Un treballador de 20 anys, ferit després de caure d’una bastida de huit metres a Sant Vicent del Raspeig

 

Un treballador de 20 anys ha patit politraumatismes en caure des d’una bastida, situada a huit metres d’altura, quan treballava en el carrer Bronze de Sant Vicent del Raspeig, a Alacant. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el succés s’ha registrat a les 11.00 hores quan s’ha alertat de l’accident laboral. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat de SVB i una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual ha estabilitzat el treballador de 20 anys. Posteriorment, el ferit ha sigut traslladat per politraumatisme a l’Hospital General Universitari d’Alacant en la unitat del SAMU.

Hospitalitzat un home de 63 anys després de patir cremades en un incendi en un habitatge

Un home de 63 anys es troba hospitalitzat després d’haver patit cremades en braços i cames en un incendi que s’ha declarat en l’habitatge en la qual es trobava aquest passat diumenge a Castelló. Malgrat que ha aconseguit eixir de l’immoble, ha hagut de ser hospitalitzat per l’abast de les cremades.

 

El succés va ocórrer entorn de les 09.30 hores d’aquest passat diumenge en el tercer pis d’un edifici del carrer Jacinto Benavente de la capital de la Plana, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Fins al lloc es van traslladar immediatament diverses patrulles de la Policia Local i de la Policia Nacional, els agents de la qual, en arribar fins a l’edifici on s’albirava el fum, van confirmar als serveis d’extinció d’incendis que efectivament en un domicili d’aquest immoble hi havia foc i eixia bastant fum de les seues finestres.

 

Al lloc va acudir una unitat de Bombers Municipals que immediatament va instal·lar diverses línies d’aigua per a apagar les flames que estaven concentrades en la cuina de l’habitatge. L’incendi es trobava molt desenvolupat en eixa part de l’habitatge pel que els bombers van confinar el foc en eixa estada i van revisar que en el domicili no hi haguera cap persona.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.