Quatre surfistes i tres banyistes sancionats en Alacant durant el primer matí d’eixides deportives

Agents de la Policia Local d'Alacant en el dispositiu especial per a la desescalada

La Policia Local d’Alacant ha establit dispositius especials per a la desescalada | Ajuntament d’Alacant

 

Durant este matí de dissabte, la Policia Local d’Alacant ha sancionat a quatre surfistes i a tres banyistes en la franja horària de 6 a 10 hores i ha recordat que les platges i els parcs estan tancats. Els agents insistixen que «s’ha d’evitar ajuntar-se amb altres persones en el carrer o que, per a fer deport, que ha de fer-se individualment, és molt important guardar les distàncies, seguir totes les instruccions i respectar els horaris establits per a cada franja d’edats».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a «extremar tots al màxim les mesures de prevenció i no oblidar que seguim en confinament i hem de complir les normes establides en l’estat d’alarma perquè continuen havent-hi contagis i morts, i hem de ser molt conscients d’això i actuar amb molta responsabilitat social  per a evitar fer passos arrere».

 

L’operatiu especial vetlarà este cap de setmana, en la fase de la desescalada, per l’estricte compliment de les disposicions establides per l’Estat i es recorda que el tancament de les platges implica no només la prohibició de bany, sinó també l’accés i estada en la zona d’arena, a demés de l’ús de les instal·lacions. A demés, no es permeten accions com pescar, banyar-se o fer qualsevol activitat en estes zones.

 

51 denunciats en l’operatiu del primer de maig

En l’operatiu del primer de maig, els agent de la Policia Local d’Alacant han denunciat a un total de 51 persones per desobediència i han multat a alguns ciutadans per passejar per la platja o jugar a voleibol. A demés, s’han disolt grups i aglomeracions en els voltats del castell de Santa Bàrbara i s’ha intervingut en dos festes en l’avinguda de la Condomina i en Afrodita.

 

En esta jornada, durant la vesprada, s’han registrat la majoria de sancions amb un total de 39 multes i s’han interceptat en els controls fixos i mòbils a un total de 714 vehicles, amb la identificació de 740 persones. A demés, els agents també han hagut de dissoldre grups de persones en el carrer del Verger, les avingudes del Catedràtic Soler, de Lorenzo Carbonell, del Deportista Ramón Mendizabal i en la plaça del Sol.

 

El regidor de Seguretat ha agraït a la Policia Local «l’excepcional treball que està fent dia a dia per a garantir la seguretat, protegir a la ciutadania en la nostra ciutat i poder guanyar, d’esta manera, la batalla contra la COVID», i al seu torn ha assegurat que «la tornada a la normalitat serà possible si tots complim amb responsabilitat social les mesures, horaris i normes establits amb els que evitarem un repunt de contagis».

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU