Mor un senderista després de caure de 20 metres en el paratge la Murta d’Alzira

 

Este matí de dissabte, cap a les 11.15 hores, el Consorci Provincial de Bombers de València ha hagut de rescatar a un home d’uns 35-40 anys que es trobava en el paratge de la Murta, en Alzira, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons han explicat fonts del consorci, l’accident s’ha produït en caure la víctima des d’uns 20 metres d’altura. Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat bombers del parc d’Alzira i el Grup Especial de Rescat en Altura (GERA). 

 

 

Tal com pareix, l’home estava en un lloc de difícil accés per la qual cosa ha sigut necessari que el GERA accedirà mitjançant helicòpter de rescat de la Generalitat. La víctima ha sigut traslladada fins a l’entrada del paratge a on l’esperaven els mitjans sanitaris.

 

L’equip mèdic ha tractat de reanimar al senderista, però finalment ha mort a conseqüència de múltiples traumatismes. Es tracta d’un home de 35 i 40 anys que no portava documentació damunt, per esta raó la Policia Nacional ha iniciat gestions per a la seua identificació. Ara com ara, seguix oberta la investigació per a esclarir les causes de la mort.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.