13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Quatre surfistes i tres banyistes sancionats en Alacant durant el primer matí d’eixides deportives

Agents de la Policia Local d'Alacant en el dispositiu especial per a la desescalada

La Policia Local d’Alacant ha establit dispositius especials per a la desescalada | Ajuntament d’Alacant

 

Durant este matí de dissabte, la Policia Local d’Alacant ha sancionat a quatre surfistes i a tres banyistes en la franja horària de 6 a 10 hores i ha recordat que les platges i els parcs estan tancats. Els agents insistixen que «s’ha d’evitar ajuntar-se amb altres persones en el carrer o que, per a fer deport, que ha de fer-se individualment, és molt important guardar les distàncies, seguir totes les instruccions i respectar els horaris establits per a cada franja d’edats».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a «extremar tots al màxim les mesures de prevenció i no oblidar que seguim en confinament i hem de complir les normes establides en l’estat d’alarma perquè continuen havent-hi contagis i morts, i hem de ser molt conscients d’això i actuar amb molta responsabilitat social  per a evitar fer passos arrere».

 

L’operatiu especial vetlarà este cap de setmana, en la fase de la desescalada, per l’estricte compliment de les disposicions establides per l’Estat i es recorda que el tancament de les platges implica no només la prohibició de bany, sinó també l’accés i estada en la zona d’arena, a demés de l’ús de les instal·lacions. A demés, no es permeten accions com pescar, banyar-se o fer qualsevol activitat en estes zones.

 

51 denunciats en l’operatiu del primer de maig

En l’operatiu del primer de maig, els agent de la Policia Local d’Alacant han denunciat a un total de 51 persones per desobediència i han multat a alguns ciutadans per passejar per la platja o jugar a voleibol. A demés, s’han disolt grups i aglomeracions en els voltats del castell de Santa Bàrbara i s’ha intervingut en dos festes en l’avinguda de la Condomina i en Afrodita.

 

En esta jornada, durant la vesprada, s’han registrat la majoria de sancions amb un total de 39 multes i s’han interceptat en els controls fixos i mòbils a un total de 714 vehicles, amb la identificació de 740 persones. A demés, els agents també han hagut de dissoldre grups de persones en el carrer del Verger, les avingudes del Catedràtic Soler, de Lorenzo Carbonell, del Deportista Ramón Mendizabal i en la plaça del Sol.

 

El regidor de Seguretat ha agraït a la Policia Local «l’excepcional treball que està fent dia a dia per a garantir la seguretat, protegir a la ciutadania en la nostra ciutat i poder guanyar, d’esta manera, la batalla contra la COVID», i al seu torn ha assegurat que «la tornada a la normalitat serà possible si tots complim amb responsabilitat social les mesures, horaris i normes establits amb els que evitarem un repunt de contagis».

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.