Quatre surfistes i tres banyistes sancionats en Alacant durant el primer matí d’eixides deportives

Agents de la Policia Local d'Alacant en el dispositiu especial per a la desescalada

La Policia Local d’Alacant ha establit dispositius especials per a la desescalada | Ajuntament d’Alacant

 

Durant este matí de dissabte, la Policia Local d’Alacant ha sancionat a quatre surfistes i a tres banyistes en la franja horària de 6 a 10 hores i ha recordat que les platges i els parcs estan tancats. Els agents insistixen que «s’ha d’evitar ajuntar-se amb altres persones en el carrer o que, per a fer deport, que ha de fer-se individualment, és molt important guardar les distàncies, seguir totes les instruccions i respectar els horaris establits per a cada franja d’edats».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a «extremar tots al màxim les mesures de prevenció i no oblidar que seguim en confinament i hem de complir les normes establides en l’estat d’alarma perquè continuen havent-hi contagis i morts, i hem de ser molt conscients d’això i actuar amb molta responsabilitat social  per a evitar fer passos arrere».

 

L’operatiu especial vetlarà este cap de setmana, en la fase de la desescalada, per l’estricte compliment de les disposicions establides per l’Estat i es recorda que el tancament de les platges implica no només la prohibició de bany, sinó també l’accés i estada en la zona d’arena, a demés de l’ús de les instal·lacions. A demés, no es permeten accions com pescar, banyar-se o fer qualsevol activitat en estes zones.

 

51 denunciats en l’operatiu del primer de maig

En l’operatiu del primer de maig, els agent de la Policia Local d’Alacant han denunciat a un total de 51 persones per desobediència i han multat a alguns ciutadans per passejar per la platja o jugar a voleibol. A demés, s’han disolt grups i aglomeracions en els voltats del castell de Santa Bàrbara i s’ha intervingut en dos festes en l’avinguda de la Condomina i en Afrodita.

 

En esta jornada, durant la vesprada, s’han registrat la majoria de sancions amb un total de 39 multes i s’han interceptat en els controls fixos i mòbils a un total de 714 vehicles, amb la identificació de 740 persones. A demés, els agents també han hagut de dissoldre grups de persones en el carrer del Verger, les avingudes del Catedràtic Soler, de Lorenzo Carbonell, del Deportista Ramón Mendizabal i en la plaça del Sol.

 

El regidor de Seguretat ha agraït a la Policia Local «l’excepcional treball que està fent dia a dia per a garantir la seguretat, protegir a la ciutadania en la nostra ciutat i poder guanyar, d’esta manera, la batalla contra la COVID», i al seu torn ha assegurat que «la tornada a la normalitat serà possible si tots complim amb responsabilitat social les mesures, horaris i normes establits amb els que evitarem un repunt de contagis».

Últimes notícies

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.

Paiporta tanca l’últim punt d’apilament d’enderrocs de la dana després de retirar 58.400 tones

El tancament de l'últim punt d'apilament a Paiporta posa fi a la segona fase del dispositiu extraordinari de retirada de residus de la dana, amb un fort esforç inversor de la Generalitat.

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.