una denúncia en la que explicava que havia conegut per motius laborals a la dona, amb la que va iniciar una relació d’amistat que, cada vegada, va anar fent-se més estreta i íntima. En eixe context, l’home va enviar voluntàriament fotos íntimes a la sospitosa, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Passat un temps, el denunciant va decidir posar fi a la relació però la dona, pel que pareix, no va acceptar la ruptura i va decidir difondre les imàtgens íntimes que posseïa. L’ara detinguda, suposadament, va enviar les fotografies de caràcter sexual al domicili de la víctima a través de tres cartes postals. També les va difondre en l’empresa a on treballen per correu electrònic.

 

Segons pareix, la dona pretenia perjudicar a l’home tant en l’esfera personal com professional i, fins i tot, va intentar que la víctima perdera el seu lloc de treball. Els agents encarregats del cas van detindre a la dona, de 47 anys, pels delictes de descobriment i revelació de secrets. El Jutjat d’Instrucció Número Huit d’Alacant encarregat del cas va imposar una Ordre d’Allunyament i prohibició de comunicació de la detinguda amb el perjudicat.

 

Este delicte de descobriment i revelació de secrets es coneix com ‘sexting’, una modalitat delictiva «molt de moda en l’actualitat», segons la Policia Nacional, que ha explicat que consistix en el fet que la víctima es fa fotos íntimes i d’índole sexual per a, després, enviar-les de manera voluntària a una altra persona i esta última, sense permís de la víctima, les difon a terceres persones amb la finalitat de causar-li un perjuí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.