Troben en una furgoneta en Cadis el cadàver de l’home desaparegut en Alacant

 

Esta vesprada de dijous, 7 de gener, cap a les 20.00 hores, han trobat dins d’una furgoneta en la localitat de ‘El Port de Santa Maria’, en Cadis, el cadàver d’un home de 71 anys que va desaparèixer fa uns dies en Alacant.

 

Segons han informat fonts policials, l’home va desaparèixer el 3 de gener i se li buscava des d’eixe dia fins que en la vesprada d’ahir dijous, 7 de gener, es va trobar el seu cos.

 

Tal com pareix, la furgoneta estava aparcada en l’avinguda Menesteo de ‘El Port de Santa Maria’ i es trobava tancada per dins. Per esta raó, les autoritats van haver de forçar la porta per a poder accedir dins del vehicle.

 

Fins al lloc dels fets es va personar la Policia Científica, Policia Judicial i Mèdic Forense per a aclarir les circumstàncies de la mort de l’home de 71 anys. La víctima no mostrava signes visibles de violència.

 

Últimes notícies

Serveis Socials defensa davant Vox que cap persona vulnerable es quedarà sense atenció

La consellera Elena Albalat defensa en Les Corts uns pressupostos socials de 2.731,8 milions per a 2026 i replica a Vox que la prioritat nacional no deixarà sense atenció cap persona vulnerable. PSPV i Compromís acusen el Consell de retallades i de preparar un model més privatitzat.

El Valencia Femení dissenya el seu projecte per a la Lliga F amb continuïtat i fitxatges estatals

El Valencia Femení ha començat a planificar la plantilla per a la Lliga F amb un projecte continuista, apostant per mantindre el bloc de l’ascens i incorporar sobretot jugadores de l’estat espanyol i, si és possible, valencianes.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx CF ha executat l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i incorpora en propietat el defensa il·licità Buba Sangaré, que firma fins a juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx ha exercit l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i es garanteix en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins al juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Estació del Nord de València recupera la seua imatge original amb una inversió de 21 milions

L’Estació del Nord de València està en la fase final d’una restauració integral, finançada amb quasi 20,7 milions d’euros del Pla de Recuperació i del Programa 2 % Cultural, que li tornarà la imatge original dissenyada per Demetrio Ribes.

Sanjuan qualifica de terrorífic que Catalá demane desallotjar per la força el professorat acampat

El portaveu socialista a l'Ajuntament de València, Borja Sanjuan, critica que l'alcaldessa María José Catalá reclame el desallotjament per la força de l'acampada de docents en la plaça de la Verge coincidint amb el Corpus.

L’Elx compra definitivament el lateral il·licità Buba Sangaré fins a 2031

L’Elx ha fet efectiva l’opció de compra pactada amb la AS Roma i incorpora en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins a juny de 2031 i cobrirà la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Audiència de València permet a Carlos Mazón personar-se en la causa per la DANA

L’Audiència Provincial de València estima el recurs de Carlos Mazón i li permet personar-se en la causa oberta per la DANA per a garantir el seu dret de defensa, en aplicació dels articles 118 i 118 bis de la Lecrim.