S’incendia un local comercial al centre de Castelló

 

Un incendi s’ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L’incendi s’ha localitzat en l’entresòl de l’immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l’entresòl d’un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d’extinció d’incendis han desplegat una línia d’aigua i han accedit a l’entresòl. Al seu interior les flames s’havien concentrat en una zona molt concreta de l’oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d’apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s’havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s’han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l’oficina comptava amb un servei automàtic d’extinció d’incendis, sols s’han danyat una taula d’escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l’entresòl ha resultat danyat pel fum.

Una hora després, a les 14.00 hores de la vesprada s’ha donat per extingit l’incendi en el qual han intervingut huit bombers, un cap, sergents, una bomba urbana pesada, un vehicle autoescala i un vehicle de comandament. Per altra banda, la Policia Local de Castelló ha obert al trànsit els dos carrils de circulació de la Ronda Magdalena que havien sigut ocupats pels vehicles dels bombers i també han permés el pas als vianants pel tram de vorera corresponent.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.

Els familiars del 98% de víctimes de la dana ja han cobrat 17 milions en ajudes

La Generalitat ha abonat 17.019.999 euros en ajudes a familiars de 216 víctimes mortals de la dana d’octubre de 2024, el 98 % del total concedit. Les subvencions estan exemptes d’IRPF i arriben fins als 80.000 euros per víctima.

Investigat per fingir un robatori violent a Vinaròs per a cobrar el segur del mòbil

La Guàrdia Civil ha investigat un home de 58 anys que ha denunciat un fals robatori amb violència a Vinaròs per a cobrar la indemnització del segur del seu telèfon mòbil, que en realitat havia venut un familiar a Alacant.

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.