Sorprenen in fraganti un home que furtava gasoli i bateries de tràilers a Vilavella

 

Un individu va ser sorprés in fraganti mentre furtava gasoil d’un camió a Vilavella, a la Plana Baixa. L’home va ser sorprés per un agent de la Policia Local del municipi mentre feia rondes rutinàries la passada nit de Nadal. Segons s’ha informat, a l’home també se’l relaciona amb la sostracció de bateries de tràilers. Segons fonts municipals, el descobriment ha ocorregut per la zona nord del poble quan al voltant de les 5.00 hores del matí, es va observar un Volkswagen que pareixia sospitós. Després de realitzar una inspecció ocular, va comprovar que en el seu interior hi havia a més, dos bateries de camió, que semblaven sostretes.

Posteriorment es va comprovar a qui pertanyia el cotxe mitjançant la matrícula. El vehicle figurava com a furtat i s’havia gastat per a cometre un robatori en un bar d’una altra població, segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’. Per tant la policia va començar a sospitar que els ocupants del turisme identificat pogueren estar actuant en la localitat i van realitzar una batuda per la zona. El policia local va acabar descobrint que algú estava furtant gasoli d’un dipòsit d’un camió estacionat.

Després d’identificar al lladre, que va ser sorprés in fraganti, va ser detingut i posat a disposició judicial.  No es descarta, segons fonts municipals, que hi haja més persones implicades. La Policia va intervindre i recuperar un total de 150 litres de combustible, que estaven emmagatzemats en diverses garrafes, i també van recuperar dos bateries i el cotxe sostret, així com diverses ferramentes utilitzades per a cometre els fets. S’alerta des dels ajuntaments que aquestos tipus de delictes es produïxen al llarg de tot l’any però augmenten durant la campanya de recol·lecció de cítrics. Per això alguns ajuntaments intensifiquen la vigilància en algunes zones perifèriques del casc urbà on estacionen camions.

 

 

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.