Troben el cadàver d’una valenciana en un barranc de Vicorto (Albacete)

 

Este matí de dilluns, efectius del Servici Provincial d’Extinció d’Incendis (Sepei) d’Albacete, amb la col·laboració també d’agents de la Guàrdia Civil, han trobat el cos sense vida d’una dona de 79 anys en un barranc de 20 metres de caiguda en la pedania de Vicorto, en Elche de la Serra (Albacete).

 

Segons han informat fonts de la Subdelegació de Govern en Albacete, un fill de la dona la va portar des de València fins a la pedania de Vicorto, a on tenen una casa i família, i ell tornà a València.

 

A mitjan vesprada del dissabte, la família va començar a «trobar-la a faltar» i la van estar buscant fins que en la matinada del diumenge es va posar la denúncia de desaparició. Es va establir un operatiu per a la busca i finalment l’han trobat en un barranc en l’entrada del poble «d’uns 20 metres de caiguda».

 

«Fa un parell d’hores s’ha alçat el cadàver», pel que en estos moments el cos es troba en l’Hospital Perpetuo Socorro, a on se li està practicant l’autòpsia per a conéixer les causes de la seua mort.

Últimes notícies

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.