Sorprenen in fraganti un home que furtava gasoli i bateries de tràilers a Vilavella

 

Un individu va ser sorprés in fraganti mentre furtava gasoil d’un camió a Vilavella, a la Plana Baixa. L’home va ser sorprés per un agent de la Policia Local del municipi mentre feia rondes rutinàries la passada nit de Nadal. Segons s’ha informat, a l’home també se’l relaciona amb la sostracció de bateries de tràilers. Segons fonts municipals, el descobriment ha ocorregut per la zona nord del poble quan al voltant de les 5.00 hores del matí, es va observar un Volkswagen que pareixia sospitós. Després de realitzar una inspecció ocular, va comprovar que en el seu interior hi havia a més, dos bateries de camió, que semblaven sostretes.

Posteriorment es va comprovar a qui pertanyia el cotxe mitjançant la matrícula. El vehicle figurava com a furtat i s’havia gastat per a cometre un robatori en un bar d’una altra població, segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’. Per tant la policia va començar a sospitar que els ocupants del turisme identificat pogueren estar actuant en la localitat i van realitzar una batuda per la zona. El policia local va acabar descobrint que algú estava furtant gasoli d’un dipòsit d’un camió estacionat.

Després d’identificar al lladre, que va ser sorprés in fraganti, va ser detingut i posat a disposició judicial.  No es descarta, segons fonts municipals, que hi haja més persones implicades. La Policia va intervindre i recuperar un total de 150 litres de combustible, que estaven emmagatzemats en diverses garrafes, i també van recuperar dos bateries i el cotxe sostret, així com diverses ferramentes utilitzades per a cometre els fets. S’alerta des dels ajuntaments que aquestos tipus de delictes es produïxen al llarg de tot l’any però augmenten durant la campanya de recol·lecció de cítrics. Per això alguns ajuntaments intensifiquen la vigilància en algunes zones perifèriques del casc urbà on estacionen camions.

 

 

Últimes notícies

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.

Un tiroteig entre dos clans a Alzira deixa un mort i tres ferits

Un tiroteig entre dos clans familiars al barri de l'Alquerieta, a Alzira, ha deixat un home mort i tres persones ferides de bala. La Policia Nacional ha detingut quatre membres d'una de les famílies implicades.

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.