Un treballador de 20 anys, ferit després de caure d’una bastida de huit metres a Sant Vicent del Raspeig

 

Un treballador de 20 anys ha patit politraumatismes en caure des d’una bastida, situada a huit metres d’altura, quan treballava en el carrer Bronze de Sant Vicent del Raspeig, a Alacant. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el succés s’ha registrat a les 11.00 hores quan s’ha alertat de l’accident laboral. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat de SVB i una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual ha estabilitzat el treballador de 20 anys. Posteriorment, el ferit ha sigut traslladat per politraumatisme a l’Hospital General Universitari d’Alacant en la unitat del SAMU.

Hospitalitzat un home de 63 anys després de patir cremades en un incendi en un habitatge

Un home de 63 anys es troba hospitalitzat després d’haver patit cremades en braços i cames en un incendi que s’ha declarat en l’habitatge en la qual es trobava aquest passat diumenge a Castelló. Malgrat que ha aconseguit eixir de l’immoble, ha hagut de ser hospitalitzat per l’abast de les cremades.

 

El succés va ocórrer entorn de les 09.30 hores d’aquest passat diumenge en el tercer pis d’un edifici del carrer Jacinto Benavente de la capital de la Plana, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Fins al lloc es van traslladar immediatament diverses patrulles de la Policia Local i de la Policia Nacional, els agents de la qual, en arribar fins a l’edifici on s’albirava el fum, van confirmar als serveis d’extinció d’incendis que efectivament en un domicili d’aquest immoble hi havia foc i eixia bastant fum de les seues finestres.

 

Al lloc va acudir una unitat de Bombers Municipals que immediatament va instal·lar diverses línies d’aigua per a apagar les flames que estaven concentrades en la cuina de l’habitatge. L’incendi es trobava molt desenvolupat en eixa part de l’habitatge pel que els bombers van confinar el foc en eixa estada i van revisar que en el domicili no hi haguera cap persona.

Últimes notícies

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.

Un tiroteig entre dos clans a Alzira deixa un mort i tres ferits

Un tiroteig entre dos clans familiars al barri de l'Alquerieta, a Alzira, ha deixat un home mort i tres persones ferides de bala. La Policia Nacional ha detingut quatre membres d'una de les famílies implicades.

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.