S’incorpora un mitjà aeri per a extingir per complet l’incendi de Castell de Castells

 

Un mitjà aeri s’ha incorporat a les 8.00 hores d’aquest matí de dilluns per a intervindre en l’extinció de l’incendi forestal declarat ahir entre els termes de Castell de Castells i Benigembla, a la comarca alacantina de la Marina Alta, han informat fonts de l’Agència de seguretat i Resposta a Emergències.

 

Altres mitjans desplegats des de primeres hores del matí han sigut dos autobombes i tres vehicles de Bombers de la Diputació d’Alacant, encara que finalment no ha eixit l’helicòpter Kamov, del Ministeri d’Agricultura, ja que «de moment són suficients els recursos que treballen en l’extinció», segons informa el Consorci de la Diputació d’Alacant.

 

L’incendi forestal es va declarar a les 16.00 hores d’aquest diumenge, en una zona amb bastant massa forestal entre els municipis alacantins de Benigembla i Castell de Castells, i fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant el van donar per estabilitzat a les 20.15 hores d’ahir, encara que es va mantindre una reguarda durant tota la nit per a evitar la seua propagació.

 

Amb les primeres llums del dia, s’han incorporat nous efectius per a tractar de controlar i extingir definitivament l’incendi.

 

Durant les primeres hores, l’incendi va poder ser detingut abans d’arribar a algun habitatge aïllat de la zona, per la qual cosa no s’ha hagut de prendre cap mesura de desallotjament.

 

Un incendi de nit en una granja de Redovan calcina 20.000 pollastres

Un incendi ha calcinat en la nit d’aquest diumenge uns 20.000 pollastres en una granja de Redován, a la comarca del Baix Segura, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant a Europa Press.

 

El foc es va declarar per causes que s’estan investigant, al voltant de les 23.00 hores de la nit d’aquest diumenge, en una granja de Redován en la qual hi havia uns 20.000 pollastres, segons els càlculs dels propietaris.

 

Fins al lloc del succés s’han mobilitzat huit dotacions de bombers, procedents dels parcs d’Orihuela, Almoradí, Torrevieja, Crevillent i Elx. L’extinció de les flames s’ha prolongat fins a quasi les 2.00 hores de la matinada, segons assenyalaven les mateixes fonts.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.