Trenca el nas al seu examinador del permís de conduir després de suspendre la prova

 

Un jove que es presentava a l’examen pràctic de conduir a Vilafranca del Penedès (Barcelona) va agredir al seu examinador després de suspendre la prova, trencant-li el nas i causant-li danys cervicals. L’home va haver de ser traslladat a l’hospital a conseqüència dels colps.

La UGT de Catalunya ha denunciat l’atac davant la Direcció General de Trànsit. Segons el sindicat, el presumpte agressor no va dubtar a atacar a l’examinat quan aquest va anar a deixar la documentació de la jornada laboral.

 

El presumpte agressor, detingut

 

Els Mossos d’Esquadra ja han detingut al sospitós i han activat el protocol corresponent en aquesta mena de casos.

“Portem anys denunciant les situacions que pateix el personal examinador en l’exercici de la seua labor professional”, ha explicat UGT en declaracions recollides pel diari ‘El Mundo’.

“Continuem reclamant zones segures d’examen, tant des del punt de vista de les condicions adequades, lloc per a aixoplugar-se, lavabos, punts d’aigua…, fins a la presència de forces de seguretat per a evitar successos com el de Vilafranca”, sostenen.

El sindicat, a més, ha portat la denúncia a la Direcció General de Trànsit perquè vaig actuar contra aquesta  situació.

 

Hemorràgia nasal

 

L’Associació d’Examinadors de Trànsit (Asextra), per part seua, descrivia així el succeït: “L’agressor havia sigut examinat d’una prova de circulació al llarg del matí i en comptes d’abandonar la zona d’examen a la seua finalització, va esperar de manera premeditada a l’examinador per a exigir-li novament explicacions”.

A continuació, i sense mediar més paraules, “li va propinar una punyada en la cara, tirant-lo al sòl i provocant-li una forta hemorràgia en el nas, trencament del septe nasal, fuetada cervical i lesions encara per determinar a l’espera de l’evolució”.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.