Mor un senderista després de caure de 20 metres en el paratge la Murta d’Alzira

 

Este matí de dissabte, cap a les 11.15 hores, el Consorci Provincial de Bombers de València ha hagut de rescatar a un home d’uns 35-40 anys que es trobava en el paratge de la Murta, en Alzira, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons han explicat fonts del consorci, l’accident s’ha produït en caure la víctima des d’uns 20 metres d’altura. Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat bombers del parc d’Alzira i el Grup Especial de Rescat en Altura (GERA). 

 

 

Tal com pareix, l’home estava en un lloc de difícil accés per la qual cosa ha sigut necessari que el GERA accedirà mitjançant helicòpter de rescat de la Generalitat. La víctima ha sigut traslladada fins a l’entrada del paratge a on l’esperaven els mitjans sanitaris.

 

L’equip mèdic ha tractat de reanimar al senderista, però finalment ha mort a conseqüència de múltiples traumatismes. Es tracta d’un home de 35 i 40 anys que no portava documentació damunt, per esta raó la Policia Nacional ha iniciat gestions per a la seua identificació. Ara com ara, seguix oberta la investigació per a esclarir les causes de la mort.

 

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.