Detenen a una dona per enviar fotos íntimes del seu ex en el lloc de treball en Alcoi

La dona va enviar les fotos per correu electrònic al treball del seu ex | Pixabay.

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) a una dona que, presumptament, ha difós fotografies de contingut sexual de la seua exparella entre els familiars de la víctima i els seus companys de treball amb l’objectiu que el despatxaren.

 

La investigació es va iniciar quan el perjudicat va interposar una denúncia en la que explicava que havia conegut per motius laborals a la dona, amb la que va iniciar una relació d’amistat que, cada vegada, va anar fent-se més estreta i íntima. En eixe context, l’home va enviar voluntàriament fotos íntimes a la sospitosa, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Passat un temps, el denunciant va decidir posar fi a la relació però la dona, pel que pareix, no va acceptar la ruptura i va decidir difondre les imàtgens íntimes que posseïa. L’ara detinguda, suposadament, va enviar les fotografies de caràcter sexual al domicili de la víctima a través de tres cartes postals. També les va difondre en l’empresa a on treballen per correu electrònic.

 

Segons pareix, la dona pretenia perjudicar a l’home tant en l’esfera personal com professional i, fins i tot, va intentar que la víctima perdera el seu lloc de treball. Els agents encarregats del cas van detindre a la dona, de 47 anys, pels delictes de descobriment i revelació de secrets. El Jutjat d’Instrucció Número Huit d’Alacant encarregat del cas va imposar una Ordre d’Allunyament i prohibició de comunicació de la detinguda amb el perjudicat.

 

Este delicte de descobriment i revelació de secrets es coneix com ‘sexting’, una modalitat delictiva «molt de moda en l’actualitat», segons la Policia Nacional, que ha explicat que consistix en el fet que la víctima es fa fotos íntimes i d’índole sexual per a, després, enviar-les de manera voluntària a una altra persona i esta última, sense permís de la víctima, les difon a terceres persones amb la finalitat de causar-li un perjuí.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.