S’incendia un local comercial al centre de Castelló

 

Un incendi s’ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L’incendi s’ha localitzat en l’entresòl de l’immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l’entresòl d’un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d’extinció d’incendis han desplegat una línia d’aigua i han accedit a l’entresòl. Al seu interior les flames s’havien concentrat en una zona molt concreta de l’oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d’apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s’havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s’han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l’oficina comptava amb un servei automàtic d’extinció d’incendis, sols s’han danyat una taula d’escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l’entresòl ha resultat danyat pel fum.

Una hora després, a les 14.00 hores de la vesprada s’ha donat per extingit l’incendi en el qual han intervingut huit bombers, un cap, sergents, una bomba urbana pesada, un vehicle autoescala i un vehicle de comandament. Per altra banda, la Policia Local de Castelló ha obert al trànsit els dos carrils de circulació de la Ronda Magdalena que havien sigut ocupats pels vehicles dels bombers i també han permés el pas als vianants pel tram de vorera corresponent.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.