Tanquen un edifici del carrer Viana de València per drogues i prostitució

 

La Policia Local de València ha clausurat i tapiat un edifici situat al carrer Viana, 11, degut a les activitats il·legals que es portaven a terme allí. Consum i venda d’estupefaents, prostitució i tot un conjunt de pràctiques que tenien la finca en un estat d’insalubritat que ha sigut corroborat per un informe de Sanitat per al seu tancament definitiu, segons ha informat Levante-EMV.

 

Les activitats que es venien desenvolupant en este edifici del barri de Velluters provocaven des de feia mesos les queixes del veïnat, que denunciaven el consum de drogues en la via pública i negocis de prostitució a plena llum del dia. Fins i tot, un menor es va punxar amb una xeringa abandonada en un parc del barri.

Un menor es va punxar amb una xeringa

A més, una dona major que vivia en l’edifici va ser atesa i traslladada pels Serveis Socials davant la falta de recursos econòmics que patia i les condicions precàries en què vivia.

 

En la finca, situada davant d’un solar on s’acumulaven residus, va arribar a haver un incendi el dia 30 d’abril on va resultar ferit un bomber, després que la Policia Local haguera aconseguit tapiar l’entrada però s’hagueren colat diverses persones en l’interior.

Últimes notícies

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.