Troben un home assassinat a colps en El Puig

 

 

A altes hores de la matinada del divendres ha aparegut a la localitat valenciana d’El Puig el cos sense vida d’un indigent d’origen romanés, Daniel I. B., d’uns 45 – 50 anys amb les extremitats momificades. Segons informa l’autòpsia realitzada per l’Institut de Medicina Legal de València, la víctima va morir com a conseqüència de rebre diversos colps molt forts al cap amb un objecte contundent. A més a més, el primer anàlisi forense ha confirmat que el cos portava quasi un mes sense vida, el que justificaria l’avançat estat de descomposició en què es trobava.

 

El cos sense vida de Daniel I. B. va ser trobat en un bloc d’habitatges abandonats a l’avinguda del Mar, entre la Pobla de Farnals i El Puig. La veu d’alarma va ser donada per altre indigent que també pernoctava per la zona, una localització a què solen acudir molts joves per fumar i on protagonitzen incidents. Tal com va afirmar una veïna, “en aquella zona, cada dos per tres està la policia i la Guàrdia Civil perquè sempre hi passen coses, és un perill que encara ocórreguen aquestes coses”. “L’Ajuntament d’El Puig té una ordre de demolició d’aquests edificis propers a la Pobla de Farnals, no obstant això, ningú vol fer-se càrrec de les espesses” va declarar la veïna d’El Puig.

 

L’encarregat d’alçar el cadàver va ser el jutjat de guàrdia de Massamagrell, que en apreciar indicis de criminalitat, el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil es va fer càrrec de la investigació. Més tard, el grup de Criminalística varen estar recollint a l’escena del crim buscant proves que incriminen al presumpte o presumptes autors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe confirma que els Rodalia no arribaran hui a l’Estació del Nord durant la mascletà

Renfe aplicarà entre el 13 i el 19 de març un tall diari de 13.00 a 15.00 en l'Estació del Nord per aglomeracions. Recomana avançar els viatges i usar alternatives.

Sis detinguts a Manises pel robatori de cablejat municipal valorat en 200.000 euros

La Policia Local de Manises ha detingut a sis persones d'una presumpta banda que sostreia cablejat municipal en diferents ajuntaments. L'operació, coordinada amb la Guàrdia Civil, es va saldar amb material i vehicles intervinguts.

Ingressada una xiqueta d’11 anys amb símptomes d’ofegament després de ser rescatada de la piscina d’un hotel a Benidorm

Una xiqueta d'11 anys ha sigut ingressada amb símptomes d'ofegament després de ser rescatada de la piscina d'un hotel a Benidorm. El SAMU la va estabilitzar i la va traslladar a l'hospital de la Marina Baixa.

Metrovalencia tancarà Xàtiva i Colón i el passe a Alacant durant les mascletaes

Metrovalencia tancarà els accessos de Xàtiva i Colón i el pas Xàtiva–Alacant durant les mascletaes, amb horaris per a evitar aglomeracions. Hi haurà alternatives i ajustos pels castells des de la Ciutat de les Arts i de les Ciències

Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.