Condemnat un menor per agredir sexualment a la seua educadora en València

 

El Jutjat número 1 de Menors de València ha condemnat a un menor, de 17 anys, a catorze mesos d’internament en règim penitenciari semiobert per un delicte d’agressió sexual contra la seua educadora, ja que el xic era resident d’un centre de menors d’acollida. Com que el menor ha reconegut els fets, estarà 10 mesos en internament efectiu i 4 mesos en llibertat vigilada.

 

El Jutjat ha aplicat la pena mínima, ja que el menor no té cap antecedent per cap agressió sexual i va reconéixer els fets durant el juí, a demés de què no va haver cap tocament carnal. La Generalitat Valenciana, com a responsabilitat civil del menor, haurà d’indemnitzar a la víctima amb 1.000 euros, segons informa ‘Levante-EMV’. 

 

Els fets van passar en novembre del 2019 quan el menor d’edat d’un centre d’acollida va demanar a l’educadora si podia anar a per una jaqueta a la seua habitació. Ella el va acompanyar fins allí, i una volta dins el xic la va agarrar per damunt dels braços i la va espentar contra la paret. L’educadora va insistir en diferents voltes que parara ja, però el menor no li feia cas i va continuar refregant-se contra ella amb les seues parts íntimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.