Troben a un gos robat en València després de quatre anys

Gos Rottweiler

Agents de la Unitat de Medi Ambient (UMA) de la Policia Local de València han localitzat al gos | Pixabay

La Policia Local de València ha localitzat a un gos, de la raça Rottweiler i que va ser robat fa quatre anys. El presumpte lladre ha sigut detingut este divendres en el districte de Benicalap, mentres passejava al gos juntament amb una gossa de la raça American Staffoshire Terrier.

 

Agents de la Unitat de Medi Ambient (UMA) de la Policia Local han localitzat al lladre perquè cap dels dos gossos, considerats perillosos, portava un protector obligatori i, a demés, anaven solts, segons ha informat ‘Levante-EMV’. Estes races de gossos perilloses estan obligades també a renovar una llicència cada cinc anys.

 

Els agents han detingut a l’home en el carrer del Pintor Llanos i s’han posat en contacte amb l’amo del gos robat, mentres que a la gossa, que no duia el xip identificatiu, l’han traslladat a una protectora d’animals que li buscarà un nou amo.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.