S’inicia la construcció d’una nau logística de 5.700 m2 a Riba-roja del Túria

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

TPF Consultora, empresa situada en l’epicentre de la zona logística de Riba-roja de Túria, comercialitza una nau logística de 5.700 metres quadrats en el Sector 13 d’aquest municipi de la província de València. El començament d’obres a principis de desembre finalitzarà amb el posicionament en el mercat d’un immoble destinat a logística amb innovacions d’última generació. Es tracta d’un projecte en el qual la consultora ha realitzat la compra del solar i la conceptualització de producte per a Family Office Valenciana, amb qui ja ha construït i comercialitzat més de 40 000 metres quadrats.

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

La nau logística, el projecte de la qual i direcció d’obra està realitzant per l’Enginyeria Aspor, empresa del mateix grup que TPF, comptarà amb les últimes tecnologies en matèria logística i obtindrà la Certificació VERDA que avala les estratègies de sostenibilitat que incorpora l’immoble. L’entitat independent GBCe s’encarregarà de valorar la nau, construïda sobre la base d’una estratègia que perseguix l’obtenció de la certificació de 3 fulles (unitat de mesura del grau de compromís amb la sostenibilitat en la construcció). Es tracta d’un immoble logístic d’última generació amb huit molls de càrrega de 10 tones i una altura mínima de 10,35 metres. A més de les innovacions en la seua concepció i desenvolupament (amb instal·lació contra incendis, hidrants, alarma, il·luminació tipus LED i instal·lació de veu i dades en la part d’oficines), la nova nau logística compta amb accés directe al nus de comunicacions format per les vies A-3 i A-7 i es troba a tan sols 9 quilòmetres de l’aeroport i a 25 del Port de València.

Últimes notícies

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.

Bombers de València s’uneixen a l’extinció dels grans incendis de Madrid i Àvila

Un equip especialitzat de Bombers de València, amb sis efectius i tres vehicles, s’ha desplaçat este dissabte a Madrid per a reforçar el dispositiu contra els incendis forestals que afecten la regió i la província veïna d’Àvila.