Tres menors detinguts per destrossar el Betlem municipal d’Almoradí

 

La Guàrdia Civil d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha detingut a tres menors, de 14 i 15 anys, després de ser identificats com a presumptes autors en la comissió d’un delicte de danys, per destrossar diferents estructures del pesebre municipal d’Almoradí.

 

El passat 12 de gener un representant de l’Ajuntament d’Almoradí va interposar una denúncia en la Guàrdia Civil d’esta localitat, ja que segons va declarar, una o diferents persones havien accedit a la carpa a on estava instal·lat el pesebre municipal. Una volta dins, van destrossar diferents peces de diferents grandàries col·locades encara en el pesebre, que a causa de la pluja no havien pogut ser desmuntades. L‘estimació del valor dels danys causats ascendix, segons el consistori, a 2.400 euros. 

 

Per a trobar als autors va ser fonamental el treball fet per l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí. Els agents van saber que dos menors havien accedit a l’interior de la carpa a on estava instal·lat el Betlem, durant la vesprada en què es van cometre els fets. Mentres, un tercer esperava en els voltants, vigilant que no vinguera ningú i arribat el cas, poder avisar-los. 

 

Després de fer diferents investigacions i gràcies a la col·laboració ciutadana, que es va convertir en una peça molt important per a trobar a estes persones,  els agents van saver que els autors eren tres menors d’edat. Tots ells han sigut detinguts per un delicte de danys i llocs en llibertat amb càrrecs, baix la custòdia dels seus pares, per ordre de la Fiscalia de Menors d’Alacant.

Últimes notícies

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.