19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

La memòria del telèfon de la dona estrangulada en Elx, peça clau per a avançar en la investigació

 

Actualització 26/11/2020 a les 21.20 hores. Els policies que investiguen la mort per estrangulament de la dona de 45 anys trobada morta fa tres setmanes en una séquia de la pedania la Foia d’Elx, confien a poder accedir al contingut de la memòria del telèfon mòbil de la víctima per tractar d’avançar en la investigació.

 

Fonts policials han informat que el mòbil ha sigut enviat al Laboratori d’Informàtica Forense de la Brigada de la Policia Nacional de València i que s’està a l’espera dels resultats, en un cas a on encara no hi ha hagut detencions.

 

De l’aparell mòbil s’espera conèixer els contactes de la dona assassinada, la traçabilitat, els moviments i altres dades que permeten reconstruir els fets. La Policia Nacional manté obertes totes les línies d’investigació, sense descartar cap hipòtesi.

 

La víctima, Alícia, que acabava d’obtindre una plaça de funcionària en la Ciutat de la Justícia d’Elx, va morir al costat d’una séquia d’esta pedania d’Elx el passat 6 de novembre.

 

L’autòpsia confirma que la dona trobada morta en Elx va ser estrangulada

Actualització 08/11/2020 a les 10.15 hores. L’autòpsia feta este dissabte, 7 de novembre, al cadàver trobat en una pedania d’Elx ha confirmat que la mort es va produir per un estrangulament

 

Segons han informat fonts policials, la víctima és una funcionària de l’Administració de Justícia d’Elx (Alacant), que havia eixit a passejar al seu gos. Els forenses han pogut comprovar que Alícia, la xica presumptament assassinada no va poder defendre’s.

 

A demés, les proves han determinat que l’atac a la dona va ser per l’esquena i que va tindre lloc el crim dins de la séquia a on va aparèixer la víctima morta. Fins al moment, la Policia no ha dut a terme cap detenció, encara que les autoritats seguixen investigant el cas.

 

Investiguen les causes de la mort d’una dona trobada en una séquia en Elx

Actualització 07/11/2020 a les 10.30 hores. El jutjat de Guàrdia d’Elx va obrir esta nit de divendres una investigació per esclarir la mort d’una dona, d’uns 45 anys, que va aparèixer morta en una finca molt pròxima a la pedania la Foia, en el terme municipal d’Elx.

 

Els investigadors no descarten cap hipòtesi. La xica ha sigut identificada i avisaren als familiars de la seua mort. Tal com pareix, el cos de la dona va ser descobert per un veí en una séquia plena d’aigua a causa de la gota freda.

 

Segons han explicat fonts del mateix veïnat al diari ‘Información’, la xica es trobava passejant al seu gos. De fet, uns agents localitzaren a un gos molt prop del lloc dels fets. Cap a les 21.00 hores va arribar la magistrada de guàrdia amb el forense i es va procedir al rescat del cadàver.

 

Presumptament, la víctima presentava algun colp, a conseqüència d’una caiguda, encara que els agents van a continuar investigant les causes de la mort.

 

Investiguen l’aparició d’un cadàver en una séquia en Elx

Esta vesprada de divendres, 6 de novembre, la Policia Local i Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha trobat en una finca de la pedania la Foia, en el terme municipal d’Elx, un cadàver situat en una séquia.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’ presumptament un veí ha alertat de la presència del cos sense vida d’una persona. A hores d’ara, els agents i l’equip forense treballa per esclarir les causes de la mort.

 

Els agents han col·locat unes quantes llums d’alta intensitat en la zona per a poder treballar. La Policia encara no ha pogut confirmar si es tracta d’una mort violenta, però hi ha un gran número d’agents en la zona. El cos ha aparegut dins d’una séquia. Fins al lloc dels fets també s’han desplaçat els bombers per a rescatar el cadàver.

Últimes notícies

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.

La xifra de negoci del Port de València puja un 9% i els beneficis un 50% en 2025

Valenciaport registra un 9% més d'ingressos i un 50% més de beneficis en 2025, amb 5,66 milions de TEU, rècord anual. L'augment del trànsit i de les taxes impulsa el resultat.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament immediat del museu després de la rescissió unilateral dels contractes per la família i la retirada de la imatge de l'artista. L'oposició acusa deixadesa i València explora acollir el llegat.

El Consell ha aprovat la OPE 2026 amb 2.671 places i un 10% reservat a discapacitat

El Consell ha aprovat l'Oferta d'Ocupació Pública de 2026 amb 2.671 places, el 60% de torn lliure i el 40% de promoció interna. La OPE inclou reserva del 10% per a discapacitat i un termini de tres mesos per a convocar els processos.

El Consell defén haver actuat amb immediatesa i exemplaritat davant les VPP d’Alacant

El Consell ha reivindicat una resposta immediata i exemplar davant les irregularitats detectades en una promoció de vivendes socials a Alacant i ha reforçat els controls per a evitar decisions individuals.