Cas Marta Calvo: «Jorge preferix estar mort abans que anar a presó»

«El meu fill preferix estar mort abans que anar a presó». Són les paraules de María Pilar J., mare de Jorge Ignacio P., l’acusat d’haver assassinat a Marta Calvo, la xica d’Estivella desapareguda el passat mes de novembre en Manuel, en la Ribera (València).

 

Estes declaracions les va fer María Pilar J. en la caserna de la Guàrdia Civil de Vilanova de Castelló, segons ha avançat ‘Las Provincias’. Tal com consta en les diligències del cas Marta Calvo, estes paraules es van pronunciar a les 13.29 hores del 17 de novembre, deu dies després de la desaparició de la jove.

 

La mare de Jorge Ignacio P. havia acudit a esta caserna a denunciar la desaparició del seu fill, que havia pegat a fugir el dia 13 de novembre, després de què ella li diguera que acudira a la Policia, perquè l’estaven buscant. En eixos sis dies, li va donar temps a trossejar el cos de Marta Calvo i desaparéixer sense deixar ninguna pista, fins que el seu cotxe va ser trobat en El Puig, en l’Horta Nord (València).

 

L’agent que va atendre a María Pilar J. li va preguntar si el seu fill s’havia intentat suïcidar alguna volta, qüestió a la que ella va contestar que el seu fill preferiria estar mort a estar tancat en presó. 17 dies després d’esta conversació, Jorge Ignacio P. s’entregava en la caserna de la Guàrdia Civil de Carcaixent i afirmava que havia trossejat el cos de Marta i s’havia desfet d’ell, però que no l’havia matat. Segons la versió de l’acusat, es va trobar a la xica morta després de practicar sexe i consumir cocaïna.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.