Un treballador ferit greu al caure-li damunt una bomba de formigó a Paiporta

 

Nou accident laboral greu, esta vegada a Paiporta, a l’Horta Sud. Un treballador de l’empresa del carrer San Pascual de Paiporta ha resultat ferit greu en caure-li una bomba de formigó al cap. L’home ha patit l’accident quan es trobava treballant en aquesta empresa, de la qual no ha transcendit el nom, per tant es desconeix exactament en quines circumstàncies li ha caigut aquesta maquinària al damunt. L’accident s’ha produït a les 10 hores d’este mateix matí, quan s’ha alertat al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de que el treballador es trobava ferit i inconscient. Fins allí s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que han atés el treballador. L’equip mèdic ha aconseguit estabilitzar-lo i després d’intubar-lo i realitzar altres maniobres d’estabilització ha sigut traslladat en l’ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) a l’Hospital La Fe per traumatisme cranioencefàlic.

Un treballador resulta ferit en bolcar el tractor amb el què descarregava fruita a Benaguasil

Un home de 58 anys ha resultat ferit aquest dilluns a Benaguasil, a la comarca de Camp de Túria, en bolcar el tractor que portava mentre descarregava fruita en un polígon, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). L’accident s’ha produït el passat dilluns al migdia mentre el treballador realitzava la descàrrega a la porta d’una nau industrial. Després de bolcar, el tractor ha quedat atrapat en la zona. Fins al polígon s’ha mobilitzat una ambulància del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre l’afectat i traslladar-lo a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat, segons les mateixes fonts.

 

 

 

 

Últimes notícies

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.