La memòria del telèfon de la dona estrangulada en Elx, peça clau per a avançar en la investigació

 

Actualització 26/11/2020 a les 21.20 hores. Els policies que investiguen la mort per estrangulament de la dona de 45 anys trobada morta fa tres setmanes en una séquia de la pedania la Foia d’Elx, confien a poder accedir al contingut de la memòria del telèfon mòbil de la víctima per tractar d’avançar en la investigació.

 

Fonts policials han informat que el mòbil ha sigut enviat al Laboratori d’Informàtica Forense de la Brigada de la Policia Nacional de València i que s’està a l’espera dels resultats, en un cas a on encara no hi ha hagut detencions.

 

De l’aparell mòbil s’espera conèixer els contactes de la dona assassinada, la traçabilitat, els moviments i altres dades que permeten reconstruir els fets. La Policia Nacional manté obertes totes les línies d’investigació, sense descartar cap hipòtesi.

 

La víctima, Alícia, que acabava d’obtindre una plaça de funcionària en la Ciutat de la Justícia d’Elx, va morir al costat d’una séquia d’esta pedania d’Elx el passat 6 de novembre.

 

L’autòpsia confirma que la dona trobada morta en Elx va ser estrangulada

Actualització 08/11/2020 a les 10.15 hores. L’autòpsia feta este dissabte, 7 de novembre, al cadàver trobat en una pedania d’Elx ha confirmat que la mort es va produir per un estrangulament

 

Segons han informat fonts policials, la víctima és una funcionària de l’Administració de Justícia d’Elx (Alacant), que havia eixit a passejar al seu gos. Els forenses han pogut comprovar que Alícia, la xica presumptament assassinada no va poder defendre’s.

 

A demés, les proves han determinat que l’atac a la dona va ser per l’esquena i que va tindre lloc el crim dins de la séquia a on va aparèixer la víctima morta. Fins al moment, la Policia no ha dut a terme cap detenció, encara que les autoritats seguixen investigant el cas.

 

Investiguen les causes de la mort d’una dona trobada en una séquia en Elx

Actualització 07/11/2020 a les 10.30 hores. El jutjat de Guàrdia d’Elx va obrir esta nit de divendres una investigació per esclarir la mort d’una dona, d’uns 45 anys, que va aparèixer morta en una finca molt pròxima a la pedania la Foia, en el terme municipal d’Elx.

 

Els investigadors no descarten cap hipòtesi. La xica ha sigut identificada i avisaren als familiars de la seua mort. Tal com pareix, el cos de la dona va ser descobert per un veí en una séquia plena d’aigua a causa de la gota freda.

 

Segons han explicat fonts del mateix veïnat al diari ‘Información’, la xica es trobava passejant al seu gos. De fet, uns agents localitzaren a un gos molt prop del lloc dels fets. Cap a les 21.00 hores va arribar la magistrada de guàrdia amb el forense i es va procedir al rescat del cadàver.

 

Presumptament, la víctima presentava algun colp, a conseqüència d’una caiguda, encara que els agents van a continuar investigant les causes de la mort.

 

Investiguen l’aparició d’un cadàver en una séquia en Elx

Esta vesprada de divendres, 6 de novembre, la Policia Local i Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha trobat en una finca de la pedania la Foia, en el terme municipal d’Elx, un cadàver situat en una séquia.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’ presumptament un veí ha alertat de la presència del cos sense vida d’una persona. A hores d’ara, els agents i l’equip forense treballa per esclarir les causes de la mort.

 

Els agents han col·locat unes quantes llums d’alta intensitat en la zona per a poder treballar. La Policia encara no ha pogut confirmar si es tracta d’una mort violenta, però hi ha un gran número d’agents en la zona. El cos ha aparegut dins d’una séquia. Fins al lloc dels fets també s’han desplaçat els bombers per a rescatar el cadàver.

Últimes notícies

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.