Condemnat un menor per agredir sexualment a la seua educadora en València

 

El Jutjat número 1 de Menors de València ha condemnat a un menor, de 17 anys, a catorze mesos d’internament en règim penitenciari semiobert per un delicte d’agressió sexual contra la seua educadora, ja que el xic era resident d’un centre de menors d’acollida. Com que el menor ha reconegut els fets, estarà 10 mesos en internament efectiu i 4 mesos en llibertat vigilada.

 

El Jutjat ha aplicat la pena mínima, ja que el menor no té cap antecedent per cap agressió sexual i va reconéixer els fets durant el juí, a demés de què no va haver cap tocament carnal. La Generalitat Valenciana, com a responsabilitat civil del menor, haurà d’indemnitzar a la víctima amb 1.000 euros, segons informa ‘Levante-EMV’. 

 

Els fets van passar en novembre del 2019 quan el menor d’edat d’un centre d’acollida va demanar a l’educadora si podia anar a per una jaqueta a la seua habitació. Ella el va acompanyar fins allí, i una volta dins el xic la va agarrar per damunt dels braços i la va espentar contra la paret. L’educadora va insistir en diferents voltes que parara ja, però el menor no li feia cas i va continuar refregant-se contra ella amb les seues parts íntimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.

Taxistes valencians es visten de negre i escenifiquen un enterrament contra el decret del Consell

Centenars de taxistes de la Comunitat Valenciana han protestat a València, vestits de negre i amb un taüt simbòlic, contra el decret del Consell que regularitza els VTC i permet trajectes urbans sense temps d’espera.

Marlaska resta importància a l’agressió policial a una docent a València i la qualifica de cas esporàdic

Fernando Grande-Marlaska ha demanat en el Congrés no qüestionar la faena de la Policia per l’agressió per l’esquena d’un agent a una professora jubilada en una manifestació a València, que ha reconegut com a desproporcionada però ha definit com un cas esporàdic.

Un 12 % d’alumnes de secundària admet que ha rebut missatges sexuals en línia de desconeguts

Un estudi de la Fundació SOL i la Guàrdia Civil alerta que un 12 % d’alumnes de secundària i un 4 % de primària han rebut missatges sexuals en línia de desconeguts, i que quasi quatre de cada deu jóvens han contactat per internet amb persones que no coneixien.