Tres dones més declaren contra Jorge, l’acusat de matar a Marta Calvo

Tres dones més declaren contra Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, la jove d’Estivella (Camp de Morvedre, València) desapareguda en Manuel (Ribera, València) el passat 7 de novembre. Amb estos tres últims, ja són sis els testimonis que coincidixen en què Jorge els va introduir cocaïna en els genitals contra la seua voluntat. Ara com ara, ja són tres morts les que se li atribuïxen: la de Marta Calvo; la de la brasilera Arliene Ramos, morta el passat 3 d’abril de 2019; i la de la colombiana Lady Marcela Vargas el passat 15 de juny.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els testimonis d’estes sis víctimes són crucials per a poder seguir per la via d’investigació que identifica esta forma d’actuar com el modus operandi d’un assassí en sèrie o, com a mínim, d’un depredador sexual.

 

Hi ha més víctimes que no volen declarar

A demés, estes sis dones, que han declarat davant dels agents, no serien les úniques víctimes de Jorge Ignacio P. J., segons afirmacions del mateix mitjà citat. Els investigadors del grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València, format per agents de la secció de delictes contra les persones i la mateixa Unitat Central Operativa (UCO), haurien donat amb altres testimonis de dones, que no s’han atrevit a donar el pas de declarar oficialment per por, ja que es trobarien en situació irregular en Espanya.

 

Durant les primeres setmanes de la investigació i a causa del revol mediàtic que va causar el cas de Marta Calvo, tres dones, de nacionalitat espanyola, van acudir a diferents casernes a declarar que havien sigut víctimes de Jorge Ignacio P. J. Eixes declaracions sí que es van fer públiques. Ara, la magistrada del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira manté baix secret les declaracions de les altres tres dones, que apunten en la mateixa direcció i serien essencials per a poder fer una acusació conjunta contra Jorge, a on s’inclourien tres morts i sis intents amb el mateix modus operandi.

 

Continua la busca del cos de Marta Calvo

Més de dos mesos després de la desaparició de Marta Calvo i de què Jorge Ignacio afirmara haver trossejat el seu cos, continua la busca de les restes de la xica en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València), a on encara no s’ha produït cap avanç.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.