S’incendia un local comercial al centre de Castelló

 

Un incendi s’ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L’incendi s’ha localitzat en l’entresòl de l’immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l’entresòl d’un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d’extinció d’incendis han desplegat una línia d’aigua i han accedit a l’entresòl. Al seu interior les flames s’havien concentrat en una zona molt concreta de l’oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d’apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s’havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s’han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l’oficina comptava amb un servei automàtic d’extinció d’incendis, sols s’han danyat una taula d’escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l’entresòl ha resultat danyat pel fum.

Una hora després, a les 14.00 hores de la vesprada s’ha donat per extingit l’incendi en el qual han intervingut huit bombers, un cap, sergents, una bomba urbana pesada, un vehicle autoescala i un vehicle de comandament. Per altra banda, la Policia Local de Castelló ha obert al trànsit els dos carrils de circulació de la Ronda Magdalena que havien sigut ocupats pels vehicles dels bombers i també han permés el pas als vianants pel tram de vorera corresponent.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.