Trenca el nas al seu examinador del permís de conduir després de suspendre la prova

 

Un jove que es presentava a l’examen pràctic de conduir a Vilafranca del Penedès (Barcelona) va agredir al seu examinador després de suspendre la prova, trencant-li el nas i causant-li danys cervicals. L’home va haver de ser traslladat a l’hospital a conseqüència dels colps.

La UGT de Catalunya ha denunciat l’atac davant la Direcció General de Trànsit. Segons el sindicat, el presumpte agressor no va dubtar a atacar a l’examinat quan aquest va anar a deixar la documentació de la jornada laboral.

 

El presumpte agressor, detingut

 

Els Mossos d’Esquadra ja han detingut al sospitós i han activat el protocol corresponent en aquesta mena de casos.

“Portem anys denunciant les situacions que pateix el personal examinador en l’exercici de la seua labor professional”, ha explicat UGT en declaracions recollides pel diari ‘El Mundo’.

“Continuem reclamant zones segures d’examen, tant des del punt de vista de les condicions adequades, lloc per a aixoplugar-se, lavabos, punts d’aigua…, fins a la presència de forces de seguretat per a evitar successos com el de Vilafranca”, sostenen.

El sindicat, a més, ha portat la denúncia a la Direcció General de Trànsit perquè vaig actuar contra aquesta  situació.

 

Hemorràgia nasal

 

L’Associació d’Examinadors de Trànsit (Asextra), per part seua, descrivia així el succeït: “L’agressor havia sigut examinat d’una prova de circulació al llarg del matí i en comptes d’abandonar la zona d’examen a la seua finalització, va esperar de manera premeditada a l’examinador per a exigir-li novament explicacions”.

A continuació, i sense mediar més paraules, “li va propinar una punyada en la cara, tirant-lo al sòl i provocant-li una forta hemorràgia en el nas, trencament del septe nasal, fuetada cervical i lesions encara per determinar a l’espera de l’evolució”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.