Mor un treballador en quedar atrapat per la porta d’un camió en Xirivella

 

Actualització 16/12/2020 a les 09.00 hores. El treballador de 29 anys que va ser ferit en quedar atrapat per la porta d’un camió en un polígon industrial de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha mort en l’Hospital la Fe a conseqüència de les fortes lesions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el xic va ingressar en estat crític en la Fe i, a pesar dels treballs i l’esforç dels sanitaris, ha acabat perdent la vida.

 

Un treballador ferit en quedar atrapat per la porta d’un camió en Xirivella

Este matí de dimarts, cap a les 09.40 hores, s’ha produït un accident laboral quan un xic de 29 anys ha quedat atrapat per la porta d’un camió en el polígon industrial Mare de Déu de la Salut de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), pel que ha acabat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit al treballador, qui presentava un traumatisme cranioencefàlic.

 

Una volta estabilitzat, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital la Fe de la ciutat de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU