Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tres persones han resultat ferides aquest dimecres en un accident de trànsit entre dos turismes en l’AP-7, a l’altura del terme municipal d’Oliva, a la comarca de la Safor, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

  

L’accident s’ha produït al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes han col·lisionat per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que han excarcerat a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Les mateixes fonts han informat que altres dos persones han sigut ateses per personal sanitari.

 

 

Un motorista ferit per un accident a València

 

Un motorista de 21 anys ha resultat ferit aquest dimecres en un accident amb un cotxe en l’avinguda Ausiàs March de València, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

    

El sinistre s’ha produït sobre les 13:15 hores entre la moto que conduïa el xic i un turisme en aquesta avinguda del sud de la ciutat.

  

Fins a la zona de l’accident ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha assistit al motorista per nombroses contusions. Una vegada immobilitzat i estabilitzat, el jove ferit ha sigut traslladat en ambulància a l’Hospital Doctor Peset de València.

 

Últimes notícies

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.

Arcadi España insta la Generalitat a defensar la finançació valenciana davant el PP

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, reclama a la Generalitat i a les autonomies del PP que defenguen els interessos dels seus territoris en el nou model de finançació, que preveu 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana. Adverteix que el Govern no pot imposar el model i que l’última paraula la tindran les Corts Generals.

El Govern recorda a la Generalitat que li correspon netejar els barrancs i reclama lleialtat

La comissionada del Govern per a la reconstrucció després de la dana, Zulima Pérez, ha remarcat a Mislata que la planificació i la retirada de canyes invasores en barrancs són competència de la Generalitat i dels ajuntaments, no de la CHJ, i ha reclamat més lleialtat institucional.

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.