10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Troben en una furgoneta en Cadis el cadàver de l’home desaparegut en Alacant

 

Esta vesprada de dijous, 7 de gener, cap a les 20.00 hores, han trobat dins d’una furgoneta en la localitat de ‘El Port de Santa Maria’, en Cadis, el cadàver d’un home de 71 anys que va desaparèixer fa uns dies en Alacant.

 

Segons han informat fonts policials, l’home va desaparèixer el 3 de gener i se li buscava des d’eixe dia fins que en la vesprada d’ahir dijous, 7 de gener, es va trobar el seu cos.

 

Tal com pareix, la furgoneta estava aparcada en l’avinguda Menesteo de ‘El Port de Santa Maria’ i es trobava tancada per dins. Per esta raó, les autoritats van haver de forçar la porta per a poder accedir dins del vehicle.

 

Fins al lloc dels fets es va personar la Policia Científica, Policia Judicial i Mèdic Forense per a aclarir les circumstàncies de la mort de l’home de 71 anys. La víctima no mostrava signes visibles de violència.

 

Últimes notícies

Exteriors assistix a Jakarta després del naufragi a Indonèsia i les famílies demanen privacitat

L'Ambaixada a Jakarta està parant atenció consular després del naufragi del divendres. S'ha trobat el cos d'una menor i continua la busca de tres espanyols.

Presó per a un home per robar en 31 vehicles i una vivenda a Oropesa

Un jutjat ha ordenat presó per a un detingut vinculat amb robatoris en 31 cotxes i un domicili a Oropesa. Va ser identificat després d'un dispositiu conjunt.

Mor Luana, la lleona més anciana del Bioparc als 20 anys per una malaltia pancreàtica

Luana, la lleona més anciana del Bioparc de València, ha mort als 20 anys per una malaltia pancreàtica. El parc va aplicar una eutanàsia per a evitar el seu sofriment.

Pluges fortes i persistents este dilluns a València, sud de Castelló i nord d’Alacant

Este dilluns es preveuen ruixats localment forts i persistents amb tempesta en la Comunitat Valenciana, especialment a València, sud de Castelló i nord d'Alacant. El vent rolará a la vesprada i la cota de neu quedarà entre 1.400 i 1.600 metres.

Les famílies dels valencians desapareguts a Indonèsia demanen preservar la seua identitat

Les famílies confirmen la mort d'una menor després del naufragi a Indonèsia i demanen preservar la identitat. Tres espanyols seguixen desapareguts, entre ells dos menors.

La Comunitat comença el dia en alerta groga després d’un diumenge d’intenses pluges

La Comunitat Valenciana ha iniciat el dilluns amb avís groc per pluges i tempestes després d'un diumenge amb alerta roja en el litoral sud de València. Persistixen corts en una desena de carreteres i en la línia 2 de Metrovalencia, sense danys personals.

El cadàver recuperat a Indonèsia és el de la filla de la supervivent espanyola

Les autoritats van confirmar que el cos trobat correspon a la filla d'Andrea Ortuño, rescatada després del naufragi del divendres. Continua la busca de tres espanyols, entre ells dos menors i Fernando Martín.

Badio i Pradilla impulsen la remuntada del València Basket davant un Andorra exigent (84-79)

El València Basket va voltejar un -17 després del descans i va véncer 84-79 al Morabanc Andorra en el Roig Arena. Badio (22) i Pradilla (12) van canviar la inèrcia amb defensa i energia.