El Sorteig de la Loteria Nacional ha dotat el número 5.609 amb el primer premi del Sorteig Especial, el qual ha sigut consignat en Administracions d'Alacant, Cáceres, Guipúzcoa, Madrid i Múrcia. El segon premi ha sigut per al número 67.925 dotat amb 250.000 euros, que ha caigut en Álava. Per altra banda el tercer premi, de 50.000 ha caigut en Alacant de nou, però també ha sigut venut en Málaga. D'esta manera es distribuïxen 84 milions d'euros en premis en este sorteig Especial de novembre de la Loteria Nacional que s'ha celebrat en el Paraninfo de la Universitat de Salamanca (USAL), en commemoració del VII Centenari de l'estudi salamantí. Este sorteig s'ha dut a terme dins dels denominats 'sortejos viatgers', entre sis i set que cada any se celebren fora de Madrid.
El Sorteig Especial de Loteria deixa el primer i tercer premi a Alacant
Últimes notícies
Oratge
Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics
L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.
Política
La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols
La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.
Política
La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols
La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.
Esports
Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour
El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.
Oratge
Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema
L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.
Oratge
Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema
L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.
Esports
Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés
El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.
Oratge
Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana
La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.







