Sorprenen in fraganti un home que furtava gasoli i bateries de tràilers a Vilavella

 

Un individu va ser sorprés in fraganti mentre furtava gasoil d’un camió a Vilavella, a la Plana Baixa. L’home va ser sorprés per un agent de la Policia Local del municipi mentre feia rondes rutinàries la passada nit de Nadal. Segons s’ha informat, a l’home també se’l relaciona amb la sostracció de bateries de tràilers. Segons fonts municipals, el descobriment ha ocorregut per la zona nord del poble quan al voltant de les 5.00 hores del matí, es va observar un Volkswagen que pareixia sospitós. Després de realitzar una inspecció ocular, va comprovar que en el seu interior hi havia a més, dos bateries de camió, que semblaven sostretes.

Posteriorment es va comprovar a qui pertanyia el cotxe mitjançant la matrícula. El vehicle figurava com a furtat i s’havia gastat per a cometre un robatori en un bar d’una altra població, segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’. Per tant la policia va començar a sospitar que els ocupants del turisme identificat pogueren estar actuant en la localitat i van realitzar una batuda per la zona. El policia local va acabar descobrint que algú estava furtant gasoli d’un dipòsit d’un camió estacionat.

Després d’identificar al lladre, que va ser sorprés in fraganti, va ser detingut i posat a disposició judicial.  No es descarta, segons fonts municipals, que hi haja més persones implicades. La Policia va intervindre i recuperar un total de 150 litres de combustible, que estaven emmagatzemats en diverses garrafes, i també van recuperar dos bateries i el cotxe sostret, així com diverses ferramentes utilitzades per a cometre els fets. S’alerta des dels ajuntaments que aquestos tipus de delictes es produïxen al llarg de tot l’any però augmenten durant la campanya de recol·lecció de cítrics. Per això alguns ajuntaments intensifiquen la vigilància en algunes zones perifèriques del casc urbà on estacionen camions.

 

 

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.