2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Tanquen un edifici del carrer Viana de València per drogues i prostitució

 

La Policia Local de València ha clausurat i tapiat un edifici situat al carrer Viana, 11, degut a les activitats il·legals que es portaven a terme allí. Consum i venda d’estupefaents, prostitució i tot un conjunt de pràctiques que tenien la finca en un estat d’insalubritat que ha sigut corroborat per un informe de Sanitat per al seu tancament definitiu, segons ha informat Levante-EMV.

 

Les activitats que es venien desenvolupant en este edifici del barri de Velluters provocaven des de feia mesos les queixes del veïnat, que denunciaven el consum de drogues en la via pública i negocis de prostitució a plena llum del dia. Fins i tot, un menor es va punxar amb una xeringa abandonada en un parc del barri.

Un menor es va punxar amb una xeringa

A més, una dona major que vivia en l’edifici va ser atesa i traslladada pels Serveis Socials davant la falta de recursos econòmics que patia i les condicions precàries en què vivia.

 

En la finca, situada davant d’un solar on s’acumulaven residus, va arribar a haver un incendi el dia 30 d’abril on va resultar ferit un bomber, després que la Policia Local haguera aconseguit tapiar l’entrada però s’hagueren colat diverses persones en l’interior.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.