16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Cas Marta Calvo: «Jorge preferix estar mort abans que anar a presó»

«El meu fill preferix estar mort abans que anar a presó». Són les paraules de María Pilar J., mare de Jorge Ignacio P., l’acusat d’haver assassinat a Marta Calvo, la xica d’Estivella desapareguda el passat mes de novembre en Manuel, en la Ribera (València).

 

Estes declaracions les va fer María Pilar J. en la caserna de la Guàrdia Civil de Vilanova de Castelló, segons ha avançat ‘Las Provincias’. Tal com consta en les diligències del cas Marta Calvo, estes paraules es van pronunciar a les 13.29 hores del 17 de novembre, deu dies després de la desaparició de la jove.

 

La mare de Jorge Ignacio P. havia acudit a esta caserna a denunciar la desaparició del seu fill, que havia pegat a fugir el dia 13 de novembre, després de què ella li diguera que acudira a la Policia, perquè l’estaven buscant. En eixos sis dies, li va donar temps a trossejar el cos de Marta Calvo i desaparéixer sense deixar ninguna pista, fins que el seu cotxe va ser trobat en El Puig, en l’Horta Nord (València).

 

L’agent que va atendre a María Pilar J. li va preguntar si el seu fill s’havia intentat suïcidar alguna volta, qüestió a la que ella va contestar que el seu fill preferiria estar mort a estar tancat en presó. 17 dies després d’esta conversació, Jorge Ignacio P. s’entregava en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent i afirmava que havia trossejat el cos de Marta i s’havia desfet d’ell, però que no l’havia matat. Segons la versió de l’acusat, es va trobar a la xica morta després de practicar sexe i consumir cocaïna.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.