15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Tornen els bous a ‘Las Ventas’ el 2 de maig

 

La Comunitat de Madrid ha guanyat el pols que des de fa setmanes tirava al Ministeri de Sanitat per a aconseguir que el pròxim 2 de maig hi haguera una correguda de bous en la plaça de ‘Las Ventas’, en la capital.
Segons han informat fonts del Govern autonòmic, finalment tindrà lloc l’esdeveniment, que coincideix amb la festivitat regional. L’espectacle estava amenaçat per les restriccions per la pandèmia del coronavirus i tindrà caràcter benèfic.

L’esdeveniment tindrà un aforament limitat, d’acord amb la Comunitat de Madrid. Les entrades anticipades per al festeig taurí del 2 de maig, que comptarà amb la presència de Diego Ventura, Enrique Ponce, El Juli, José María Manzanares, Miguel Ángel Perera, Paco Ureña i el novillero Guillermo García, es van esgotar en tot just unes hores.

La Comunitat de Madrid no és l’única que celebra corregudes de bous en plena quarta ona de la pandèmia, ja que altres regions, com Andalusia, també ho fan, encara que el Govern regional està pendent de la interpretació d’una norma publicada en el BOE el 23 de març per a conéixer quins són els aforaments permesos en estos espectacles.

Últimes notícies

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.

Desconvoquen la vaga de pescadors valencians després del pacte per a flexibilitzar el control

El sector valencià ha alçat els aturs després d'acordar amb el Govern flexibilitzar l'aplicació del reglament de control de la pesca. Les confraries vigilaran el compliment del pacte.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³

El Xúquer guanya 21 hm³ i se situa al 52,3%, mentres que el Segura suma 6 hm³ i aconseguix el 26,6%. A Espanya, la reserva hídrica arriba al 56,9% amb 31.865 hm³.

L’IVAM commemora el 150 aniversari de Julio González amb exposicions, xarrades i un taller

L'IVAM dedicarà 2026 a commemorar el 150 aniversari de Julio González amb una gran exposició, un cicle literari, un taller d'escultura i accions educatives. El programa reforça el vincle del museu amb el pioner de l'escultura en ferro i rellig el seu llegat des de noves mirades.

El València Basket busca a Saragossa un pas quasi definitiu cap a la següent ronda d’Eurolliga

L'equip taronja visita al Casademont en la jornada 10 amb 6-3 i aspira a un triomf que l'acoste a la següent fase; guanyar per més de set li donaria el average.

El Benidorm Fest recupera la Sireneta i prepara un escenari inspirat a la ciutat

El Palau d'Esports L'Illa de Benidorm ha iniciat l'adaptació del recinte per al Benidorm Fest, amb un escenari inspirat a la ciutat i el retorn de la Sireneta com a premi. Unes 80 persones treballen quasi sense pausa en un muntatge de prop de tres setmanes, amb la primera semifinal el 10 de febrer.

El València-Reial Madrid, el diumenge 8 de febrer a les 21.00; Vila-real-Espanyol, el dilluns a la mateixa hora

LaLiga va fixar el València-Reial Madrid per al diumenge 8 de febrer a les 21.00 a Mestalla. El Vila-real-Espanyol es jugarà el dilluns a les 21.00.