17 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Quatre surfistes i tres banyistes sancionats en Alacant durant el primer matí d’eixides deportives

Agents de la Policia Local d'Alacant en el dispositiu especial per a la desescalada

La Policia Local d’Alacant ha establit dispositius especials per a la desescalada | Ajuntament d’Alacant

 

Durant este matí de dissabte, la Policia Local d’Alacant ha sancionat a quatre surfistes i a tres banyistes en la franja horària de 6 a 10 hores i ha recordat que les platges i els parcs estan tancats. Els agents insistixen que «s’ha d’evitar ajuntar-se amb altres persones en el carrer o que, per a fer deport, que ha de fer-se individualment, és molt important guardar les distàncies, seguir totes les instruccions i respectar els horaris establits per a cada franja d’edats».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a «extremar tots al màxim les mesures de prevenció i no oblidar que seguim en confinament i hem de complir les normes establides en l’estat d’alarma perquè continuen havent-hi contagis i morts, i hem de ser molt conscients d’això i actuar amb molta responsabilitat social  per a evitar fer passos arrere».

 

L’operatiu especial vetlarà este cap de setmana, en la fase de la desescalada, per l’estricte compliment de les disposicions establides per l’Estat i es recorda que el tancament de les platges implica no només la prohibició de bany, sinó també l’accés i estada en la zona d’arena, a demés de l’ús de les instal·lacions. A demés, no es permeten accions com pescar, banyar-se o fer qualsevol activitat en estes zones.

 

51 denunciats en l’operatiu del primer de maig

En l’operatiu del primer de maig, els agent de la Policia Local d’Alacant han denunciat a un total de 51 persones per desobediència i han multat a alguns ciutadans per passejar per la platja o jugar a voleibol. A demés, s’han disolt grups i aglomeracions en els voltats del castell de Santa Bàrbara i s’ha intervingut en dos festes en l’avinguda de la Condomina i en Afrodita.

 

En esta jornada, durant la vesprada, s’han registrat la majoria de sancions amb un total de 39 multes i s’han interceptat en els controls fixos i mòbils a un total de 714 vehicles, amb la identificació de 740 persones. A demés, els agents també han hagut de dissoldre grups de persones en el carrer del Verger, les avingudes del Catedràtic Soler, de Lorenzo Carbonell, del Deportista Ramón Mendizabal i en la plaça del Sol.

 

El regidor de Seguretat ha agraït a la Policia Local «l’excepcional treball que està fent dia a dia per a garantir la seguretat, protegir a la ciutadania en la nostra ciutat i poder guanyar, d’esta manera, la batalla contra la COVID», i al seu torn ha assegurat que «la tornada a la normalitat serà possible si tots complim amb responsabilitat social les mesures, horaris i normes establits amb els que evitarem un repunt de contagis».

Últimes notícies

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.

Consell retrau al Govern la recuperació parcial de la C-3 pel GP de Cheste

El Consell ha enlletgit que el Govern reactive tard i malament només una part de la C-3 pel Gran Premi de Cheste. La Generalitat ha anunciat un reforç d'autobusos i llançadores nocturnes.

Manor Solomon serà baixa fins al cap de l’aturada de seleccions

El futbolista del Vila-real ha comunicat en xarxes que no jugarà fins al cap de l'aturada per molèsties a l'esquena. No hi ha comunicat mèdic del club i s'unix a altres baixes.

Elx busca tallar la seua mala ratxa davant una Reial Societat en auge

Elx i Reial Societat arriben amb dinàmiques oposades: quatre jornades sense guanyar per als il·licitans i tres victòries seguides per als txuri urdin, encara sense triomfs fora en set mesos.

El PPCV assegura que el relleu de Mazón no es decidirà només a Madrid

El PPCV ha subratllat que el relleu de Carlos Mazón no es decidirà només des de Madrid i que es negociarà a València amb Vox amb discreció. La prioritat, afirma, és mantindre l'estabilitat i la recuperació després de la dana.