Tres dones més declaren contra Jorge, l’acusat de matar a Marta Calvo

Tres dones més declaren contra Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, la jove d’Estivella (Camp de Morvedre, València) desapareguda en Manuel (Ribera, València) el passat 7 de novembre. Amb estos tres últims, ja són sis els testimonis que coincidixen en què Jorge els va introduir cocaïna en els genitals contra la seua voluntat. Ara com ara, ja són tres morts les que se li atribuïxen: la de Marta Calvo; la de la brasilera Arliene Ramos, morta el passat 3 d’abril de 2019; i la de la colombiana Lady Marcela Vargas el passat 15 de juny.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els testimonis d’estes sis víctimes són crucials per a poder seguir per la via d’investigació que identifica esta forma d’actuar com el modus operandi d’un assassí en sèrie o, com a mínim, d’un depredador sexual.

 

Hi ha més víctimes que no volen declarar

A demés, estes sis dones, que han declarat davant dels agents, no serien les úniques víctimes de Jorge Ignacio P. J., segons afirmacions del mateix mitjà citat. Els investigadors del grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València, format per agents de la secció de delictes contra les persones i la mateixa Unitat Central Operativa (UCO), haurien donat amb altres testimonis de dones, que no s’han atrevit a donar el pas de declarar oficialment per por, ja que es trobarien en situació irregular en Espanya.

 

Durant les primeres setmanes de la investigació i a causa del revol mediàtic que va causar el cas de Marta Calvo, tres dones, de nacionalitat espanyola, van acudir a diferents casernes a declarar que havien sigut víctimes de Jorge Ignacio P. J. Eixes declaracions sí que es van fer públiques. Ara, la magistrada del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira manté baix secret les declaracions de les altres tres dones, que apunten en la mateixa direcció i serien essencials per a poder fer una acusació conjunta contra Jorge, a on s’inclourien tres morts i sis intents amb el mateix modus operandi.

 

Continua la busca del cos de Marta Calvo

Més de dos mesos després de la desaparició de Marta Calvo i de què Jorge Ignacio afirmara haver trossejat el seu cos, continua la busca de les restes de la xica en l’abocador de Dos Aguas, en la Foia de Bunyol (València), a on encara no s’ha produït cap avanç.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.