Troben un home assassinat a colps en El Puig

 

 

A altes hores de la matinada del divendres ha aparegut a la localitat valenciana d’El Puig el cos sense vida d’un indigent d’origen romanés, Daniel I. B., d’uns 45 – 50 anys amb les extremitats momificades. Segons informa l’autòpsia realitzada per l’Institut de Medicina Legal de València, la víctima va morir com a conseqüència de rebre diversos colps molt forts al cap amb un objecte contundent. A més a més, el primer anàlisi forense ha confirmat que el cos portava quasi un mes sense vida, el que justificaria l’avançat estat de descomposició en què es trobava.

 

El cos sense vida de Daniel I. B. va ser trobat en un bloc d’habitatges abandonats a l’avinguda del Mar, entre la Pobla de Farnals i El Puig. La veu d’alarma va ser donada per altre indigent que també pernoctava per la zona, una localització a què solen acudir molts joves per fumar i on protagonitzen incidents. Tal com va afirmar una veïna, “en aquella zona, cada dos per tres està la policia i la Guàrdia Civil perquè sempre hi passen coses, és un perill que encara ocórreguen aquestes coses”. “L’Ajuntament d’El Puig té una ordre de demolició d’aquests edificis propers a la Pobla de Farnals, no obstant això, ningú vol fer-se càrrec de les espesses” va declarar la veïna d’El Puig.

 

L’encarregat d’alçar el cadàver va ser el jutjat de guàrdia de Massamagrell, que en apreciar indicis de criminalitat, el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil es va fer càrrec de la investigació. Més tard, el grup de Criminalística varen estar recollint a l’escena del crim buscant proves que incriminen al presumpte o presumptes autors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.

Mazón recorre davant l’Audiència la seua exclusió de la causa de la dana per indefensió

La defensa de l’expresident reclama poder personar-se en el procediment o anul·lar les diligències que puguen afectar la seua posició jurídica

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.