Se suïcida després que el seu bebé muira asfixiat dins d’un cotxe

Tràgic succés el que ha ocorregut a Virgínia, els Estats Units. Un bebé de 18 mesos ha mort després de ser oblidat durant diverses hores a l’interior d’un vehicle pel seu pare, que ha acabat suïcidant-se poc després.

L’home s’hauria oblidat al xicotet en el vehicle i hauria entrat a la seua residència. Més tard, s’hauria adonat del seu fatal oblit però ja hauria sigut tard.

Segons fonts policials, el pare hauria ficat el cos sense vida del xicotet dins de casa, per a després eixir de la residència i disparar-se a si mateix provocant-se la mort.

Els agents van trobar el cos del bebé de 18 mesos a l’interior de la casa. El succés ha commocionat a tot Midlothian, àrea pertanyent al comtat de Chesterfield, a Virgínia, els Estats Units.

El tinent coronel Christopher Hensley va dir que la policia s’havia comunicat amb la mare i familiars, els qui van dir que el xiquet no estava en la seua guarderia i podria estar en perill. La policia també va saber que el pare del xiquet era a la casa parlant de suïcidar-se.

La Policia no ha concretat la causa exacta de la mort del xiquet, però tot indica que l’exposició al sol durant diverses hores i les altes temperatures que va haver de suportar a l’interior del vehicle es trobarien darrere de les causes de la defunció.

La investigació va revelar que el pare va deixar al xiquet accidentalment en l’acte durant hores i quan el va trobar mort, va tornar a la casa, va portar al xiquet endins i després va eixir i es va disparar, va dir la policia.

Últimes notícies

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.

Alacant impulsa 475 noves vivendes al PAU 5 de la platja de Sant Joan amb un 30% protegit

L'Ajuntament d'Alacant té previst aprovar el projecte d'urbanització del Sector 2 del PAU 5, junt a El Campello, que permetrà construir 475 vivendes noves, de les quals un 30% seran de protecció pública, després de més de 20 anys de tramitació.

El nou Gulliver del Jardí del Túria estarà llest en sis mesos i alçarà nou metres

El nou parc infantil 'El Lilliput de Gulliver' completarà l'oferta lúdica del Jardí del Túria amb una escultura jugable de quasi nou metres, integrada en un espai temàtic d'uns 2.500 metres quadrats entre el Pont de les Arts i el de Glòries Valencianes.

Educació i sindicats acosten posicions en burocràcia i ràtios però ajornen l’acord

La Conselleria d’Educació i els cinc sindicats docents avancen en burocràcia, ràtios i substitucions en l’onzena reunió de negociació, però mantenen bloquejat el valencià i el capítol salarial i continuen sense tancar un acord que desactive la vaga indefinida.

El València Basket es retroba 23 anys després amb el Joventut en un playoff històric

El València Basket jugarà les semifinals de la Lliga Endesa contra el Joventut, el club davant del qual va aconseguir fa 23 anys la seua primera eliminatòria guanyada pel títol ACB. El duel recupera un enfrontament històric entre dos clàssics del bàsquet estatal, ara amb el Roig Arena com a escenari recent dels seus últims duels a cop o mort.

Bernabé acusa el Consell d’incompetència i retreu a Pérez Llorca que no parle amb el professorat

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa el Consell de posar els seus interessos per damunt de l’educació pública i critica que el president Juanfran Pérez Llorca encara no haja dialogat amb el professorat en la cinquena setmana de vaga indefinida.

Una boia electromagnètica dissenyada a la UA espanta les meduses sense fer-los mal

El grup GRE de la Universitat d'Alacant ha creat una boia flotant que genera camps electromagnètics per a allunyar les meduses de zones de bany i instal·lacions marines, modificant el seu moviment sense causar-los danys ni afectar altres espècies.