Trenca el nas al seu examinador del permís de conduir després de suspendre la prova

 

Un jove que es presentava a l’examen pràctic de conduir a Vilafranca del Penedès (Barcelona) va agredir al seu examinador després de suspendre la prova, trencant-li el nas i causant-li danys cervicals. L’home va haver de ser traslladat a l’hospital a conseqüència dels colps.

La UGT de Catalunya ha denunciat l’atac davant la Direcció General de Trànsit. Segons el sindicat, el presumpte agressor no va dubtar a atacar a l’examinat quan aquest va anar a deixar la documentació de la jornada laboral.

 

El presumpte agressor, detingut

 

Els Mossos d’Esquadra ja han detingut al sospitós i han activat el protocol corresponent en aquesta mena de casos.

«Portem anys denunciant les situacions que pateix el personal examinador en l’exercici de la seua labor professional», ha explicat UGT en declaracions recollides pel diari ‘El Mundo’.

«Continuem reclamant zones segures d’examen, tant des del punt de vista de les condicions adequades, lloc per a aixoplugar-se, lavabos, punts d’aigua…, fins a la presència de forces de seguretat per a evitar successos com el de Vilafranca», sostenen.

El sindicat, a més, ha portat la denúncia a la Direcció General de Trànsit perquè vaig actuar contra aquesta  situació.

 

Hemorràgia nasal

 

L’Associació d’Examinadors de Trànsit (Asextra), per part seua, descrivia així el succeït: «L’agressor havia sigut examinat d’una prova de circulació al llarg del matí i en comptes d’abandonar la zona d’examen a la seua finalització, va esperar de manera premeditada a l’examinador per a exigir-li novament explicacions».

A continuació, i sense mediar més paraules, «li va propinar una punyada en la cara, tirant-lo al sòl i provocant-li una forta hemorràgia en el nas, trencament del septe nasal, fuetada cervical i lesions encara per determinar a l’espera de l’evolució».

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.