Troben el cadàver d’un home en el port de Benicarló

 

Este matí de divendres, cap a les 09.10 hores, un grup de pescadors ha avisat a la Policia Local de la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), de què hi havia el cadàver d’una persona flotant en l’aigua en la zona del port deportiu del municipi.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), immediatament els agents policials, a demés de diferents dotacions de bombers i la Guàrdia Civil s’han mobilitzat fins al lloc dels fets. Junt a ells, també s’han desplaçat alguns equips sanitaris del Suport Vital Bàsic (SVB) que, una volta allí, han confirmat la mort de la persona.

 

La Policia Judicial també ha anat fins a la zona dels fets, que és l’encarregada de traure el cos de l’aigua. A hores d’ara, els agents estan investigant la identitat del cadàver i les causes de la mort.

Últimes notícies

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.