Un treballador de 20 anys, ferit després de caure d’una bastida de huit metres a Sant Vicent del Raspeig

 

Un treballador de 20 anys ha patit politraumatismes en caure des d’una bastida, situada a huit metres d’altura, quan treballava en el carrer Bronze de Sant Vicent del Raspeig, a Alacant. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el succés s’ha registrat a les 11.00 hores quan s’ha alertat de l’accident laboral. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat de SVB i una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual ha estabilitzat el treballador de 20 anys. Posteriorment, el ferit ha sigut traslladat per politraumatisme a l’Hospital General Universitari d’Alacant en la unitat del SAMU.

Hospitalitzat un home de 63 anys després de patir cremades en un incendi en un habitatge

Un home de 63 anys es troba hospitalitzat després d’haver patit cremades en braços i cames en un incendi que s’ha declarat en l’habitatge en la qual es trobava aquest passat diumenge a Castelló. Malgrat que ha aconseguit eixir de l’immoble, ha hagut de ser hospitalitzat per l’abast de les cremades.

 

El succés va ocórrer entorn de les 09.30 hores d’aquest passat diumenge en el tercer pis d’un edifici del carrer Jacinto Benavente de la capital de la Plana, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Fins al lloc es van traslladar immediatament diverses patrulles de la Policia Local i de la Policia Nacional, els agents de la qual, en arribar fins a l’edifici on s’albirava el fum, van confirmar als serveis d’extinció d’incendis que efectivament en un domicili d’aquest immoble hi havia foc i eixia bastant fum de les seues finestres.

 

Al lloc va acudir una unitat de Bombers Municipals que immediatament va instal·lar diverses línies d’aigua per a apagar les flames que estaven concentrades en la cuina de l’habitatge. L’incendi es trobava molt desenvolupat en eixa part de l’habitatge pel que els bombers van confinar el foc en eixa estada i van revisar que en el domicili no hi haguera cap persona.

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.