Trenca el nas al seu examinador del permís de conduir després de suspendre la prova

 

Un jove que es presentava a l’examen pràctic de conduir a Vilafranca del Penedès (Barcelona) va agredir al seu examinador després de suspendre la prova, trencant-li el nas i causant-li danys cervicals. L’home va haver de ser traslladat a l’hospital a conseqüència dels colps.

La UGT de Catalunya ha denunciat l’atac davant la Direcció General de Trànsit. Segons el sindicat, el presumpte agressor no va dubtar a atacar a l’examinat quan aquest va anar a deixar la documentació de la jornada laboral.

 

El presumpte agressor, detingut

 

Els Mossos d’Esquadra ja han detingut al sospitós i han activat el protocol corresponent en aquesta mena de casos.

«Portem anys denunciant les situacions que pateix el personal examinador en l’exercici de la seua labor professional», ha explicat UGT en declaracions recollides pel diari ‘El Mundo’.

«Continuem reclamant zones segures d’examen, tant des del punt de vista de les condicions adequades, lloc per a aixoplugar-se, lavabos, punts d’aigua…, fins a la presència de forces de seguretat per a evitar successos com el de Vilafranca», sostenen.

El sindicat, a més, ha portat la denúncia a la Direcció General de Trànsit perquè vaig actuar contra aquesta  situació.

 

Hemorràgia nasal

 

L’Associació d’Examinadors de Trànsit (Asextra), per part seua, descrivia així el succeït: «L’agressor havia sigut examinat d’una prova de circulació al llarg del matí i en comptes d’abandonar la zona d’examen a la seua finalització, va esperar de manera premeditada a l’examinador per a exigir-li novament explicacions».

A continuació, i sense mediar més paraules, «li va propinar una punyada en la cara, tirant-lo al sòl i provocant-li una forta hemorràgia en el nas, trencament del septe nasal, fuetada cervical i lesions encara per determinar a l’espera de l’evolució».

Últimes notícies

Rovira alerta que les entregues a compte no corregeixen la infrafinançació valenciana

El conseller José Antonio Rovira adverteix que l’augment de les entregues a compte per a 2027 no resol la infrafinançació històrica de la Comunitat Valenciana i reclama una reforma del model i un fons transitori de nivellació.

L’Audiència de València rebutja citar com a testimonis els consellers per la gestió de la DANA

L’Audiència de València ha confirmat que no declararan com a testimonis els aleshores consellers d’Educació i Agricultura en la causa penal per la gestió de la DANA d’octubre de 2024, en considerar que seria una diligència prospectiva.

Nits tòrrides a Alacant amb mínimes que no baixaran dels 26 graus

La nova ona de calor deixarà a Alacant mínimes per damunt dels 26 graus i una sensació tèrmica nocturna superior als 30, el que convertirà diverses nits en tòrrides i molt difícils de descansar.

Les comunitats del PP planten la Conferència Sectorial d’Educació i bloquegen 31 milions per a FP

Les comunitats autònomes governades pel PP han rebutjat participar en la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel Ministeri, que pretenia repartir 31,2 milions per a FP i abordar la reforma de l’etapa de 0 a 3 anys. Educació parla de boicot i d’una falta de lleialtat institucional que retarda ajudes clau per a alumnat i professorat.

La defensa de Pradas reclama els missatges de Bernabé per aclarir què es sabia del barranc del Poyo

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas ha recorregut la decisió de la jutgessa de no demanar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, totes les seues comunicacions del 29 d’octubre de 2024 sobre la DANA, que considera clau per saber què es coneixia del risc al barranc del Poyo.

Els veïns afectats per l’incendi no hauran d’anar al jutjat fins divendres

La Sala de Govern del TSJCV ha prorrogat fins divendres les mesures especials per l’incendi iniciat a la Vall d’Uixó, que afecta diversos municipis de Castelló. Les persones citades als jutjats poden no acudir si tenen qualsevol dificultat, i la seua incompareixença es considerarà justificada.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat i arrasa 9.300 hectàrees a la Serra d’Espadà

L’incendi forestal declarat dissabte en la Vall d’Uixó encadena cinc dies sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres, més de 10.000 persones evacuades i una situació que les autoritats qualifiquen de molt complexa.

Veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó reben atenció a Nules i la Vilavella

Els desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó són reallotjats en diversos recursos de Nules, la Vilavella i Castelló, amb punts d’atenció i repartiment d’aigua potable.
FILMOTECA D'ESTIU