8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

S’incendia un local comercial al centre de Castelló

 

Un incendi s’ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L’incendi s’ha localitzat en l’entresòl de l’immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l’entresòl d’un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d’extinció d’incendis han desplegat una línia d’aigua i han accedit a l’entresòl. Al seu interior les flames s’havien concentrat en una zona molt concreta de l’oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d’apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s’havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s’han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l’oficina comptava amb un servei automàtic d’extinció d’incendis, sols s’han danyat una taula d’escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l’entresòl ha resultat danyat pel fum.

Una hora després, a les 14.00 hores de la vesprada s’ha donat per extingit l’incendi en el qual han intervingut huit bombers, un cap, sergents, una bomba urbana pesada, un vehicle autoescala i un vehicle de comandament. Per altra banda, la Policia Local de Castelló ha obert al trànsit els dos carrils de circulació de la Ronda Magdalena que havien sigut ocupats pels vehicles dels bombers i també han permés el pas als vianants pel tram de vorera corresponent.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós