18.4 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

S’inicia la construcció d’una nau logística de 5.700 m2 a Riba-roja del Túria

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

TPF Consultora, empresa situada en l’epicentre de la zona logística de Riba-roja de Túria, comercialitza una nau logística de 5.700 metres quadrats en el Sector 13 d’aquest municipi de la província de València. El començament d’obres a principis de desembre finalitzarà amb el posicionament en el mercat d’un immoble destinat a logística amb innovacions d’última generació. Es tracta d’un projecte en el qual la consultora ha realitzat la compra del solar i la conceptualització de producte per a Family Office Valenciana, amb qui ja ha construït i comercialitzat més de 40 000 metres quadrats.

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

La nau logística, el projecte de la qual i direcció d’obra està realitzant per l’Enginyeria Aspor, empresa del mateix grup que TPF, comptarà amb les últimes tecnologies en matèria logística i obtindrà la Certificació VERDA que avala les estratègies de sostenibilitat que incorpora l’immoble. L’entitat independent GBCe s’encarregarà de valorar la nau, construïda sobre la base d’una estratègia que perseguix l’obtenció de la certificació de 3 fulles (unitat de mesura del grau de compromís amb la sostenibilitat en la construcció). Es tracta d’un immoble logístic d’última generació amb huit molls de càrrega de 10 tones i una altura mínima de 10,35 metres. A més de les innovacions en la seua concepció i desenvolupament (amb instal·lació contra incendis, hidrants, alarma, il·luminació tipus LED i instal·lació de veu i dades en la part d’oficines), la nova nau logística compta amb accés directe al nus de comunicacions format per les vies A-3 i A-7 i es troba a tan sols 9 quilòmetres de l’aeroport i a 25 del Port de València.

Últimes notícies

Baeza i Rufete, Montoro i J. Torreblanca porten la dieta mediterrània al cor de Londres

Un menú d'autor firmat per Baeza i Rufete, Pablo Montoro i Jacob Torreblanca ha promocionat la dieta mediterrània en la WTM de Londres davant un centenar de professionals. La consellera Marián Cano ha reivindicat la cuina valenciana com a motor turístic i ha subratllat el pes del mercat britànic.

Mor un treballador de 29 anys en un accident laboral a Morella

Un treballador de 29 anys ha mort en una empresa de Morella. El CICU ha rebut l'avís a les 15.20 i el SAMU només ha pogut confirmar la defunció.

Dos persones cegues han provat una neuroprótesis de visió que dialoga amb el cervell

La UMH ha assajat una nova generació de neuroprótesis visuals capaces d'enviar i rebre senyals cerebrals. Els primers resultats són prometedors.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de pells d’Elda

El foc declarat el dimarts a la vesprada en una fàbrica de pells del polígon Finca Lacy ha quedat sota control a les 20.00 del dimecres. Tres dotacions amb huit bombers romanen de guàrdia per a rematar l'extinció.

1-0: El Vila-real col·lapsa davant el Pafos i compromet el seu futur en la Champions

El Vila-real ha perdut 1-0 en la seua visita al Pafos, decidit per un gol de Luckassen a l'eixida d'un córner. Després de quatre jornades, seguix sense guanyar i es complica.

Víctima de la DANA a València denuncia una catàstrofe política i exigix responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha declarat en el Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats per la falta d'avís i auxili.

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.