Tres menors detinguts per destrossar el Betlem municipal d’Almoradí

 

La Guàrdia Civil d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha detingut a tres menors, de 14 i 15 anys, després de ser identificats com a presumptes autors en la comissió d’un delicte de danys, per destrossar diferents estructures del pesebre municipal d’Almoradí.

 

El passat 12 de gener un representant de l’Ajuntament d’Almoradí va interposar una denúncia en la Guàrdia Civil d’esta localitat, ja que segons va declarar, una o diferents persones havien accedit a la carpa a on estava instal·lat el pesebre municipal. Una volta dins, van destrossar diferents peces de diferents grandàries col·locades encara en el pesebre, que a causa de la pluja no havien pogut ser desmuntades. L‘estimació del valor dels danys causats ascendix, segons el consistori, a 2.400 euros. 

 

Per a trobar als autors va ser fonamental el treball fet per l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí. Els agents van saber que dos menors havien accedit a l’interior de la carpa a on estava instal·lat el Betlem, durant la vesprada en què es van cometre els fets. Mentres, un tercer esperava en els voltants, vigilant que no vinguera ningú i arribat el cas, poder avisar-los. 

 

Després de fer diferents investigacions i gràcies a la col·laboració ciutadana, que es va convertir en una peça molt important per a trobar a estes persones,  els agents van saver que els autors eren tres menors d’edat. Tots ells han sigut detinguts per un delicte de danys i llocs en llibertat amb càrrecs, baix la custòdia dels seus pares, per ordre de la Fiscalia de Menors d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.