Tres menors detinguts per destrossar el Betlem municipal d’Almoradí

 

La Guàrdia Civil d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha detingut a tres menors, de 14 i 15 anys, després de ser identificats com a presumptes autors en la comissió d’un delicte de danys, per destrossar diferents estructures del pesebre municipal d’Almoradí.

 

El passat 12 de gener un representant de l’Ajuntament d’Almoradí va interposar una denúncia en la Guàrdia Civil d’esta localitat, ja que segons va declarar, una o diferents persones havien accedit a la carpa a on estava instal·lat el pesebre municipal. Una volta dins, van destrossar diferents peces de diferents grandàries col·locades encara en el pesebre, que a causa de la pluja no havien pogut ser desmuntades. L‘estimació del valor dels danys causats ascendix, segons el consistori, a 2.400 euros. 

 

Per a trobar als autors va ser fonamental el treball fet per l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí. Els agents van saber que dos menors havien accedit a l’interior de la carpa a on estava instal·lat el Betlem, durant la vesprada en què es van cometre els fets. Mentres, un tercer esperava en els voltants, vigilant que no vinguera ningú i arribat el cas, poder avisar-los. 

 

Després de fer diferents investigacions i gràcies a la col·laboració ciutadana, que es va convertir en una peça molt important per a trobar a estes persones,  els agents van saver que els autors eren tres menors d’edat. Tots ells han sigut detinguts per un delicte de danys i llocs en llibertat amb càrrecs, baix la custòdia dels seus pares, per ordre de la Fiscalia de Menors d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.