Tres menors detinguts per destrossar el Betlem municipal d’Almoradí

 

La Guàrdia Civil d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha detingut a tres menors, de 14 i 15 anys, després de ser identificats com a presumptes autors en la comissió d’un delicte de danys, per destrossar diferents estructures del pesebre municipal d’Almoradí.

 

El passat 12 de gener un representant de l’Ajuntament d’Almoradí va interposar una denúncia en la Guàrdia Civil d’esta localitat, ja que segons va declarar, una o diferents persones havien accedit a la carpa a on estava instal·lat el pesebre municipal. Una volta dins, van destrossar diferents peces de diferents grandàries col·locades encara en el pesebre, que a causa de la pluja no havien pogut ser desmuntades. L‘estimació del valor dels danys causats ascendix, segons el consistori, a 2.400 euros. 

 

Per a trobar als autors va ser fonamental el treball fet per l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí. Els agents van saber que dos menors havien accedit a l’interior de la carpa a on estava instal·lat el Betlem, durant la vesprada en què es van cometre els fets. Mentres, un tercer esperava en els voltants, vigilant que no vinguera ningú i arribat el cas, poder avisar-los. 

 

Després de fer diferents investigacions i gràcies a la col·laboració ciutadana, que es va convertir en una peça molt important per a trobar a estes persones,  els agents van saver que els autors eren tres menors d’edat. Tots ells han sigut detinguts per un delicte de danys i llocs en llibertat amb càrrecs, baix la custòdia dels seus pares, per ordre de la Fiscalia de Menors d’Alacant.

Últimes notícies

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.