Troben una dona major amb Alzheimer que s’havia escapat de sa casa en Onda

Dona amb mirada perduda

Imatge d’Arxiu | Cedida

 

La Guàrdia Civil ha trobat en la carretera CV-20, sentit Montanejos, en el terme municipal de Fanzara, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), a una dona d’avançada edat amb alzheimer que anava caminant baix la pluja amb una bossa amb objectes personals i que se n’havia anat de la seua casa en Onda la Plana Baixa (Castelló), en una distracció dels seus familiars.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil, en preguntar-li per què estava caminant per la carretera en estat d’alarma, la dona ha contestat que es dirigia a Rubielos de Mora (Terol), que havia anat a visitar al seu fill en la localitat d’Onda i que havia d’acudir a cuidar als seus animals.

 

La Policia l’ha tornat a sa casa

Amb una resposta tan «estranya», els guàrdies civils novament li han preguntat si algú l’havia portada en cotxe, al que ha contestat que no, que ella es desplaçava caminant fins a Rubielos, que li quedava poc trajecte i que no era necessari un vehicle.

 

Els agents han començat a sospitar que la persona es trobava desorientada i amb possibilitat de patir algun tipus de demència o alzheimer, cosa per la que han decidit introduir-la en el cotxe policial i fer les gestions pertinents per a localitzar als seus cuidadors.

 

Després d’unes hores de cerca, finalment l’han tornat a sa casa en la localitat d’Onda, a on els seus familiars han confirmat la seua malaltia i han lamentat la «distracció» que havien tingut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció entorn dels bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional per una investigació de presumpta corrupció lligada als bons consum de 2022 i 2023 a la província d'Alacant. Les perquisicions se centren en una vintena de municipis.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva: l’home està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per cremar a la seua parella, de 49. L'home presenta diverses cremades i roman molt greu a l'Hospital La Fe.

Thomas Partey pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació

El jugador del Vila-real pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació que eleven a set les imputacions per part de tres dones. La seua advocada va confirmar la postura en una primera audiència a Londres; la pròxima vista serà a l'abril i el futbolista roman en llibertat sota fiança des de setembre

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva: l’home està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per cremar a la seua parella de 49 en la seua vivenda de Chiva. L'home ha ingressat molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Ha sigut detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció amb bons consum

La Policia Nacional ha detingut este divendres al matí a Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, per un presumpte cas de corrupció lligat als bons consum de 2022 i 2023 en una vintena de municipis. La investigació examina la gestió d'estes campanyes i possibles irregularitats.

Detingut un repartidor postal per robar cartes de jocs col·leccionables a la Vila Joiosa

Un empleat de 39 anys ha sigut arrestat per apropiar-se presumptament d'enviaments amb cartes col·leccionables; la Guàrdia Civil va recuperar 185 peces.

Tenerife-València: el millor en tirs lliures contra el rei del rebot

Tenerife arriba amb el millor 82,6% des de la personal i València Basket, últim en encert però primer en rebots, se cita este dissabte en un encreuament d'estils.

Renfe confirma que els Rodalia no arribaran hui a l’Estació del Nord durant la mascletà

Renfe aplicarà entre el 13 i el 19 de març un tall diari de 13.00 a 15.00 en l'Estació del Nord per aglomeracions. Recomana avançar els viatges i usar alternatives.