Troben un home assassinat a colps en El Puig

 

 

A altes hores de la matinada del divendres ha aparegut a la localitat valenciana d’El Puig el cos sense vida d’un indigent d’origen romanés, Daniel I. B., d’uns 45 – 50 anys amb les extremitats momificades. Segons informa l’autòpsia realitzada per l’Institut de Medicina Legal de València, la víctima va morir com a conseqüència de rebre diversos colps molt forts al cap amb un objecte contundent. A més a més, el primer anàlisi forense ha confirmat que el cos portava quasi un mes sense vida, el que justificaria l’avançat estat de descomposició en què es trobava.

 

El cos sense vida de Daniel I. B. va ser trobat en un bloc d’habitatges abandonats a l’avinguda del Mar, entre la Pobla de Farnals i El Puig. La veu d’alarma va ser donada per altre indigent que també pernoctava per la zona, una localització a què solen acudir molts joves per fumar i on protagonitzen incidents. Tal com va afirmar una veïna, “en aquella zona, cada dos per tres està la policia i la Guàrdia Civil perquè sempre hi passen coses, és un perill que encara ocórreguen aquestes coses”. “L’Ajuntament d’El Puig té una ordre de demolició d’aquests edificis propers a la Pobla de Farnals, no obstant això, ningú vol fer-se càrrec de les espesses” va declarar la veïna d’El Puig.

 

L’encarregat d’alçar el cadàver va ser el jutjat de guàrdia de Massamagrell, que en apreciar indicis de criminalitat, el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil es va fer càrrec de la investigació. Més tard, el grup de Criminalística varen estar recollint a l’escena del crim buscant proves que incriminen al presumpte o presumptes autors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.