Mor un senderista després de caure de 20 metres en el paratge la Murta d’Alzira

 

Este matí de dissabte, cap a les 11.15 hores, el Consorci Provincial de Bombers de València ha hagut de rescatar a un home d’uns 35-40 anys que es trobava en el paratge de la Murta, en Alzira, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons han explicat fonts del consorci, l’accident s’ha produït en caure la víctima des d’uns 20 metres d’altura. Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat bombers del parc d’Alzira i el Grup Especial de Rescat en Altura (GERA). 

 

 

Tal com pareix, l’home estava en un lloc de difícil accés per la qual cosa ha sigut necessari que el GERA accedirà mitjançant helicòpter de rescat de la Generalitat. La víctima ha sigut traslladada fins a l’entrada del paratge a on l’esperaven els mitjans sanitaris.

 

L’equip mèdic ha tractat de reanimar al senderista, però finalment ha mort a conseqüència de múltiples traumatismes. Es tracta d’un home de 35 i 40 anys que no portava documentació damunt, per esta raó la Policia Nacional ha iniciat gestions per a la seua identificació. Ara com ara, seguix oberta la investigació per a esclarir les causes de la mort.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.