15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Tanquen un edifici del carrer Viana de València per drogues i prostitució

 

La Policia Local de València ha clausurat i tapiat un edifici situat al carrer Viana, 11, degut a les activitats il·legals que es portaven a terme allí. Consum i venda d’estupefaents, prostitució i tot un conjunt de pràctiques que tenien la finca en un estat d’insalubritat que ha sigut corroborat per un informe de Sanitat per al seu tancament definitiu, segons ha informat Levante-EMV.

 

Les activitats que es venien desenvolupant en este edifici del barri de Velluters provocaven des de feia mesos les queixes del veïnat, que denunciaven el consum de drogues en la via pública i negocis de prostitució a plena llum del dia. Fins i tot, un menor es va punxar amb una xeringa abandonada en un parc del barri.

Un menor es va punxar amb una xeringa

A més, una dona major que vivia en l’edifici va ser atesa i traslladada pels Serveis Socials davant la falta de recursos econòmics que patia i les condicions precàries en què vivia.

 

En la finca, situada davant d’un solar on s’acumulaven residus, va arribar a haver un incendi el dia 30 d’abril on va resultar ferit un bomber, després que la Policia Local haguera aconseguit tapiar l’entrada però s’hagueren colat diverses persones en l’interior.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.