Troben el cadàver d’una valenciana en un barranc de Vicorto (Albacete)

 

Este matí de dilluns, efectius del Servici Provincial d’Extinció d’Incendis (Sepei) d’Albacete, amb la col·laboració també d’agents de la Guàrdia Civil, han trobat el cos sense vida d’una dona de 79 anys en un barranc de 20 metres de caiguda en la pedania de Vicorto, en Elche de la Serra (Albacete).

 

Segons han informat fonts de la Subdelegació de Govern en Albacete, un fill de la dona la va portar des de València fins a la pedania de Vicorto, a on tenen una casa i família, i ell tornà a València.

 

A mitjan vesprada del dissabte, la família va començar a «trobar-la a faltar» i la van estar buscant fins que en la matinada del diumenge es va posar la denúncia de desaparició. Es va establir un operatiu per a la busca i finalment l’han trobat en un barranc en l’entrada del poble «d’uns 20 metres de caiguda».

 

«Fa un parell d’hores s’ha alçat el cadàver», pel que en estos moments el cos es troba en l’Hospital Perpetuo Socorro, a on se li està practicant l’autòpsia per a conéixer les causes de la seua mort.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.