Anuncios

Tretze joves detinguts a Alacant per una agressió homòfoba

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a tretze persones acusades dels delictes d’odi, lesions greus i robatori amb violència i intimidació, per presumptament perseguir i agredir violentament, causant-li greus lesions, a un jove per la seua condició sexual, a què també van intentar robar les seues pertinences.

La víctima de la presumpta agressió homòfoba, home de 43 anys, es trobava en una zona de pins del Parc Tossal d’Alacant amb altres dos amics, quan els tres van ser acorralats per a l’almenys quinze persones que els van increpar i insultar, amb paraules com “maricons, FILLS DE PUTA, ANAR-VOS D’ACÍ, US ANEM A MATAR “.

Anuncios

Dos dels increpats van poder fugir i escapar del lloc, però el tercer no ho va aconseguir, sent perseguit i aconseguit pels agressors que li van derrocar i un cop a terra el van agredir brutalment amb puntades i cops de puny a la cara i a la resta del cos, arribant fins i tot a utilitzar un pal de fusta. Produint-li una fractura de l’envà nasal, del pòmul i del fèmur, havent de ser operat d’urgència fins a dos vegades, estant en l’actualitat pendent d’una tercera intervenció quirúrgica.

No contents amb això, quan es trobava a terra els atacants van intentar sostreure el mòbil i els seus pertanyies, si bé finalment no ho van aconseguir a causa de la resistència de la víctima.

Després de la seua denúncia al febrer d’este any, la investigació ha estat portada a terme per agents del Grup II de la Unitat Família Dona de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant i ha estat tremendament complexa, ja que el perjudicat no coneixia de res als agressors i donat el brutal i sense sentit de la mateixa no va poder aportar tot just dades dels atacants.

Sense testimonis ni altres pistes, els investigadors comptaven únicament amb un vídeo gravat per una de les càmeres de vigilància del lloc en el qual fugaçment es veia part de la persecució relatada per la víctima.

Fruit de la feina conscienciós dels policies es van demanar els primers indicis, que un cop convenientment avaluats, van aconseguir donar amb un dels agressors aconseguint posteriorment la total identificació de tots els components del grup que van participar en la brutal agressió homòfoba.

Identificats els presumptes agressors és desenvolupament un dispositiu policial especial en què es va produir la detenció d’estos, nou menors i quatre majors d’edat.

Els detinguts fins a la data, amb edats compreses entre els 14 i els 19 anys i de nacionalitats espanyola i colombiana van ser posats a disposició de Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant i de la Fiscalia de Menors d’Alacant, sent el major d’edat ingressat a presó i dos dels menors ingressats al seu torn en un Centre de menors en règim tancat, un altre dels menors detinguts es trobava ja al seu torn en un Centre de reforma.

La investigació no es dona per finalitzada, els agents de la UFAM continuen les gestions per tal de localitzar i detenir en els pròxims dies a l’almenys a tres majors d’edat, que es troben plenament identificats.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios