14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Tres persones queden atrapades després de patir un accident amb una furgoneta a l’AP-7 a l’altura de Sagunt

A les 07.15 hores de la jornada de hui, divendres 1 de desembre, una furgoneta ha patit un accident a l'AP-7 a l'altura de Sagunt. En ella viatjaven un total de nou persones, d'origen magrebí de les quals tres han sigut rescatades pels bombers, ja que havien quedat atrapades mecànicament. Els altres sis restants també han sigut evacuats però tots ells es troben en bon estat de salut. En la intervenció han actuat una Bomba Urbana Pesada (bup) i un sergent de Sagunt. Emergències també ha mobilitzat un equip del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), dos vehicles del Suport Vital Bàsic (SVB) i un altre de Transport no Assistit (TNA). Segons s'ha informat la furgoneta va donar diverses voltes de campana després de ser colpejada amb un camió que s'incorporava a l'A-7 en direcció cap a València, segons les primeres investigacions de la Guàrdia Civil de Trànsit.  

 

Cinc dels nou ferits van ser traslladats en ambulàncies a l'Hospital de Sagunt, i els quatre es desplacen en un taxi al mateix centre sanitari. Les lesions que va patir els ocupants de la furgoneta no van ser tan greus perquè duien posats els cinturons de seguretat, segons han informat els serveis d'emergència. Tres de les víctimes estaven atrapades en la furgoneta i foren alliberades.  De les quatre persones traslladades a l'hospital, tres d'elles tenen 34, 44 i 58  anys i foren ateses per contusions. Un altre home ferit, de 59 anys, va ser atés per traumatismes més greus.

  

 

 

Últimes notícies

El Benidorm Fest recupera la Sireneta i prepara un escenari inspirat a la ciutat

El Palau d'Esports L'Illa de Benidorm ha iniciat l'adaptació del recinte per al Benidorm Fest, amb un escenari inspirat a la ciutat i el retorn de la Sireneta com a premi. Unes 80 persones treballen quasi sense pausa en un muntatge de prop de tres setmanes, amb la primera semifinal el 10 de febrer.

El València-Reial Madrid, el diumenge 8 de febrer a les 21.00; Vila-real-Espanyol, el dilluns a la mateixa hora

LaLiga va fixar el València-Reial Madrid per al diumenge 8 de febrer a les 21.00 a Mestalla. El Vila-real-Espanyol es jugarà el dilluns a les 21.00.

La borrasca Harry deixa hui pluges intenses, neu a 1.000-1.400 m i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims espertenecs de la borrasca Harry mantenen hui les pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana, amb nevades a l'interior i ratxes molt fortes. Demà la cota de neu pujarà i l'ambient tendirà a estabilitzar-se.

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.