S’incorpora un mitjà aeri per a extingir per complet l’incendi de Castell de Castells

 

Un mitjà aeri s’ha incorporat a les 8.00 hores d’aquest matí de dilluns per a intervindre en l’extinció de l’incendi forestal declarat ahir entre els termes de Castell de Castells i Benigembla, a la comarca alacantina de la Marina Alta, han informat fonts de l’Agència de seguretat i Resposta a Emergències.

 

Altres mitjans desplegats des de primeres hores del matí han sigut dos autobombes i tres vehicles de Bombers de la Diputació d’Alacant, encara que finalment no ha eixit l’helicòpter Kamov, del Ministeri d’Agricultura, ja que “de moment són suficients els recursos que treballen en l’extinció”, segons informa el Consorci de la Diputació d’Alacant.

 

L’incendi forestal es va declarar a les 16.00 hores d’aquest diumenge, en una zona amb bastant massa forestal entre els municipis alacantins de Benigembla i Castell de Castells, i fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant el van donar per estabilitzat a les 20.15 hores d’ahir, encara que es va mantindre una reguarda durant tota la nit per a evitar la seua propagació.

 

Amb les primeres llums del dia, s’han incorporat nous efectius per a tractar de controlar i extingir definitivament l’incendi.

 

Durant les primeres hores, l’incendi va poder ser detingut abans d’arribar a algun habitatge aïllat de la zona, per la qual cosa no s’ha hagut de prendre cap mesura de desallotjament.

 

Un incendi de nit en una granja de Redovan calcina 20.000 pollastres

Un incendi ha calcinat en la nit d’aquest diumenge uns 20.000 pollastres en una granja de Redován, a la comarca del Baix Segura, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant a Europa Press.

 

El foc es va declarar per causes que s’estan investigant, al voltant de les 23.00 hores de la nit d’aquest diumenge, en una granja de Redován en la qual hi havia uns 20.000 pollastres, segons els càlculs dels propietaris.

 

Fins al lloc del succés s’han mobilitzat huit dotacions de bombers, procedents dels parcs d’Orihuela, Almoradí, Torrevieja, Crevillent i Elx. L’extinció de les flames s’ha prolongat fins a quasi les 2.00 hores de la matinada, segons assenyalaven les mateixes fonts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.