Tanquen un edifici del carrer Viana de València per drogues i prostitució

 

La Policia Local de València ha clausurat i tapiat un edifici situat al carrer Viana, 11, degut a les activitats il·legals que es portaven a terme allí. Consum i venda d’estupefaents, prostitució i tot un conjunt de pràctiques que tenien la finca en un estat d’insalubritat que ha sigut corroborat per un informe de Sanitat per al seu tancament definitiu, segons ha informat Levante-EMV.

 

Les activitats que es venien desenvolupant en este edifici del barri de Velluters provocaven des de feia mesos les queixes del veïnat, que denunciaven el consum de drogues en la via pública i negocis de prostitució a plena llum del dia. Fins i tot, un menor es va punxar amb una xeringa abandonada en un parc del barri.

Un menor es va punxar amb una xeringa

A més, una dona major que vivia en l’edifici va ser atesa i traslladada pels Serveis Socials davant la falta de recursos econòmics que patia i les condicions precàries en què vivia.

 

En la finca, situada davant d’un solar on s’acumulaven residus, va arribar a haver un incendi el dia 30 d’abril on va resultar ferit un bomber, després que la Policia Local haguera aconseguit tapiar l’entrada però s’hagueren colat diverses persones en l’interior.

Últimes notícies

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.