Anuncios

S’investiga una presumpta violació múltiple de quatre menors d’edat a una altra menor a la Marina Alta

Imagen de la guardia civil

Imatge d’arxiu | València Diari

 

En les últimes hores s’ha donat a conéixer un nou cas de presumpta agressió sexual en grup a una xica a la Comunitat, en aquest cas a la comarca de la Marina Alta. En aquest cas, que està investigant-se ara mateix, tant els presumptes autors de la violació múltiple com la víctima són menors d’edat.

 

Anuncios

Tres dels quatre menors van ser detinguts, i junt al quart van ser posats tots a disposició de la Fiscalia de Menors, segons informaven a EFE aquest dimarts fonts de la Guàrdia Civil. Els fets haurien ocorregut el passat estiu, en juliol, en una localitat de la Marina Alta, tot i que la víctima no s’havia decidit a denunciar la situació fins a aquest mes de març, en concret el passat dia 1.

 

Segons figura en el relat dels fets avançat pel diari El Mundo, un total de quatre xics, menors d’edat, van presumptament violar a la xica, també menor, i ho van gravar amb un telèfon mòbil. Posteriorment la van amenaçar amb publicar el vídeo si no els donava diners.

 

La situació es va originar després que la víctima i una amiga es trobaren amb el grup de xics durant una nit d’estiu i passaren unes hores junts. Posteriorment l’amiga de la xica se’n va anar, i ella es va quedar sola amb els quatre xics un temps més. Segons sembla, tots estudiaven al mateix centre educatiu.

 

Més tard ella va voler anar-se’n també, i aleshores els presumptes agressors no la van deixar. Tot seguit, la van dur a una zona apartada, la van retindre amb força, i fins i tot la van colpejar per a intimidar-la. La jove els va dir que no volia mantindre relacions sexuals amb ells. Els quatre, presumptament, la van agredir sexualment.

 

Posteriorment, abans d’abandonar el lloc dels fets, un dels presumptes violadors li va mostrar unes imatges en vídeo on es veia l’agressió sexual, i la va amenaçar amb què li donara 50 euros a canvi de no distribuir les imatges. La víctima no va accedir. Tot i això, les imatges no han arribat a difondre’s.

 

La menor, després de recuperar la seua roba, va tornar a casa però no va dir res. Ara, mesos després, conscient de la situació patida, ha decidit denunciar la violació múltiple.

 

El cas serà portat per la Fiscalia de Menors, i a hores d’ara els telèfons mòbils dels presumptes agressors estan en possessió dels investigadors, que busquen les imatges que li van mostrar a la jove per a fer-li xantatge. Aquestes imatges podrien continuar als dispositius o haver sigut esborrades. Si foren trobades, podrien suposar una inculpació clara dels acusats.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.
Anuncios