9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Troben en una furgoneta en Cadis el cadàver de l’home desaparegut en Alacant

 

Esta vesprada de dijous, 7 de gener, cap a les 20.00 hores, han trobat dins d’una furgoneta en la localitat de ‘El Port de Santa Maria’, en Cadis, el cadàver d’un home de 71 anys que va desaparèixer fa uns dies en Alacant.

 

Segons han informat fonts policials, l’home va desaparèixer el 3 de gener i se li buscava des d’eixe dia fins que en la vesprada d’ahir dijous, 7 de gener, es va trobar el seu cos.

 

Tal com pareix, la furgoneta estava aparcada en l’avinguda Menesteo de ‘El Port de Santa Maria’ i es trobava tancada per dins. Per esta raó, les autoritats van haver de forçar la porta per a poder accedir dins del vehicle.

 

Fins al lloc dels fets es va personar la Policia Científica, Policia Judicial i Mèdic Forense per a aclarir les circumstàncies de la mort de l’home de 71 anys. La víctima no mostrava signes visibles de violència.

 

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.