S’inicia la construcció d’una nau logística de 5.700 m2 a Riba-roja del Túria

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

TPF Consultora, empresa situada en l’epicentre de la zona logística de Riba-roja de Túria, comercialitza una nau logística de 5.700 metres quadrats en el Sector 13 d’aquest municipi de la província de València. El començament d’obres a principis de desembre finalitzarà amb el posicionament en el mercat d’un immoble destinat a logística amb innovacions d’última generació. Es tracta d’un projecte en el qual la consultora ha realitzat la compra del solar i la conceptualització de producte per a Family Office Valenciana, amb qui ja ha construït i comercialitzat més de 40 000 metres quadrats.

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

La nau logística, el projecte de la qual i direcció d’obra està realitzant per l’Enginyeria Aspor, empresa del mateix grup que TPF, comptarà amb les últimes tecnologies en matèria logística i obtindrà la Certificació VERDA que avala les estratègies de sostenibilitat que incorpora l’immoble. L’entitat independent GBCe s’encarregarà de valorar la nau, construïda sobre la base d’una estratègia que perseguix l’obtenció de la certificació de 3 fulles (unitat de mesura del grau de compromís amb la sostenibilitat en la construcció). Es tracta d’un immoble logístic d’última generació amb huit molls de càrrega de 10 tones i una altura mínima de 10,35 metres. A més de les innovacions en la seua concepció i desenvolupament (amb instal·lació contra incendis, hidrants, alarma, il·luminació tipus LED i instal·lació de veu i dades en la part d’oficines), la nova nau logística compta amb accés directe al nus de comunicacions format per les vies A-3 i A-7 i es troba a tan sols 9 quilòmetres de l’aeroport i a 25 del Port de València.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.