31.2 C
València
Diumenge, 29 juny, 2025

Troben un cadàver en una caseta abandonada en el port de València

Club Nàutic

Club Nàutic de València | ValènciaDiari

 

- Advertisement -Telegram València Diari

ACTUALITZAT 12.30 HORES

Les últimes informacions assenyalen que el cos trobat estaria en gran estat de descomposició i que per este motiu, no s’ha pogut identifcar al cadàver, que podria portar mort alguns mesos.

 

Segons pareix el cos no presenta signes de violència. A pesar de tot, la situació del cos impossibilita encara saber si es tracta d’una mort natural o d’un assassinat. 

 

Encara que inicialment s’apuntava al fet de què el cos es trobava en un cubicle, pareix que finalment estava en una caseta abandonada de la zona ZAL del port, que es troba tancada, encara que és usual que els indigents accedisquen.

  

 

 

 

11.25 HORES

El cadàver d’una persona ha aparegut en la ciutat de València, en els voltants del Club Nàutic de la capital, este dissabte al matí. 

 

Segons ha avançat el periòdic ‘Levante’, el cos ha sigut vist per un vigilant de la instal·lació portuària. 

 

En concret, el cadàver es trobava dins d’un cubicle, dels que es troben distribuïts per la zona. 

 

Ha sigut este treballador el que ha comunicat els fets als efectius de seguretat, que s’encarregaran ara d’investigar les causes de la mort. 

 

De moment, es desconeixen més dades sobre el cos, com el sexe, l’edat o la nacionalitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Martínez, Van Rossom i Genoll recorden l’ambient únic i els títols conquistats a la Fonteta

València Basket s'acomiada de La Fonteta després de 38 anys amb un emotiu acte on exjugadors històrics van destacar els títols guanyats i l'ambient especial del pavelló.

L’octava manifestació a València exigix la dimissió de Carlos Mazón després de 243 dies de negligent gestió de la DANA

Centenars de persones marxen a València per a exigir la dimissió de Carlos Mazón, acusat de negligent gestió després de la DANA que va causar 228 morts fa 8 mesos.

València Basket s’acomiada de la Fonteta amb una emotiva festa i 5,000 aficionats

València Basket clausura 38 anys a la Fonteta amb una festa que va reunir 5,000 aficionats i un partit entre exjugadors i llegendes del bàsquet espanyol.

Víctimes de la DANA aniran a la comissió de Les Corts, però qualifiquen el procés com una pantomima

Les víctimes mortals de la DANA a València acudiran a la comissió de Les Corts, encara que critiquen que la participació limitada les convertix en una pantomima.

Xàtiva aconseguix 39,8 graus i Alacant registra les màximes més altes de l’any en plena onada de calor

Les províncies d'Alacant, València i Castelló experimenten les temperatures més altes de l'any, amb màximes que aconseguixen quasi 40 graus a Xàtiva i Villena, intensificant l'onada de calor a Espanya.

L’octava manifestació a València demana la dimissió de Carlos Mazón després de 243 dies de la tragèdia de la DANA

Centenars de persones es manifesten a València per a exigir la dimissió del president Carlos Mazón per la seua gestió durant la DANA que va deixar 228 morts i danys milionaris.

València activa avís taronja per onada de calor amb màximes de fins a 40 graus

L'Agència Estatal de Meteorologia ha declarat avís taronja per al dilluns a València per màximes de 40 graus a l'interior sud i litoral, amb mínimes elevades a la nit.

València acull l’octava manifestació exigint la dimissió de Carlos Mazón per la gestió de la DANA

Més de 200 entitats socials convoquen a València una manifestació per a exigir la dimissió de Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA que va causar 228 morts i danys milionaris.