Un treballador ferit greu al caure-li damunt una bomba de formigó a Paiporta

 

Nou accident laboral greu, esta vegada a Paiporta, a l’Horta Sud. Un treballador de l’empresa del carrer San Pascual de Paiporta ha resultat ferit greu en caure-li una bomba de formigó al cap. L’home ha patit l’accident quan es trobava treballant en aquesta empresa, de la qual no ha transcendit el nom, per tant es desconeix exactament en quines circumstàncies li ha caigut aquesta maquinària al damunt. L’accident s’ha produït a les 10 hores d’este mateix matí, quan s’ha alertat al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de que el treballador es trobava ferit i inconscient. Fins allí s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que han atés el treballador. L’equip mèdic ha aconseguit estabilitzar-lo i després d’intubar-lo i realitzar altres maniobres d’estabilització ha sigut traslladat en l’ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) a l’Hospital La Fe per traumatisme cranioencefàlic.

Un treballador resulta ferit en bolcar el tractor amb el què descarregava fruita a Benaguasil

Un home de 58 anys ha resultat ferit aquest dilluns a Benaguasil, a la comarca de Camp de Túria, en bolcar el tractor que portava mentre descarregava fruita en un polígon, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). L’accident s’ha produït el passat dilluns al migdia mentre el treballador realitzava la descàrrega a la porta d’una nau industrial. Després de bolcar, el tractor ha quedat atrapat en la zona. Fins al polígon s’ha mobilitzat una ambulància del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre l’afectat i traslladar-lo a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat, segons les mateixes fonts.

 

 

 

 

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.