12.9 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

S’investiga una presumpta violació múltiple de quatre menors d’edat a una altra menor a la Marina Alta

Imagen de la guardia civil

Imatge d’arxiu | València Diari

 

En les últimes hores s’ha donat a conéixer un nou cas de presumpta agressió sexual en grup a una xica a la Comunitat, en aquest cas a la comarca de la Marina Alta. En aquest cas, que està investigant-se ara mateix, tant els presumptes autors de la violació múltiple com la víctima són menors d’edat.

 

Tres dels quatre menors van ser detinguts, i junt al quart van ser posats tots a disposició de la Fiscalia de Menors, segons informaven a EFE aquest dimarts fonts de la Guàrdia Civil. Els fets haurien ocorregut el passat estiu, en juliol, en una localitat de la Marina Alta, tot i que la víctima no s’havia decidit a denunciar la situació fins a aquest mes de març, en concret el passat dia 1.

 

Segons figura en el relat dels fets avançat pel diari El Mundo, un total de quatre xics, menors d’edat, van presumptament violar a la xica, també menor, i ho van gravar amb un telèfon mòbil. Posteriorment la van amenaçar amb publicar el vídeo si no els donava diners.

 

La situació es va originar després que la víctima i una amiga es trobaren amb el grup de xics durant una nit d’estiu i passaren unes hores junts. Posteriorment l’amiga de la xica se’n va anar, i ella es va quedar sola amb els quatre xics un temps més. Segons sembla, tots estudiaven al mateix centre educatiu.

 

Més tard ella va voler anar-se’n també, i aleshores els presumptes agressors no la van deixar. Tot seguit, la van dur a una zona apartada, la van retindre amb força, i fins i tot la van colpejar per a intimidar-la. La jove els va dir que no volia mantindre relacions sexuals amb ells. Els quatre, presumptament, la van agredir sexualment.

 

Posteriorment, abans d’abandonar el lloc dels fets, un dels presumptes violadors li va mostrar unes imatges en vídeo on es veia l’agressió sexual, i la va amenaçar amb què li donara 50 euros a canvi de no distribuir les imatges. La víctima no va accedir. Tot i això, les imatges no han arribat a difondre’s.

 

La menor, després de recuperar la seua roba, va tornar a casa però no va dir res. Ara, mesos després, conscient de la situació patida, ha decidit denunciar la violació múltiple.

 

El cas serà portat per la Fiscalia de Menors, i a hores d’ara els telèfons mòbils dels presumptes agressors estan en possessió dels investigadors, que busquen les imatges que li van mostrar a la jove per a fer-li xantatge. Aquestes imatges podrien continuar als dispositius o haver sigut esborrades. Si foren trobades, podrien suposar una inculpació clara dels acusats.

Últimes notícies

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric

Desapareixen quatre membres d’una família valenciana en un naufragi a Indonèsia

Exteriors està en contacte amb les famílies i l'ambaixada s'ha desplaçat a la zona. El rescat a Indonèsia podria prolongar-se fins a quatre dies.

Cartonlab convertix el cartó en alternativa a la fusta per al mobiliari efímer

L'empresa impulsa mobles i estructures de cartó per a fires i esdeveniments, amb muntatge en pla, reutilitzables i reciclables, amb l'objectiu de reduir residus i costos.

Detingut el presumpte autor d’11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 30 anys i nacionalitat lituana per 20 fets delictius, 11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent. El jutge ha decretat presó provisional sense fiança.

Desmantellat un fals club de fumadors que servia com a punt de venda de droga a l’Alfàs del Pi

La Policia Nacional ha detingut a dos persones de 30 i 32 anys per presumpte tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. El local es presentava com a club de fumadors però venia a qualsevol i mancava de llicències.

Avís groc per pluges de fins a 20 l/m² en el litoral nord de València

Aemet manté fins a les 14.00 l'avís groc per pluges intenses en el litoral nord de València després d'un ruixat de 20 l en l'Albufera. El diumenge s'amplia a tota la província amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores i possibilitat de tempestes amb graníssol.

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.