S’incendia un local comercial al centre de Castelló

 

Un incendi s’ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L’incendi s’ha localitzat en l’entresòl de l’immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l’entresòl d’un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d’extinció d’incendis han desplegat una línia d’aigua i han accedit a l’entresòl. Al seu interior les flames s’havien concentrat en una zona molt concreta de l’oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d’apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s’havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s’han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l’oficina comptava amb un servei automàtic d’extinció d’incendis, sols s’han danyat una taula d’escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l’entresòl ha resultat danyat pel fum.

Una hora després, a les 14.00 hores de la vesprada s’ha donat per extingit l’incendi en el qual han intervingut huit bombers, un cap, sergents, una bomba urbana pesada, un vehicle autoescala i un vehicle de comandament. Per altra banda, la Policia Local de Castelló ha obert al trànsit els dos carrils de circulació de la Ronda Magdalena que havien sigut ocupats pels vehicles dels bombers i també han permés el pas als vianants pel tram de vorera corresponent.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.