Troben un home assassinat a colps en El Puig

 

 

A altes hores de la matinada del divendres ha aparegut a la localitat valenciana d’El Puig el cos sense vida d’un indigent d’origen romanés, Daniel I. B., d’uns 45 – 50 anys amb les extremitats momificades. Segons informa l’autòpsia realitzada per l’Institut de Medicina Legal de València, la víctima va morir com a conseqüència de rebre diversos colps molt forts al cap amb un objecte contundent. A més a més, el primer anàlisi forense ha confirmat que el cos portava quasi un mes sense vida, el que justificaria l’avançat estat de descomposició en què es trobava.

 

El cos sense vida de Daniel I. B. va ser trobat en un bloc d’habitatges abandonats a l’avinguda del Mar, entre la Pobla de Farnals i El Puig. La veu d’alarma va ser donada per altre indigent que també pernoctava per la zona, una localització a què solen acudir molts joves per fumar i on protagonitzen incidents. Tal com va afirmar una veïna, “en aquella zona, cada dos per tres està la policia i la Guàrdia Civil perquè sempre hi passen coses, és un perill que encara ocórreguen aquestes coses”. “L’Ajuntament d’El Puig té una ordre de demolició d’aquests edificis propers a la Pobla de Farnals, no obstant això, ningú vol fer-se càrrec de les espesses” va declarar la veïna d’El Puig.

 

L’encarregat d’alçar el cadàver va ser el jutjat de guàrdia de Massamagrell, que en apreciar indicis de criminalitat, el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil es va fer càrrec de la investigació. Més tard, el grup de Criminalística varen estar recollint a l’escena del crim buscant proves que incriminen al presumpte o presumptes autors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.