Troben una dona major amb Alzheimer que s’havia escapat de sa casa en Onda

Dona amb mirada perduda

Imatge d’Arxiu | Cedida

 

La Guàrdia Civil ha trobat en la carretera CV-20, sentit Montanejos, en el terme municipal de Fanzara, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), a una dona d’avançada edat amb alzheimer que anava caminant baix la pluja amb una bossa amb objectes personals i que se n’havia anat de la seua casa en Onda la Plana Baixa (Castelló), en una distracció dels seus familiars.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil, en preguntar-li per què estava caminant per la carretera en estat d’alarma, la dona ha contestat que es dirigia a Rubielos de Mora (Terol), que havia anat a visitar al seu fill en la localitat d’Onda i que havia d’acudir a cuidar als seus animals.

 

La Policia l’ha tornat a sa casa

Amb una resposta tan «estranya», els guàrdies civils novament li han preguntat si algú l’havia portada en cotxe, al que ha contestat que no, que ella es desplaçava caminant fins a Rubielos, que li quedava poc trajecte i que no era necessari un vehicle.

 

Els agents han començat a sospitar que la persona es trobava desorientada i amb possibilitat de patir algun tipus de demència o alzheimer, cosa per la que han decidit introduir-la en el cotxe policial i fer les gestions pertinents per a localitzar als seus cuidadors.

 

Després d’unes hores de cerca, finalment l’han tornat a sa casa en la localitat d’Onda, a on els seus familiars han confirmat la seua malaltia i han lamentat la «distracció» que havien tingut.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.