S’incorpora un mitjà aeri per a extingir per complet l’incendi de Castell de Castells

 

Un mitjà aeri s’ha incorporat a les 8.00 hores d’aquest matí de dilluns per a intervindre en l’extinció de l’incendi forestal declarat ahir entre els termes de Castell de Castells i Benigembla, a la comarca alacantina de la Marina Alta, han informat fonts de l’Agència de seguretat i Resposta a Emergències.

 

Altres mitjans desplegats des de primeres hores del matí han sigut dos autobombes i tres vehicles de Bombers de la Diputació d’Alacant, encara que finalment no ha eixit l’helicòpter Kamov, del Ministeri d’Agricultura, ja que “de moment són suficients els recursos que treballen en l’extinció”, segons informa el Consorci de la Diputació d’Alacant.

 

L’incendi forestal es va declarar a les 16.00 hores d’aquest diumenge, en una zona amb bastant massa forestal entre els municipis alacantins de Benigembla i Castell de Castells, i fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant el van donar per estabilitzat a les 20.15 hores d’ahir, encara que es va mantindre una reguarda durant tota la nit per a evitar la seua propagació.

 

Amb les primeres llums del dia, s’han incorporat nous efectius per a tractar de controlar i extingir definitivament l’incendi.

 

Durant les primeres hores, l’incendi va poder ser detingut abans d’arribar a algun habitatge aïllat de la zona, per la qual cosa no s’ha hagut de prendre cap mesura de desallotjament.

 

Un incendi de nit en una granja de Redovan calcina 20.000 pollastres

Un incendi ha calcinat en la nit d’aquest diumenge uns 20.000 pollastres en una granja de Redován, a la comarca del Baix Segura, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant a Europa Press.

 

El foc es va declarar per causes que s’estan investigant, al voltant de les 23.00 hores de la nit d’aquest diumenge, en una granja de Redován en la qual hi havia uns 20.000 pollastres, segons els càlculs dels propietaris.

 

Fins al lloc del succés s’han mobilitzat huit dotacions de bombers, procedents dels parcs d’Orihuela, Almoradí, Torrevieja, Crevillent i Elx. L’extinció de les flames s’ha prolongat fins a quasi les 2.00 hores de la matinada, segons assenyalaven les mateixes fonts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.