S’inicia la construcció d’una nau logística de 5.700 m2 a Riba-roja del Túria

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

TPF Consultora, empresa situada en l’epicentre de la zona logística de Riba-roja de Túria, comercialitza una nau logística de 5.700 metres quadrats en el Sector 13 d’aquest municipi de la província de València. El començament d’obres a principis de desembre finalitzarà amb el posicionament en el mercat d’un immoble destinat a logística amb innovacions d’última generació. Es tracta d’un projecte en el qual la consultora ha realitzat la compra del solar i la conceptualització de producte per a Family Office Valenciana, amb qui ja ha construït i comercialitzat més de 40 000 metres quadrats.

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

La nau logística, el projecte de la qual i direcció d’obra està realitzant per l’Enginyeria Aspor, empresa del mateix grup que TPF, comptarà amb les últimes tecnologies en matèria logística i obtindrà la Certificació VERDA que avala les estratègies de sostenibilitat que incorpora l’immoble. L’entitat independent GBCe s’encarregarà de valorar la nau, construïda sobre la base d’una estratègia que perseguix l’obtenció de la certificació de 3 fulles (unitat de mesura del grau de compromís amb la sostenibilitat en la construcció). Es tracta d’un immoble logístic d’última generació amb huit molls de càrrega de 10 tones i una altura mínima de 10,35 metres. A més de les innovacions en la seua concepció i desenvolupament (amb instal·lació contra incendis, hidrants, alarma, il·luminació tipus LED i instal·lació de veu i dades en la part d’oficines), la nova nau logística compta amb accés directe al nus de comunicacions format per les vies A-3 i A-7 i es troba a tan sols 9 quilòmetres de l’aeroport i a 25 del Port de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència de València confirma la negativa a citar a Pedro Sánchez com a testimoni per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA. Desestima el recurs de Fes-te Sentir per falta d'utilitat probatòria i pel caràcter prospectiu de la diligència.

Un bar de Paiporta aposta per conciliar: mares al capdavant i sol esmorzars

Després de la dana, el bar Arosa de Paiporta va reobrir amb un equip de mares i un horari de 8 a 14 només per a esmorzars. Menys ingressos i més vida familiar.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a 20 anys a Itàlia per robatoris i lesions greus

Un home de 31 anys ha sigut detingut a Alacant en compliment d'una OEDE després de fugir d'Itàlia, on va ser condemnat a 20 anys per robatoris violents a ancians. L'Audiència Nacional tramita la seua extradició.

L’Audiència de València ha confirmat la negativa al fet que Pedro Sánchez declare per la gestió de la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat la testifical del president per falta d'utilitat. El tribunal desestima el recurs de Fes-te Sentir en apreciar tints prospectius en la diligència sol·licitada.

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.

La vivenda es va encarir un 13,5% en 2025 en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va pujar un 13,5% en 2025, per damunt de les referències nacionals. La segona mà va liderar les pujades.

Tres detinguts, dos d’ells menors, per un doble apunyalament en ple centre de València

La Policia Nacional ha detingut a València a tres jóvens, dos menors i un de 19 anys, per un doble apunyalament del 21 de novembre en la plaça de l'Ajuntament. S'ha identificat a un quart implicat inimputable; un dels ferits va ser operat d'urgència i la investigació continua oberta.

Cap de setmana de pluja en la Comunitat Valenciana, amb tempestes i neu des de 1.400 m

La pluja s'estén en tota la Comunitat, amb episodis localment forts i tempestes. La cota de neu se situa entre 1.400 i 1.600 metres, amb ambient fresc.