Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tres persones han resultat ferides aquest dimecres en un accident de trànsit entre dos turismes en l’AP-7, a l’altura del terme municipal d’Oliva, a la comarca de la Safor, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

  

L’accident s’ha produït al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes han col·lisionat per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que han excarcerat a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Les mateixes fonts han informat que altres dos persones han sigut ateses per personal sanitari.

 

 

Un motorista ferit per un accident a València

 

Un motorista de 21 anys ha resultat ferit aquest dimecres en un accident amb un cotxe en l’avinguda Ausiàs March de València, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

    

El sinistre s’ha produït sobre les 13:15 hores entre la moto que conduïa el xic i un turisme en aquesta avinguda del sud de la ciutat.

  

Fins a la zona de l’accident ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha assistit al motorista per nombroses contusions. Una vegada immobilitzat i estabilitzat, el jove ferit ha sigut traslladat en ambulància a l’Hospital Doctor Peset de València.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.