Tres dones més declaren contra Jorge, l’acusat de matar a Marta Calvo

Tres dones més declaren contra Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, la jove d’Estivella (Camp de Morvedre, València) desapareguda en Manuel (Ribera, València) el passat 7 de novembre. Amb estos tres últims, ja són sis els testimonis que coincidixen en què Jorge els va introduir cocaïna en els genitals contra la seua voluntat. Ara com ara, ja són tres morts les que se li atribuïxen: la de Marta Calvo; la de la brasilera Arliene Ramos, morta el passat 3 d’abril de 2019; i la de la colombiana Lady Marcela Vargas el passat 15 de juny.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els testimonis d’estes sis víctimes són crucials per a poder seguir per la via d’investigació que identifica esta forma d’actuar com el modus operandi d’un assassí en sèrie o, com a mínim, d’un depredador sexual.

 

Hi ha més víctimes que no volen declarar

A demés, estes sis dones, que han declarat davant dels agents, no serien les úniques víctimes de Jorge Ignacio P. J., segons afirmacions del mateix mitjà citat. Els investigadors del grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València, format per agents de la secció de delictes contra les persones i la mateixa Unitat Central Operativa (UCO), haurien donat amb altres testimonis de dones, que no s’han atrevit a donar el pas de declarar oficialment per por, ja que es trobarien en situació irregular en Espanya.

 

Durant les primeres setmanes de la investigació i a causa del revol mediàtic que va causar el cas de Marta Calvo, tres dones, de nacionalitat espanyola, van acudir a diferents casernes a declarar que havien sigut víctimes de Jorge Ignacio P. J. Eixes declaracions sí que es van fer públiques. Ara, la magistrada del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira manté baix secret les declaracions de les altres tres dones, que apunten en la mateixa direcció i serien essencials per a poder fer una acusació conjunta contra Jorge, a on s’inclourien tres morts i sis intents amb el mateix modus operandi.

 

Continua la busca del cos de Marta Calvo

Més de dos mesos després de la desaparició de Marta Calvo i de què Jorge Ignacio afirmara haver trossejat el seu cos, continua la busca de les restes de la xica en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València), a on encara no s’ha produït cap avanç.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.