Troben un dofí mort en la vora de la platja de Cullera

Un dofí va aparéixer sense vida ahir en la platja del Dosel de Cullera, a la Ribera Baixa. L'estrany succés va ocórrer al voltant de les 12.00 hores del migdia quan unes persones que passejaven per la platja van divisar el mamífer i van comprovar que es trobava mort. L'avís a la Policia Local va arribar a eixa hora, i tot seguit es van desplaçar fins al lloc dels fets.

Segons les primeres pesquises de la Policia, es podria tractar d'un dofí de l'espècie mular o de coll de botella, una espècie molt comuna en la zona però que sol nadar mar endins entre aigües més fredes. Fins al lloc de la troballa s'han personat també personal de Platges de l'Ajuntament de Cullera així com membres de la Guàrdia Civil i la Policia Local de Cullera. Després de comprovar que l'exemplar ancorat en la vora de la platja es trobava mort, s'ha avisat a la Universitat de València per tal que es fera càrrec del dofí, i així que els biòlegs i experts feren l'autòpsia pertinent. A l'espera dels resultats s'intenta saber també quines són les circumstàncies que han portat el mamífer fins a la costa valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.