Un treballador ferit greu al caure-li damunt una bomba de formigó a Paiporta

 

Nou accident laboral greu, esta vegada a Paiporta, a l’Horta Sud. Un treballador de l’empresa del carrer San Pascual de Paiporta ha resultat ferit greu en caure-li una bomba de formigó al cap. L’home ha patit l’accident quan es trobava treballant en aquesta empresa, de la qual no ha transcendit el nom, per tant es desconeix exactament en quines circumstàncies li ha caigut aquesta maquinària al damunt. L’accident s’ha produït a les 10 hores d’este mateix matí, quan s’ha alertat al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de que el treballador es trobava ferit i inconscient. Fins allí s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que han atés el treballador. L’equip mèdic ha aconseguit estabilitzar-lo i després d’intubar-lo i realitzar altres maniobres d’estabilització ha sigut traslladat en l’ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) a l’Hospital La Fe per traumatisme cranioencefàlic.

Un treballador resulta ferit en bolcar el tractor amb el què descarregava fruita a Benaguasil

Un home de 58 anys ha resultat ferit aquest dilluns a Benaguasil, a la comarca de Camp de Túria, en bolcar el tractor que portava mentre descarregava fruita en un polígon, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). L’accident s’ha produït el passat dilluns al migdia mentre el treballador realitzava la descàrrega a la porta d’una nau industrial. Després de bolcar, el tractor ha quedat atrapat en la zona. Fins al polígon s’ha mobilitzat una ambulància del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre l’afectat i traslladar-lo a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat, segons les mateixes fonts.

 

 

 

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.