Este matí de dilluns, efectius del Servici Provincial d’Extinció d’Incendis (Sepei) d’Albacete, amb la col·laboració també d’agents de la Guàrdia Civil, han trobat el cos sense vida d’una dona de 79 anys en un barranc de 20 metres de caiguda en la pedania de Vicorto, en Elche de la Serra (Albacete).
Segons han informat fonts de la Subdelegació de Govern en Albacete, un fill de la dona la va portar des de València fins a la pedania de Vicorto, a on tenen una casa i família, i ell tornà a València.
A mitjan vesprada del dissabte, la família va començar a «trobar-la a faltar» i la van estar buscant fins que en la matinada del diumenge es va posar la denúncia de desaparició. Es va establir un operatiu per a la busca i finalment l’han trobat en un barranc en l’entrada del poble «d’uns 20 metres de caiguda».
«Fa un parell d’hores s’ha alçat el cadàver», pel que en estos moments el cos es troba en l’Hospital Perpetuo Socorro, a on se li està practicant l’autòpsia per a conéixer les causes de la seua mort.