Condemnat un menor per agredir sexualment a la seua educadora en València

 

El Jutjat número 1 de Menors de València ha condemnat a un menor, de 17 anys, a catorze mesos d’internament en règim penitenciari semiobert per un delicte d’agressió sexual contra la seua educadora, ja que el xic era resident d’un centre de menors d’acollida. Com que el menor ha reconegut els fets, estarà 10 mesos en internament efectiu i 4 mesos en llibertat vigilada.

 

El Jutjat ha aplicat la pena mínima, ja que el menor no té cap antecedent per cap agressió sexual i va reconéixer els fets durant el juí, a demés de què no va haver cap tocament carnal. La Generalitat Valenciana, com a responsabilitat civil del menor, haurà d’indemnitzar a la víctima amb 1.000 euros, segons informa ‘Levante-EMV’. 

 

Els fets van passar en novembre del 2019 quan el menor d’edat d’un centre d’acollida va demanar a l’educadora si podia anar a per una jaqueta a la seua habitació. Ella el va acompanyar fins allí, i una volta dins el xic la va agarrar per damunt dels braços i la va espentar contra la paret. L’educadora va insistir en diferents voltes que parara ja, però el menor no li feia cas i va continuar refregant-se contra ella amb les seues parts íntimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.

Com vore hui l’històric eclipsi total de Sol que creuarà Espanya

La vesprada d’este 12 d’agost es produïx un eclipsi total de Sol visible com a total en bona part d’Espanya i com a parcial en tot el territori, amb milions de desplaçaments previstos i importants recomanacions de seguretat.

La maièutica ens fa falta

Maièutica és una veu que no pronunciem tots els...

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.