Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tres persones han resultat ferides aquest dimecres en un accident de trànsit entre dos turismes en l’AP-7, a l’altura del terme municipal d’Oliva, a la comarca de la Safor, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

  

L’accident s’ha produït al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes han col·lisionat per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que han excarcerat a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Les mateixes fonts han informat que altres dos persones han sigut ateses per personal sanitari.

 

 

Un motorista ferit per un accident a València

 

Un motorista de 21 anys ha resultat ferit aquest dimecres en un accident amb un cotxe en l’avinguda Ausiàs March de València, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

    

El sinistre s’ha produït sobre les 13:15 hores entre la moto que conduïa el xic i un turisme en aquesta avinguda del sud de la ciutat.

  

Fins a la zona de l’accident ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha assistit al motorista per nombroses contusions. Una vegada immobilitzat i estabilitzat, el jove ferit ha sigut traslladat en ambulància a l’Hospital Doctor Peset de València.

 

Últimes notícies

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.