Un treballador de 20 anys, ferit després de caure d’una bastida de huit metres a Sant Vicent del Raspeig

 

Un treballador de 20 anys ha patit politraumatismes en caure des d’una bastida, situada a huit metres d’altura, quan treballava en el carrer Bronze de Sant Vicent del Raspeig, a Alacant. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el succés s’ha registrat a les 11.00 hores quan s’ha alertat de l’accident laboral. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat de SVB i una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual ha estabilitzat el treballador de 20 anys. Posteriorment, el ferit ha sigut traslladat per politraumatisme a l’Hospital General Universitari d’Alacant en la unitat del SAMU.

Hospitalitzat un home de 63 anys després de patir cremades en un incendi en un habitatge

Un home de 63 anys es troba hospitalitzat després d’haver patit cremades en braços i cames en un incendi que s’ha declarat en l’habitatge en la qual es trobava aquest passat diumenge a Castelló. Malgrat que ha aconseguit eixir de l’immoble, ha hagut de ser hospitalitzat per l’abast de les cremades.

 

El succés va ocórrer entorn de les 09.30 hores d’aquest passat diumenge en el tercer pis d’un edifici del carrer Jacinto Benavente de la capital de la Plana, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Fins al lloc es van traslladar immediatament diverses patrulles de la Policia Local i de la Policia Nacional, els agents de la qual, en arribar fins a l’edifici on s’albirava el fum, van confirmar als serveis d’extinció d’incendis que efectivament en un domicili d’aquest immoble hi havia foc i eixia bastant fum de les seues finestres.

 

Al lloc va acudir una unitat de Bombers Municipals que immediatament va instal·lar diverses línies d’aigua per a apagar les flames que estaven concentrades en la cuina de l’habitatge. L’incendi es trobava molt desenvolupat en eixa part de l’habitatge pel que els bombers van confinar el foc en eixa estada i van revisar que en el domicili no hi haguera cap persona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.