Un treballador ferit després d’entrar en parada per inhalació de gas butà en Dénia

 

Els servicis mèdics han conseguit este dimecres de matí estabilitzar a un treballador de 41 anys que ha entrat en parada cardiorespiratòria per intoxicació de butà en la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), els fets s’han produït cap a les 10.30 hores quan s’ha alertat d’un accident laboral en el carrer de les Ceres de la localitat, a on un instal·lador de gas ha inhalat butà i estava inconscient.

 

El CICU ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Fins a la seua arribada, una mèdica coordinadora del CICU ha donat indicacions per telèfon a un company de l’afectat i d’esta manera ha pogut fer-li les maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica.

 

Una volta en el lloc, l’equip mèdic del SAMU ha continuat amb la reanimació cardiopulmonar avançada i ha conseguit recuperar les constants vitals de l’home. Una vegada estabilitzat, l’operari ha sigut traslladat a l’hospital Marina Alta de Dénia per parada cardíaca recuperada i intoxicació per gas.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU