Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tres persones han resultat ferides aquest dimecres en un accident de trànsit entre dos turismes en l’AP-7, a l’altura del terme municipal d’Oliva, a la comarca de la Safor, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

  

L’accident s’ha produït al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes han col·lisionat per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que han excarcerat a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Les mateixes fonts han informat que altres dos persones han sigut ateses per personal sanitari.

 

 

Un motorista ferit per un accident a València

 

Un motorista de 21 anys ha resultat ferit aquest dimecres en un accident amb un cotxe en l’avinguda Ausiàs March de València, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

    

El sinistre s’ha produït sobre les 13:15 hores entre la moto que conduïa el xic i un turisme en aquesta avinguda del sud de la ciutat.

  

Fins a la zona de l’accident ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha assistit al motorista per nombroses contusions. Una vegada immobilitzat i estabilitzat, el jove ferit ha sigut traslladat en ambulància a l’Hospital Doctor Peset de València.

 

Últimes notícies

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.