La memòria del telèfon de la dona estrangulada en Elx, peça clau per a avançar en la investigació

 

Actualització 26/11/2020 a les 21.20 hores. Els policies que investiguen la mort per estrangulament de la dona de 45 anys trobada morta fa tres setmanes en una séquia de la pedania la Foia d’Elx, confien a poder accedir al contingut de la memòria del telèfon mòbil de la víctima per tractar d’avançar en la investigació.

 

Fonts policials han informat que el mòbil ha sigut enviat al Laboratori d’Informàtica Forense de la Brigada de la Policia Nacional de València i que s’està a l’espera dels resultats, en un cas a on encara no hi ha hagut detencions.

 

De l’aparell mòbil s’espera conèixer els contactes de la dona assassinada, la traçabilitat, els moviments i altres dades que permeten reconstruir els fets. La Policia Nacional manté obertes totes les línies d’investigació, sense descartar cap hipòtesi.

 

La víctima, Alícia, que acabava d’obtindre una plaça de funcionària en la Ciutat de la Justícia d’Elx, va morir al costat d’una séquia d’esta pedania d’Elx el passat 6 de novembre.

 

L’autòpsia confirma que la dona trobada morta en Elx va ser estrangulada

Actualització 08/11/2020 a les 10.15 hores. L’autòpsia feta este dissabte, 7 de novembre, al cadàver trobat en una pedania d’Elx ha confirmat que la mort es va produir per un estrangulament

 

Segons han informat fonts policials, la víctima és una funcionària de l’Administració de Justícia d’Elx (Alacant), que havia eixit a passejar al seu gos. Els forenses han pogut comprovar que Alícia, la xica presumptament assassinada no va poder defendre’s.

 

A demés, les proves han determinat que l’atac a la dona va ser per l’esquena i que va tindre lloc el crim dins de la séquia a on va aparèixer la víctima morta. Fins al moment, la Policia no ha dut a terme cap detenció, encara que les autoritats seguixen investigant el cas.

 

Investiguen les causes de la mort d’una dona trobada en una séquia en Elx

Actualització 07/11/2020 a les 10.30 hores. El jutjat de Guàrdia d’Elx va obrir esta nit de divendres una investigació per esclarir la mort d’una dona, d’uns 45 anys, que va aparèixer morta en una finca molt pròxima a la pedania la Foia, en el terme municipal d’Elx.

 

Els investigadors no descarten cap hipòtesi. La xica ha sigut identificada i avisaren als familiars de la seua mort. Tal com pareix, el cos de la dona va ser descobert per un veí en una séquia plena d’aigua a causa de la gota freda.

 

Segons han explicat fonts del mateix veïnat al diari ‘Información’, la xica es trobava passejant al seu gos. De fet, uns agents localitzaren a un gos molt prop del lloc dels fets. Cap a les 21.00 hores va arribar la magistrada de guàrdia amb el forense i es va procedir al rescat del cadàver.

 

Presumptament, la víctima presentava algun colp, a conseqüència d’una caiguda, encara que els agents van a continuar investigant les causes de la mort.

 

Investiguen l’aparició d’un cadàver en una séquia en Elx

Esta vesprada de divendres, 6 de novembre, la Policia Local i Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha trobat en una finca de la pedania la Foia, en el terme municipal d’Elx, un cadàver situat en una séquia.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’ presumptament un veí ha alertat de la presència del cos sense vida d’una persona. A hores d’ara, els agents i l’equip forense treballa per esclarir les causes de la mort.

 

Els agents han col·locat unes quantes llums d’alta intensitat en la zona per a poder treballar. La Policia encara no ha pogut confirmar si es tracta d’una mort violenta, però hi ha un gran número d’agents en la zona. El cos ha aparegut dins d’una séquia. Fins al lloc dels fets també s’han desplaçat els bombers per a rescatar el cadàver.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.