Condemnat un menor per agredir sexualment a la seua educadora en València

 

El Jutjat número 1 de Menors de València ha condemnat a un menor, de 17 anys, a catorze mesos d’internament en règim penitenciari semiobert per un delicte d’agressió sexual contra la seua educadora, ja que el xic era resident d’un centre de menors d’acollida. Com que el menor ha reconegut els fets, estarà 10 mesos en internament efectiu i 4 mesos en llibertat vigilada.

 

El Jutjat ha aplicat la pena mínima, ja que el menor no té cap antecedent per cap agressió sexual i va reconéixer els fets durant el juí, a demés de què no va haver cap tocament carnal. La Generalitat Valenciana, com a responsabilitat civil del menor, haurà d’indemnitzar a la víctima amb 1.000 euros, segons informa ‘Levante-EMV’. 

 

Els fets van passar en novembre del 2019 quan el menor d’edat d’un centre d’acollida va demanar a l’educadora si podia anar a per una jaqueta a la seua habitació. Ella el va acompanyar fins allí, i una volta dins el xic la va agarrar per damunt dels braços i la va espentar contra la paret. L’educadora va insistir en diferents voltes que parara ja, però el menor no li feia cas i va continuar refregant-se contra ella amb les seues parts íntimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.