9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Tres persones queden atrapades després de patir un accident amb una furgoneta a l’AP-7 a l’altura de Sagunt

A les 07.15 hores de la jornada de hui, divendres 1 de desembre, una furgoneta ha patit un accident a l'AP-7 a l'altura de Sagunt. En ella viatjaven un total de nou persones, d'origen magrebí de les quals tres han sigut rescatades pels bombers, ja que havien quedat atrapades mecànicament. Els altres sis restants també han sigut evacuats però tots ells es troben en bon estat de salut. En la intervenció han actuat una Bomba Urbana Pesada (bup) i un sergent de Sagunt. Emergències també ha mobilitzat un equip del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), dos vehicles del Suport Vital Bàsic (SVB) i un altre de Transport no Assistit (TNA). Segons s'ha informat la furgoneta va donar diverses voltes de campana després de ser colpejada amb un camió que s'incorporava a l'A-7 en direcció cap a València, segons les primeres investigacions de la Guàrdia Civil de Trànsit.  

 

Cinc dels nou ferits van ser traslladats en ambulàncies a l'Hospital de Sagunt, i els quatre es desplacen en un taxi al mateix centre sanitari. Les lesions que va patir els ocupants de la furgoneta no van ser tan greus perquè duien posats els cinturons de seguretat, segons han informat els serveis d'emergència. Tres de les víctimes estaven atrapades en la furgoneta i foren alliberades.  De les quatre persones traslladades a l'hospital, tres d'elles tenen 34, 44 i 58  anys i foren ateses per contusions. Un altre home ferit, de 59 anys, va ser atés per traumatismes més greus.

  

 

 

Últimes notícies

Avís groc per nevades en el Racó d’Ademuz a partir de 900 metres

Aemet ha establit l'avís groc per nevades a l'interior nord de València, amb cota en 900 m i acumulacions previstes de 2 cm fins a les 16 h. La jornada suma ratxes de fins a 90 km/h i avisos costaners a Alacant i Castelló.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.