Tres persones queden atrapades després de patir un accident amb una furgoneta a l’AP-7 a l’altura de Sagunt

A les 07.15 hores de la jornada de hui, divendres 1 de desembre, una furgoneta ha patit un accident a l'AP-7 a l'altura de Sagunt. En ella viatjaven un total de nou persones, d'origen magrebí de les quals tres han sigut rescatades pels bombers, ja que havien quedat atrapades mecànicament. Els altres sis restants també han sigut evacuats però tots ells es troben en bon estat de salut. En la intervenció han actuat una Bomba Urbana Pesada (bup) i un sergent de Sagunt. Emergències també ha mobilitzat un equip del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), dos vehicles del Suport Vital Bàsic (SVB) i un altre de Transport no Assistit (TNA). Segons s'ha informat la furgoneta va donar diverses voltes de campana després de ser colpejada amb un camió que s'incorporava a l'A-7 en direcció cap a València, segons les primeres investigacions de la Guàrdia Civil de Trànsit.  

 

Cinc dels nou ferits van ser traslladats en ambulàncies a l'Hospital de Sagunt, i els quatre es desplacen en un taxi al mateix centre sanitari. Les lesions que va patir els ocupants de la furgoneta no van ser tan greus perquè duien posats els cinturons de seguretat, segons han informat els serveis d'emergència. Tres de les víctimes estaven atrapades en la furgoneta i foren alliberades.  De les quatre persones traslladades a l'hospital, tres d'elles tenen 34, 44 i 58  anys i foren ateses per contusions. Un altre home ferit, de 59 anys, va ser atés per traumatismes més greus.

  

 

 

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.