Tres persones queden atrapades després de patir un accident amb una furgoneta a l’AP-7 a l’altura de Sagunt

A les 07.15 hores de la jornada de hui, divendres 1 de desembre, una furgoneta ha patit un accident a l'AP-7 a l'altura de Sagunt. En ella viatjaven un total de nou persones, d'origen magrebí de les quals tres han sigut rescatades pels bombers, ja que havien quedat atrapades mecànicament. Els altres sis restants també han sigut evacuats però tots ells es troben en bon estat de salut. En la intervenció han actuat una Bomba Urbana Pesada (bup) i un sergent de Sagunt. Emergències també ha mobilitzat un equip del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), dos vehicles del Suport Vital Bàsic (SVB) i un altre de Transport no Assistit (TNA). Segons s'ha informat la furgoneta va donar diverses voltes de campana després de ser colpejada amb un camió que s'incorporava a l'A-7 en direcció cap a València, segons les primeres investigacions de la Guàrdia Civil de Trànsit.  

 

Cinc dels nou ferits van ser traslladats en ambulàncies a l'Hospital de Sagunt, i els quatre es desplacen en un taxi al mateix centre sanitari. Les lesions que va patir els ocupants de la furgoneta no van ser tan greus perquè duien posats els cinturons de seguretat, segons han informat els serveis d'emergència. Tres de les víctimes estaven atrapades en la furgoneta i foren alliberades.  De les quatre persones traslladades a l'hospital, tres d'elles tenen 34, 44 i 58  anys i foren ateses per contusions. Un altre home ferit, de 59 anys, va ser atés per traumatismes més greus.

  

 

 

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.