Dos treballadors ferits lleus per la caiguda d’un andami en Torrent

 

Dos treballadors han resultat ferits lleus este dimecres per la caiguda d’una andami en el carrer de José Iturbi de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València).

 

Els fets s’han produït poc abans de les 12.30 hores, quan s’ha donat avís que la caiguda d’un andami havia afectat a alguns treballadors que es trobaven en el carrer de José Iturbi de la població, informa el Consorci Provincial de Bombers.

 

Fins al lloc s’han desplaçat dotacions de bombers dels parcs de Torrent i Paterna, en la mateixa comarca, comandaments de Torrent i oficial del Consorci. També s’ha disposat d’un vehicle d’altura, que ha revisat i retirat l’andami.

 

Els treballadors han patit ferides lleus i han sigut assistits per un metge d’Atenció Primària. Posteriorment, han sigut traslladats en ambulància de Transport No Assistit (TNA) a l’Hospital General, detalla el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Últimes notícies

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.

Carles Esteve reclama tancar ja el debat d’aliances dins de Compromís

El portaveu d’Iniciativa-Compromís, Carles Esteve, insta a posar fi de manera immediata al debat intern sobre aliances per a poder negociar acords amb altres forces progressistes i entitats socials. Defén que l’esquerra situe la seguretat i la protecció dels drets en el centre de la seua resposta política.

El PP acusa Morant de muntar ‘festes’ amb diners públics sense millores per als valencians

El PPCV acusa Diana Morant d’organitzar actes partidistes i mediàtics amb fons públics sense resultats per als valencians i defensa la gestió econòmica del Consell. El PP reclama també més inversió estatal en infraestructures clau per a la Comunitat Valenciana.

Mor un home en un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d’Uixó

Un home ha mort en patir un accident amb un quad en una zona forestal entre la Vilavella i la Vall d'Uixó. Els bombers han acudit al rescat però els servicis sanitaris només han pogut confirmar la defunció.

Aemet desactiva l’avís taronja però manté el groc a la costa fins a les 15.00 hores

Aemet ha desactivat l’avís taronja per pluges al litoral d’Alacant, però manté el nivell groc a tota la costa alacantina i al litoral sud de València fins a les 15.00 hores per possibles ruixats i tronades.

Uns falsos policies roben un tràiler amb roba d’Inditex en un polígon d’Alacant

La Policia Nacional investiga el robatori d’un tràiler carregat amb roba d’Inditex en el polígon El Espartal, a les afores d’Alacant. Els lladres es van fer passar per policies amb vehicles de gran cilindrada i encara no hi ha detinguts.