Quatre surfistes i tres banyistes sancionats en Alacant durant el primer matí d’eixides deportives

Agents de la Policia Local d'Alacant en el dispositiu especial per a la desescalada

La Policia Local d’Alacant ha establit dispositius especials per a la desescalada | Ajuntament d’Alacant

 

Durant este matí de dissabte, la Policia Local d’Alacant ha sancionat a quatre surfistes i a tres banyistes en la franja horària de 6 a 10 hores i ha recordat que les platges i els parcs estan tancats. Els agents insistixen que «s’ha d’evitar ajuntar-se amb altres persones en el carrer o que, per a fer deport, que ha de fer-se individualment, és molt important guardar les distàncies, seguir totes les instruccions i respectar els horaris establits per a cada franja d’edats».

 

Anuncios

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a «extremar tots al màxim les mesures de prevenció i no oblidar que seguim en confinament i hem de complir les normes establides en l’estat d’alarma perquè continuen havent-hi contagis i morts, i hem de ser molt conscients d’això i actuar amb molta responsabilitat social  per a evitar fer passos arrere».

 

L’operatiu especial vetlarà este cap de setmana, en la fase de la desescalada, per l’estricte compliment de les disposicions establides per l’Estat i es recorda que el tancament de les platges implica no només la prohibició de bany, sinó també l’accés i estada en la zona d’arena, a demés de l’ús de les instal·lacions. A demés, no es permeten accions com pescar, banyar-se o fer qualsevol activitat en estes zones.

 

51 denunciats en l’operatiu del primer de maig

En l’operatiu del primer de maig, els agent de la Policia Local d’Alacant han denunciat a un total de 51 persones per desobediència i han multat a alguns ciutadans per passejar per la platja o jugar a voleibol. A demés, s’han disolt grups i aglomeracions en els voltats del castell de Santa Bàrbara i s’ha intervingut en dos festes en l’avinguda de la Condomina i en Afrodita.

 

En esta jornada, durant la vesprada, s’han registrat la majoria de sancions amb un total de 39 multes i s’han interceptat en els controls fixos i mòbils a un total de 714 vehicles, amb la identificació de 740 persones. A demés, els agents també han hagut de dissoldre grups de persones en el carrer del Verger, les avingudes del Catedràtic Soler, de Lorenzo Carbonell, del Deportista Ramón Mendizabal i en la plaça del Sol.

 

El regidor de Seguretat ha agraït a la Policia Local «l’excepcional treball que està fent dia a dia per a garantir la seguretat, protegir a la ciutadania en la nostra ciutat i poder guanyar, d’esta manera, la batalla contra la COVID», i al seu torn ha assegurat que «la tornada a la normalitat serà possible si tots complim amb responsabilitat social les mesures, horaris i normes establits amb els que evitarem un repunt de contagis».

Anuncios

Últimes notícies

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.

La Fiscalia confirma la seua petició de 162 anys de presó per a un acusat de pedofília per gravar a menors en internet

La Fiscalia manté la seua sol·licitud de 162 anys de presó per a un home acusat de gravar, emmagatzemar i difondre material pornogràfic de menors d'entre 10 i 14 anys a través d'internet al començament de 2021.

La Va unir denúncia que el Govern retarda la reparació de parcel·les danyades per la dana després de 556 dies

La Va unir Llauradora critica que, 556 dies després de la dana, el Govern encara no ha reparat diverses parcel·les agràries ni ha aclarit quan començaran les obres ni qui rebrà totes les ajudes.

El PP critica el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política en ple empitjorament de la seua causa judicial

El síndic del PP en Les Corts retrau a Mónica Oltra que torne a la primera línia política i opte a l'Alcaldia de València mentres s'obri juí oral en la causa pel cas dels abusos del seu exmarit.

Les víctimes de la dana critiquen la retirada de reforços en el jutjat de Catarroja

Les principals associacions de víctimes de la dana rebutgen la retirada de quatre dels cinc reforços del Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja i alerten de retards en una causa complexa, mentres la Conselleria de Justícia assegura que es mantindran els recursos necessaris.

L’oposició exigix a Pérez Llorca liderar la negociació per a frenar la vaga indefinida de docents

L'oposició en Les Corts reclama al president de la Generalitat que assumisca la negociació per a evitar la vaga indefinida del professorat i acusa Educació d'unflar el cost de les demandes sindicals, mentres PP i Vox demanen protegir els exàmens de la PAU.

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.