Un treballador de 20 anys, ferit després de caure d’una bastida de huit metres a Sant Vicent del Raspeig

 

Un treballador de 20 anys ha patit politraumatismes en caure des d’una bastida, situada a huit metres d’altura, quan treballava en el carrer Bronze de Sant Vicent del Raspeig, a Alacant. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el succés s’ha registrat a les 11.00 hores quan s’ha alertat de l’accident laboral. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat de SVB i una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual ha estabilitzat el treballador de 20 anys. Posteriorment, el ferit ha sigut traslladat per politraumatisme a l’Hospital General Universitari d’Alacant en la unitat del SAMU.

Hospitalitzat un home de 63 anys després de patir cremades en un incendi en un habitatge

Un home de 63 anys es troba hospitalitzat després d’haver patit cremades en braços i cames en un incendi que s’ha declarat en l’habitatge en la qual es trobava aquest passat diumenge a Castelló. Malgrat que ha aconseguit eixir de l’immoble, ha hagut de ser hospitalitzat per l’abast de les cremades.

 

El succés va ocórrer entorn de les 09.30 hores d’aquest passat diumenge en el tercer pis d’un edifici del carrer Jacinto Benavente de la capital de la Plana, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Fins al lloc es van traslladar immediatament diverses patrulles de la Policia Local i de la Policia Nacional, els agents de la qual, en arribar fins a l’edifici on s’albirava el fum, van confirmar als serveis d’extinció d’incendis que efectivament en un domicili d’aquest immoble hi havia foc i eixia bastant fum de les seues finestres.

 

Al lloc va acudir una unitat de Bombers Municipals que immediatament va instal·lar diverses línies d’aigua per a apagar les flames que estaven concentrades en la cuina de l’habitatge. L’incendi es trobava molt desenvolupat en eixa part de l’habitatge pel que els bombers van confinar el foc en eixa estada i van revisar que en el domicili no hi haguera cap persona.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.