Troben el cadàver d’una valenciana en un barranc de Vicorto (Albacete)

 

Este matí de dilluns, efectius del Servici Provincial d’Extinció d’Incendis (Sepei) d’Albacete, amb la col·laboració també d’agents de la Guàrdia Civil, han trobat el cos sense vida d’una dona de 79 anys en un barranc de 20 metres de caiguda en la pedania de Vicorto, en Elche de la Serra (Albacete).

 

Segons han informat fonts de la Subdelegació de Govern en Albacete, un fill de la dona la va portar des de València fins a la pedania de Vicorto, a on tenen una casa i família, i ell tornà a València.

 

A mitjan vesprada del dissabte, la família va començar a «trobar-la a faltar» i la van estar buscant fins que en la matinada del diumenge es va posar la denúncia de desaparició. Es va establir un operatiu per a la busca i finalment l’han trobat en un barranc en l’entrada del poble «d’uns 20 metres de caiguda».

 

«Fa un parell d’hores s’ha alçat el cadàver», pel que en estos moments el cos es troba en l’Hospital Perpetuo Socorro, a on se li està practicant l’autòpsia per a conéixer les causes de la seua mort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.