Un treballador ferit greu al caure-li damunt una bomba de formigó a Paiporta

 

Nou accident laboral greu, esta vegada a Paiporta, a l’Horta Sud. Un treballador de l’empresa del carrer San Pascual de Paiporta ha resultat ferit greu en caure-li una bomba de formigó al cap. L’home ha patit l’accident quan es trobava treballant en aquesta empresa, de la qual no ha transcendit el nom, per tant es desconeix exactament en quines circumstàncies li ha caigut aquesta maquinària al damunt. L’accident s’ha produït a les 10 hores d’este mateix matí, quan s’ha alertat al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de que el treballador es trobava ferit i inconscient. Fins allí s’ha mobilitzat una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que han atés el treballador. L’equip mèdic ha aconseguit estabilitzar-lo i després d’intubar-lo i realitzar altres maniobres d’estabilització ha sigut traslladat en l’ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) a l’Hospital La Fe per traumatisme cranioencefàlic.

Un treballador resulta ferit en bolcar el tractor amb el què descarregava fruita a Benaguasil

Un home de 58 anys ha resultat ferit aquest dilluns a Benaguasil, a la comarca de Camp de Túria, en bolcar el tractor que portava mentre descarregava fruita en un polígon, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). L’accident s’ha produït el passat dilluns al migdia mentre el treballador realitzava la descàrrega a la porta d’una nau industrial. Després de bolcar, el tractor ha quedat atrapat en la zona. Fins al polígon s’ha mobilitzat una ambulància del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre l’afectat i traslladar-lo a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat, segons les mateixes fonts.

 

 

 

 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.