Tres menors detinguts per destrossar el Betlem municipal d’Almoradí

 

La Guàrdia Civil d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha detingut a tres menors, de 14 i 15 anys, després de ser identificats com a presumptes autors en la comissió d’un delicte de danys, per destrossar diferents estructures del pesebre municipal d’Almoradí.

 

El passat 12 de gener un representant de l’Ajuntament d’Almoradí va interposar una denúncia en la Guàrdia Civil d’esta localitat, ja que segons va declarar, una o diferents persones havien accedit a la carpa a on estava instal·lat el pesebre municipal. Una volta dins, van destrossar diferents peces de diferents grandàries col·locades encara en el pesebre, que a causa de la pluja no havien pogut ser desmuntades. L‘estimació del valor dels danys causats ascendix, segons el consistori, a 2.400 euros. 

 

Per a trobar als autors va ser fonamental el treball fet per l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí. Els agents van saber que dos menors havien accedit a l’interior de la carpa a on estava instal·lat el Betlem, durant la vesprada en què es van cometre els fets. Mentres, un tercer esperava en els voltants, vigilant que no vinguera ningú i arribat el cas, poder avisar-los. 

 

Després de fer diferents investigacions i gràcies a la col·laboració ciutadana, que es va convertir en una peça molt important per a trobar a estes persones,  els agents van saver que els autors eren tres menors d’edat. Tots ells han sigut detinguts per un delicte de danys i llocs en llibertat amb càrrecs, baix la custòdia dels seus pares, per ordre de la Fiscalia de Menors d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.