Mor un senderista després de caure de 20 metres en el paratge la Murta d’Alzira

 

Este matí de dissabte, cap a les 11.15 hores, el Consorci Provincial de Bombers de València ha hagut de rescatar a un home d’uns 35-40 anys que es trobava en el paratge de la Murta, en Alzira, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons han explicat fonts del consorci, l’accident s’ha produït en caure la víctima des d’uns 20 metres d’altura. Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat bombers del parc d’Alzira i el Grup Especial de Rescat en Altura (GERA). 

 

 

Tal com pareix, l’home estava en un lloc de difícil accés per la qual cosa ha sigut necessari que el GERA accedirà mitjançant helicòpter de rescat de la Generalitat. La víctima ha sigut traslladada fins a l’entrada del paratge a on l’esperaven els mitjans sanitaris.

 

L’equip mèdic ha tractat de reanimar al senderista, però finalment ha mort a conseqüència de múltiples traumatismes. Es tracta d’un home de 35 i 40 anys que no portava documentació damunt, per esta raó la Policia Nacional ha iniciat gestions per a la seua identificació. Ara com ara, seguix oberta la investigació per a esclarir les causes de la mort.

 

Últimes notícies

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.