Troben a un gos robat en València després de quatre anys

Gos Rottweiler

Agents de la Unitat de Medi Ambient (UMA) de la Policia Local de València han localitzat al gos | Pixabay

La Policia Local de València ha localitzat a un gos, de la raça Rottweiler i que va ser robat fa quatre anys. El presumpte lladre ha sigut detingut este divendres en el districte de Benicalap, mentres passejava al gos juntament amb una gossa de la raça American Staffoshire Terrier.

 

Agents de la Unitat de Medi Ambient (UMA) de la Policia Local han localitzat al lladre perquè cap dels dos gossos, considerats perillosos, portava un protector obligatori i, a demés, anaven solts, segons ha informat ‘Levante-EMV’. Estes races de gossos perilloses estan obligades també a renovar una llicència cada cinc anys.

 

Els agents han detingut a l’home en el carrer del Pintor Llanos i s’han posat en contacte amb l’amo del gos robat, mentres que a la gossa, que no duia el xip identificatiu, l’han traslladat a una protectora d’animals que li buscarà un nou amo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.