Tornen els bous a ‘Las Ventas’ el 2 de maig

 

La Comunitat de Madrid ha guanyat el pols que des de fa setmanes tirava al Ministeri de Sanitat per a aconseguir que el pròxim 2 de maig hi haguera una correguda de bous en la plaça de ‘Las Ventas’, en la capital.
Segons han informat fonts del Govern autonòmic, finalment tindrà lloc l’esdeveniment, que coincideix amb la festivitat regional. L’espectacle estava amenaçat per les restriccions per la pandèmia del coronavirus i tindrà caràcter benèfic.

L’esdeveniment tindrà un aforament limitat, d’acord amb la Comunitat de Madrid. Les entrades anticipades per al festeig taurí del 2 de maig, que comptarà amb la presència de Diego Ventura, Enrique Ponce, El Juli, José María Manzanares, Miguel Ángel Perera, Paco Ureña i el novillero Guillermo García, es van esgotar en tot just unes hores.

La Comunitat de Madrid no és l’única que celebra corregudes de bous en plena quarta ona de la pandèmia, ja que altres regions, com Andalusia, també ho fan, encara que el Govern regional està pendent de la interpretació d’una norma publicada en el BOE el 23 de març per a conéixer quins són els aforaments permesos en estos espectacles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.