Tres dones més declaren contra Jorge, l’acusat de matar a Marta Calvo

Tres dones més declaren contra Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, la jove d’Estivella (Camp de Morvedre, València) desapareguda en Manuel (Ribera, València) el passat 7 de novembre. Amb estos tres últims, ja són sis els testimonis que coincidixen en què Jorge els va introduir cocaïna en els genitals contra la seua voluntat. Ara com ara, ja són tres morts les que se li atribuïxen: la de Marta Calvo; la de la brasilera Arliene Ramos, morta el passat 3 d’abril de 2019; i la de la colombiana Lady Marcela Vargas el passat 15 de juny.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els testimonis d’estes sis víctimes són crucials per a poder seguir per la via d’investigació que identifica esta forma d’actuar com el modus operandi d’un assassí en sèrie o, com a mínim, d’un depredador sexual.

 

Hi ha més víctimes que no volen declarar

A demés, estes sis dones, que han declarat davant dels agents, no serien les úniques víctimes de Jorge Ignacio P. J., segons afirmacions del mateix mitjà citat. Els investigadors del grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València, format per agents de la secció de delictes contra les persones i la mateixa Unitat Central Operativa (UCO), haurien donat amb altres testimonis de dones, que no s’han atrevit a donar el pas de declarar oficialment per por, ja que es trobarien en situació irregular en Espanya.

 

Durant les primeres setmanes de la investigació i a causa del revol mediàtic que va causar el cas de Marta Calvo, tres dones, de nacionalitat espanyola, van acudir a diferents casernes a declarar que havien sigut víctimes de Jorge Ignacio P. J. Eixes declaracions sí que es van fer públiques. Ara, la magistrada del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira manté baix secret les declaracions de les altres tres dones, que apunten en la mateixa direcció i serien essencials per a poder fer una acusació conjunta contra Jorge, a on s’inclourien tres morts i sis intents amb el mateix modus operandi.

 

Continua la busca del cos de Marta Calvo

Més de dos mesos després de la desaparició de Marta Calvo i de què Jorge Ignacio afirmara haver trossejat el seu cos, continua la busca de les restes de la xica en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València), a on encara no s’ha produït cap avanç.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE recorrerà al Suprem per a frenar les acusacions de Aldama

El PSOE anuncia que tornarà a demanar empara al Tribunal Suprem per a respondre a les acusacions de Víctor de Aldama i nega qualsevol finançament il·legal en el partit.

Pérez Llorca reclama esperar a la investigació sobre la contractació de la seua parella abans de jutjar

Juanfran Pérez Llorca demana deixar treballar a l'Agència Antifrau en la investigació sobre la plaça adjudicada a la seua parella en la Diputació de València abans de traure conclusions polítiques.

Pérez Llorca acusa el Govern de discriminar la Comunitat i limitar-la a l’endeutament

Pérez Llorca acusa el Govern central de mantindre la discriminació econòmica amb la Comunitat Valenciana i de limitar la seua resposta a permetre més deute en lloc d'aportar recursos directes.

El Govern i el PSOE es desmarquen de Aldama després de les seues acusacions en el juí del cas Koldo

El Govern afirma estar tranquil i tatxa a Víctor de Aldama de gran mentider, mentres el PSOE anuncia que demanarà empara al Suprem davant el que considera injúries en el juí del cas Koldo.

Dos anys de presó per provocar un incendi a Vinaròs durant una suposada broma

L'Audiència de Castelló condemna a dos anys de presó a un home que va originar un incendi en una vivenda de Vinaròs en prendre alcohol sanitari amb un encenedor a mode de broma, causant danys en diverses cases.

El detingut pel cas Tavira hauria incendiat el cotxe de l’empresari després de la seua desaparició

El quart detingut pel crim de Jesús Tavira hauria sigut qui va incendiar el cotxe de l'empresari dies després de la seua desaparició, segons la investigació policial.

Carlos Mazón manté el silenci sobre la causa judicial de la dana per respecte al procés

Carlos Mazón evita pronunciar-se sobre la investigació judicial de la dana d'octubre de 2024 i defén que el seu silenci respon a una qüestió de principis i respecte al procés.

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.