Troben un home assassinat a colps en El Puig

 

 

A altes hores de la matinada del divendres ha aparegut a la localitat valenciana d’El Puig el cos sense vida d’un indigent d’origen romanés, Daniel I. B., d’uns 45 – 50 anys amb les extremitats momificades. Segons informa l’autòpsia realitzada per l’Institut de Medicina Legal de València, la víctima va morir com a conseqüència de rebre diversos colps molt forts al cap amb un objecte contundent. A més a més, el primer anàlisi forense ha confirmat que el cos portava quasi un mes sense vida, el que justificaria l’avançat estat de descomposició en què es trobava.

 

El cos sense vida de Daniel I. B. va ser trobat en un bloc d’habitatges abandonats a l’avinguda del Mar, entre la Pobla de Farnals i El Puig. La veu d’alarma va ser donada per altre indigent que també pernoctava per la zona, una localització a què solen acudir molts joves per fumar i on protagonitzen incidents. Tal com va afirmar una veïna, “en aquella zona, cada dos per tres està la policia i la Guàrdia Civil perquè sempre hi passen coses, és un perill que encara ocórreguen aquestes coses”. “L’Ajuntament d’El Puig té una ordre de demolició d’aquests edificis propers a la Pobla de Farnals, no obstant això, ningú vol fer-se càrrec de les espesses” va declarar la veïna d’El Puig.

 

L’encarregat d’alçar el cadàver va ser el jutjat de guàrdia de Massamagrell, que en apreciar indicis de criminalitat, el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil es va fer càrrec de la investigació. Més tard, el grup de Criminalística varen estar recollint a l’escena del crim buscant proves que incriminen al presumpte o presumptes autors.

Últimes notícies

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.