Condemnat un menor per agredir sexualment a la seua educadora en València

 

El Jutjat número 1 de Menors de València ha condemnat a un menor, de 17 anys, a catorze mesos d’internament en règim penitenciari semiobert per un delicte d’agressió sexual contra la seua educadora, ja que el xic era resident d’un centre de menors d’acollida. Com que el menor ha reconegut els fets, estarà 10 mesos en internament efectiu i 4 mesos en llibertat vigilada.

 

El Jutjat ha aplicat la pena mínima, ja que el menor no té cap antecedent per cap agressió sexual i va reconéixer els fets durant el juí, a demés de què no va haver cap tocament carnal. La Generalitat Valenciana, com a responsabilitat civil del menor, haurà d’indemnitzar a la víctima amb 1.000 euros, segons informa ‘Levante-EMV’. 

 

Els fets van passar en novembre del 2019 quan el menor d’edat d’un centre d’acollida va demanar a l’educadora si podia anar a per una jaqueta a la seua habitació. Ella el va acompanyar fins allí, i una volta dins el xic la va agarrar per damunt dels braços i la va espentar contra la paret. L’educadora va insistir en diferents voltes que parara ja, però el menor no li feia cas i va continuar refregant-se contra ella amb les seues parts íntimes.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.