Sorprenen in fraganti un home que furtava gasoli i bateries de tràilers a Vilavella

 

Un individu va ser sorprés in fraganti mentre furtava gasoil d’un camió a Vilavella, a la Plana Baixa. L’home va ser sorprés per un agent de la Policia Local del municipi mentre feia rondes rutinàries la passada nit de Nadal. Segons s’ha informat, a l’home també se’l relaciona amb la sostracció de bateries de tràilers. Segons fonts municipals, el descobriment ha ocorregut per la zona nord del poble quan al voltant de les 5.00 hores del matí, es va observar un Volkswagen que pareixia sospitós. Després de realitzar una inspecció ocular, va comprovar que en el seu interior hi havia a més, dos bateries de camió, que semblaven sostretes.

Posteriorment es va comprovar a qui pertanyia el cotxe mitjançant la matrícula. El vehicle figurava com a furtat i s’havia gastat per a cometre un robatori en un bar d’una altra població, segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’. Per tant la policia va començar a sospitar que els ocupants del turisme identificat pogueren estar actuant en la localitat i van realitzar una batuda per la zona. El policia local va acabar descobrint que algú estava furtant gasoli d’un dipòsit d’un camió estacionat.

Després d’identificar al lladre, que va ser sorprés in fraganti, va ser detingut i posat a disposició judicial.  No es descarta, segons fonts municipals, que hi haja més persones implicades. La Policia va intervindre i recuperar un total de 150 litres de combustible, que estaven emmagatzemats en diverses garrafes, i també van recuperar dos bateries i el cotxe sostret, així com diverses ferramentes utilitzades per a cometre els fets. S’alerta des dels ajuntaments que aquestos tipus de delictes es produïxen al llarg de tot l’any però augmenten durant la campanya de recol·lecció de cítrics. Per això alguns ajuntaments intensifiquen la vigilància en algunes zones perifèriques del casc urbà on estacionen camions.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.

Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto

L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.