7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Tres persones queden atrapades després de patir un accident amb una furgoneta a l’AP-7 a l’altura de Sagunt

A les 07.15 hores de la jornada de hui, divendres 1 de desembre, una furgoneta ha patit un accident a l'AP-7 a l'altura de Sagunt. En ella viatjaven un total de nou persones, d'origen magrebí de les quals tres han sigut rescatades pels bombers, ja que havien quedat atrapades mecànicament. Els altres sis restants també han sigut evacuats però tots ells es troben en bon estat de salut. En la intervenció han actuat una Bomba Urbana Pesada (bup) i un sergent de Sagunt. Emergències també ha mobilitzat un equip del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), dos vehicles del Suport Vital Bàsic (SVB) i un altre de Transport no Assistit (TNA). Segons s'ha informat la furgoneta va donar diverses voltes de campana després de ser colpejada amb un camió que s'incorporava a l'A-7 en direcció cap a València, segons les primeres investigacions de la Guàrdia Civil de Trànsit.  

 

Cinc dels nou ferits van ser traslladats en ambulàncies a l'Hospital de Sagunt, i els quatre es desplacen en un taxi al mateix centre sanitari. Les lesions que va patir els ocupants de la furgoneta no van ser tan greus perquè duien posats els cinturons de seguretat, segons han informat els serveis d'emergència. Tres de les víctimes estaven atrapades en la furgoneta i foren alliberades.  De les quatre persones traslladades a l'hospital, tres d'elles tenen 34, 44 i 58  anys i foren ateses per contusions. Un altre home ferit, de 59 anys, va ser atés per traumatismes més greus.

  

 

 

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.