21.4 C
València
Dissabte, 19 abril, 2025

Un treballador ferit en caure des d’uns tres metres d’altura en Ayódar

L’home ha patit un traumatisme cranioencefàlic | Cedida

 

Un home, de 49 anys, ha resultat ferit després de patir un accident laboral en Ayódar, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El centre de salut de la localitat ha sol·licitat la intervenció del CICU cap a les 12 hores per a que assistira a un treballador que havia caigut d’uns tres metres s’altura. El CICU ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i l’helicòpter medicalitzat amb base en la província.

 

Més tard, l’home de 49 anys ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló per traumatisme cranioencefàlic

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.

Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

Un incendi declarat aquesta matinada ha provocat l'evacuació d'un edifici de quatre plantes al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia, afectant greument l'immoble i requerint la intervenció dels bombers.

Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera es proposa sumar sis noves llicències de taxis per respondre a l'augment de població i turisme, millorant els serveis de transport urbà de la ciutat.