Mor un treballador en quedar atrapat per la porta d’un camió en Xirivella

 

Actualització 16/12/2020 a les 09.00 hores. El treballador de 29 anys que va ser ferit en quedar atrapat per la porta d’un camió en un polígon industrial de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha mort en l’Hospital la Fe a conseqüència de les fortes lesions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el xic va ingressar en estat crític en la Fe i, a pesar dels treballs i l’esforç dels sanitaris, ha acabat perdent la vida.

 

Un treballador ferit en quedar atrapat per la porta d’un camió en Xirivella

Este matí de dimarts, cap a les 09.40 hores, s’ha produït un accident laboral quan un xic de 29 anys ha quedat atrapat per la porta d’un camió en el polígon industrial Mare de Déu de la Salut de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), pel que ha acabat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit al treballador, qui presentava un traumatisme cranioencefàlic.

 

Una volta estabilitzat, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital la Fe de la ciutat de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.