Trenca el nas al seu examinador del permís de conduir després de suspendre la prova

 

Un jove que es presentava a l’examen pràctic de conduir a Vilafranca del Penedès (Barcelona) va agredir al seu examinador després de suspendre la prova, trencant-li el nas i causant-li danys cervicals. L’home va haver de ser traslladat a l’hospital a conseqüència dels colps.

La UGT de Catalunya ha denunciat l’atac davant la Direcció General de Trànsit. Segons el sindicat, el presumpte agressor no va dubtar a atacar a l’examinat quan aquest va anar a deixar la documentació de la jornada laboral.

 

El presumpte agressor, detingut

 

Els Mossos d’Esquadra ja han detingut al sospitós i han activat el protocol corresponent en aquesta mena de casos.

“Portem anys denunciant les situacions que pateix el personal examinador en l’exercici de la seua labor professional”, ha explicat UGT en declaracions recollides pel diari ‘El Mundo’.

“Continuem reclamant zones segures d’examen, tant des del punt de vista de les condicions adequades, lloc per a aixoplugar-se, lavabos, punts d’aigua…, fins a la presència de forces de seguretat per a evitar successos com el de Vilafranca”, sostenen.

El sindicat, a més, ha portat la denúncia a la Direcció General de Trànsit perquè vaig actuar contra aquesta  situació.

 

Hemorràgia nasal

 

L’Associació d’Examinadors de Trànsit (Asextra), per part seua, descrivia així el succeït: “L’agressor havia sigut examinat d’una prova de circulació al llarg del matí i en comptes d’abandonar la zona d’examen a la seua finalització, va esperar de manera premeditada a l’examinador per a exigir-li novament explicacions”.

A continuació, i sense mediar més paraules, “li va propinar una punyada en la cara, tirant-lo al sòl i provocant-li una forta hemorràgia en el nas, trencament del septe nasal, fuetada cervical i lesions encara per determinar a l’espera de l’evolució”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.