Una dona ha resultat ferida en un accident laboral després de ser atropellada per una carreta mecànica al polígon industrial Juan Carlos I d'Almussafes, a la Ribera Baixa. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU), a la treballadora se li ha enganxat la cama per causes que es desconeixen i se li ha quedat atrapada en el carretó, la qual cosa li ha produït greus lesions. Els fets han ocorregut al voltant de les 7.00 hores del matí quan s'ha rebut l'avís en el qual s'alertava d'un accident laboral en una empresa de components metàl·lics en el polígon Juan Carlos I d'Almussafes. Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha assistit la ferida, de 61 anys, que ha resultat tindre una cama catastròfica. Una vegada estabilitzada, la dona ha sigut traslladada en ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) a l'Hospital la Fe de València.
Últimes notícies
Oratge
Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló
Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.
Esports
Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’
El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.
Esports
Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit
Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.
Successos
Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització
Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.
Local
València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents
València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.
Ciència i tecnologia
Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle
Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.
Successos
Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors
La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.
Oratge
Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana
Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.




