Se suïcida després que el seu bebé muira asfixiat dins d’un cotxe

Tràgic succés el que ha ocorregut a Virgínia, els Estats Units. Un bebé de 18 mesos ha mort després de ser oblidat durant diverses hores a l’interior d’un vehicle pel seu pare, que ha acabat suïcidant-se poc després.

L’home s’hauria oblidat al xicotet en el vehicle i hauria entrat a la seua residència. Més tard, s’hauria adonat del seu fatal oblit però ja hauria sigut tard.

Segons fonts policials, el pare hauria ficat el cos sense vida del xicotet dins de casa, per a després eixir de la residència i disparar-se a si mateix provocant-se la mort.

Els agents van trobar el cos del bebé de 18 mesos a l’interior de la casa. El succés ha commocionat a tot Midlothian, àrea pertanyent al comtat de Chesterfield, a Virgínia, els Estats Units.

El tinent coronel Christopher Hensley va dir que la policia s’havia comunicat amb la mare i familiars, els qui van dir que el xiquet no estava en la seua guarderia i podria estar en perill. La policia també va saber que el pare del xiquet era a la casa parlant de suïcidar-se.

La Policia no ha concretat la causa exacta de la mort del xiquet, però tot indica que l’exposició al sol durant diverses hores i les altes temperatures que va haver de suportar a l’interior del vehicle es trobarien darrere de les causes de la defunció.

La investigació va revelar que el pare va deixar al xiquet accidentalment en l’acte durant hores i quan el va trobar mort, va tornar a la casa, va portar al xiquet endins i després va eixir i es va disparar, va dir la policia.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.