S’inicia la construcció d’una nau logística de 5.700 m2 a Riba-roja del Túria

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

TPF Consultora, empresa situada en l’epicentre de la zona logística de Riba-roja de Túria, comercialitza una nau logística de 5.700 metres quadrats en el Sector 13 d’aquest municipi de la província de València. El començament d’obres a principis de desembre finalitzarà amb el posicionament en el mercat d’un immoble destinat a logística amb innovacions d’última generació. Es tracta d’un projecte en el qual la consultora ha realitzat la compra del solar i la conceptualització de producte per a Family Office Valenciana, amb qui ja ha construït i comercialitzat més de 40 000 metres quadrats.

Projecte de com serà la nova nau industrial

Projecte de com serà la nova nau industrial | TPF Consultora

 

La nau logística, el projecte de la qual i direcció d’obra està realitzant per l’Enginyeria Aspor, empresa del mateix grup que TPF, comptarà amb les últimes tecnologies en matèria logística i obtindrà la Certificació VERDA que avala les estratègies de sostenibilitat que incorpora l’immoble. L’entitat independent GBCe s’encarregarà de valorar la nau, construïda sobre la base d’una estratègia que perseguix l’obtenció de la certificació de 3 fulles (unitat de mesura del grau de compromís amb la sostenibilitat en la construcció). Es tracta d’un immoble logístic d’última generació amb huit molls de càrrega de 10 tones i una altura mínima de 10,35 metres. A més de les innovacions en la seua concepció i desenvolupament (amb instal·lació contra incendis, hidrants, alarma, il·luminació tipus LED i instal·lació de veu i dades en la part d’oficines), la nova nau logística compta amb accés directe al nus de comunicacions format per les vies A-3 i A-7 i es troba a tan sols 9 quilòmetres de l’aeroport i a 25 del Port de València.

Últimes notícies

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.
FILMOTECA D'ESTIU