Mor un treballador de 57 anys en una fàbrica ceràmica de Xilxes

Interior d'una fàbrica

Imatge d’arxiu de l’interior d’una fàbrica | Arxiu

 

Este diumenge, a les 06.29 hores, un home de 57 anys ha mort després d’entrar en parada cardiorespiratòria mentres treballava en una fàbrica de ceràmica en Xilxes, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els fets han tingut lloc la matinada d’este diumenge, quan el servici d’emergències ha rebut l’avís que el treballador d’una empresa de ceràmica havia patit una parada cardiorespiratòria. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

L’equip d’urgències ha desplegat maniobres de reanimació cardiopulmonar sense resposta en el cos de l’home. Per tant, este matí s’ha certificat la mort del treballador. Fons oficials constaten que la víctima no ha patit cap accident amb la maquinària de la fàbrica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.
FILMOTECA D'ESTIU