Tres dones més declaren contra Jorge, l’acusat de matar a Marta Calvo

Tres dones més declaren contra Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, la jove d’Estivella (Camp de Morvedre, València) desapareguda en Manuel (Ribera, València) el passat 7 de novembre. Amb estos tres últims, ja són sis els testimonis que coincidixen en què Jorge els va introduir cocaïna en els genitals contra la seua voluntat. Ara com ara, ja són tres morts les que se li atribuïxen: la de Marta Calvo; la de la brasilera Arliene Ramos, morta el passat 3 d’abril de 2019; i la de la colombiana Lady Marcela Vargas el passat 15 de juny.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els testimonis d’estes sis víctimes són crucials per a poder seguir per la via d’investigació que identifica esta forma d’actuar com el modus operandi d’un assassí en sèrie o, com a mínim, d’un depredador sexual.

 

Hi ha més víctimes que no volen declarar

A demés, estes sis dones, que han declarat davant dels agents, no serien les úniques víctimes de Jorge Ignacio P. J., segons afirmacions del mateix mitjà citat. Els investigadors del grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València, format per agents de la secció de delictes contra les persones i la mateixa Unitat Central Operativa (UCO), haurien donat amb altres testimonis de dones, que no s’han atrevit a donar el pas de declarar oficialment per por, ja que es trobarien en situació irregular en Espanya.

 

Durant les primeres setmanes de la investigació i a causa del revol mediàtic que va causar el cas de Marta Calvo, tres dones, de nacionalitat espanyola, van acudir a diferents casernes a declarar que havien sigut víctimes de Jorge Ignacio P. J. Eixes declaracions sí que es van fer públiques. Ara, la magistrada del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira manté baix secret les declaracions de les altres tres dones, que apunten en la mateixa direcció i serien essencials per a poder fer una acusació conjunta contra Jorge, a on s’inclourien tres morts i sis intents amb el mateix modus operandi.

 

Continua la busca del cos de Marta Calvo

Més de dos mesos després de la desaparició de Marta Calvo i de què Jorge Ignacio afirmara haver trossejat el seu cos, continua la busca de les restes de la xica en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València), a on encara no s’ha produït cap avanç.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.