9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Mor un treballador en quedar atrapat per la porta d’un camió en Xirivella

 

Actualització 16/12/2020 a les 09.00 hores. El treballador de 29 anys que va ser ferit en quedar atrapat per la porta d’un camió en un polígon industrial de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha mort en l’Hospital la Fe a conseqüència de les fortes lesions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el xic va ingressar en estat crític en la Fe i, a pesar dels treballs i l’esforç dels sanitaris, ha acabat perdent la vida.

 

Un treballador ferit en quedar atrapat per la porta d’un camió en Xirivella

Este matí de dimarts, cap a les 09.40 hores, s’ha produït un accident laboral quan un xic de 29 anys ha quedat atrapat per la porta d’un camió en el polígon industrial Mare de Déu de la Salut de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), pel que ha acabat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit al treballador, qui presentava un traumatisme cranioencefàlic.

 

Una volta estabilitzat, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital la Fe de la ciutat de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.