Cas Marta Calvo: «Jorge preferix estar mort abans que anar a presó»

«El meu fill preferix estar mort abans que anar a presó». Són les paraules de María Pilar J., mare de Jorge Ignacio P., l’acusat d’haver assassinat a Marta Calvo, la xica d’Estivella desapareguda el passat mes de novembre en Manuel, en la Ribera (València).

 

Estes declaracions les va fer María Pilar J. en la caserna de la Guàrdia Civil de Vilanova de Castelló, segons ha avançat ‘Las Provincias’. Tal com consta en les diligències del cas Marta Calvo, estes paraules es van pronunciar a les 13.29 hores del 17 de novembre, deu dies després de la desaparició de la jove.

 

La mare de Jorge Ignacio P. havia acudit a esta caserna a denunciar la desaparició del seu fill, que havia pegat a fugir el dia 13 de novembre, després de què ella li diguera que acudira a la Policia, perquè l’estaven buscant. En eixos sis dies, li va donar temps a trossejar el cos de Marta Calvo i desaparéixer sense deixar ninguna pista, fins que el seu cotxe va ser trobat en El Puig, en l’Horta Nord (València).

 

L’agent que va atendre a María Pilar J. li va preguntar si el seu fill s’havia intentat suïcidar alguna volta, qüestió a la que ella va contestar que el seu fill preferiria estar mort a estar tancat en presó. 17 dies després d’esta conversació, Jorge Ignacio P. s’entregava en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent i afirmava que havia trossejat el cos de Marta i s’havia desfet d’ell, però que no l’havia matat. Segons la versió de l’acusat, es va trobar a la xica morta després de practicar sexe i consumir cocaïna.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.