Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tres persones han resultat ferides aquest dimecres en un accident de trànsit entre dos turismes en l’AP-7, a l’altura del terme municipal d’Oliva, a la comarca de la Safor, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

  

L’accident s’ha produït al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes han col·lisionat per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que han excarcerat a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva

Tres ferits en un accident de trànsit entre 2 turismes a Oliva | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Les mateixes fonts han informat que altres dos persones han sigut ateses per personal sanitari.

 

 

Un motorista ferit per un accident a València

 

Un motorista de 21 anys ha resultat ferit aquest dimecres en un accident amb un cotxe en l’avinguda Ausiàs March de València, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

    

El sinistre s’ha produït sobre les 13:15 hores entre la moto que conduïa el xic i un turisme en aquesta avinguda del sud de la ciutat.

  

Fins a la zona de l’accident ha mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha assistit al motorista per nombroses contusions. Una vegada immobilitzat i estabilitzat, el jove ferit ha sigut traslladat en ambulància a l’Hospital Doctor Peset de València.

 

Últimes notícies

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.