Sorprenen in fraganti un home que furtava gasoli i bateries de tràilers a Vilavella

 

Un individu va ser sorprés in fraganti mentre furtava gasoil d’un camió a Vilavella, a la Plana Baixa. L’home va ser sorprés per un agent de la Policia Local del municipi mentre feia rondes rutinàries la passada nit de Nadal. Segons s’ha informat, a l’home també se’l relaciona amb la sostracció de bateries de tràilers. Segons fonts municipals, el descobriment ha ocorregut per la zona nord del poble quan al voltant de les 5.00 hores del matí, es va observar un Volkswagen que pareixia sospitós. Després de realitzar una inspecció ocular, va comprovar que en el seu interior hi havia a més, dos bateries de camió, que semblaven sostretes.

Posteriorment es va comprovar a qui pertanyia el cotxe mitjançant la matrícula. El vehicle figurava com a furtat i s’havia gastat per a cometre un robatori en un bar d’una altra població, segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’. Per tant la policia va començar a sospitar que els ocupants del turisme identificat pogueren estar actuant en la localitat i van realitzar una batuda per la zona. El policia local va acabar descobrint que algú estava furtant gasoli d’un dipòsit d’un camió estacionat.

Després d’identificar al lladre, que va ser sorprés in fraganti, va ser detingut i posat a disposició judicial.  No es descarta, segons fonts municipals, que hi haja més persones implicades. La Policia va intervindre i recuperar un total de 150 litres de combustible, que estaven emmagatzemats en diverses garrafes, i també van recuperar dos bateries i el cotxe sostret, així com diverses ferramentes utilitzades per a cometre els fets. S’alerta des dels ajuntaments que aquestos tipus de delictes es produïxen al llarg de tot l’any però augmenten durant la campanya de recol·lecció de cítrics. Per això alguns ajuntaments intensifiquen la vigilància en algunes zones perifèriques del casc urbà on estacionen camions.

 

 

Últimes notícies

La Universitat de València reivindica el llegat democràtic i científic de Joan Baptista Peset

La Universitat de València ha retut homenatge a Joan Baptista Peset Aleixandre en el 85 aniversari del seu afusellament, destacant el seu compromís democràtic, la seua labor científica i el seu paper com a referent de la memòria històrica.

Controlat l’incendi a l’Hospital de Torrevieja, amb un ferit greu en l’UCI

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha sigut controlat després de la intervenció de diverses dotacions de bombers. Una persona roman ingressada en l'UCI per inhalació de fum i diverses més han resultat afectades.

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.