Tanquen un edifici del carrer Viana de València per drogues i prostitució

 

La Policia Local de València ha clausurat i tapiat un edifici situat al carrer Viana, 11, degut a les activitats il·legals que es portaven a terme allí. Consum i venda d’estupefaents, prostitució i tot un conjunt de pràctiques que tenien la finca en un estat d’insalubritat que ha sigut corroborat per un informe de Sanitat per al seu tancament definitiu, segons ha informat Levante-EMV.

 

Les activitats que es venien desenvolupant en este edifici del barri de Velluters provocaven des de feia mesos les queixes del veïnat, que denunciaven el consum de drogues en la via pública i negocis de prostitució a plena llum del dia. Fins i tot, un menor es va punxar amb una xeringa abandonada en un parc del barri.

Un menor es va punxar amb una xeringa

A més, una dona major que vivia en l’edifici va ser atesa i traslladada pels Serveis Socials davant la falta de recursos econòmics que patia i les condicions precàries en què vivia.

 

En la finca, situada davant d’un solar on s’acumulaven residus, va arribar a haver un incendi el dia 30 d’abril on va resultar ferit un bomber, després que la Policia Local haguera aconseguit tapiar l’entrada però s’hagueren colat diverses persones en l’interior.

Últimes notícies

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.