Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada

Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada, la Marina Alta (Alacant)

L’home desaparegut | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha localitzat a l’home de 75 anys que va desaparéixer este dijous per la vesprada en la localitat de Teulada, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Pel que pareix, va eixir a fer una passejada i es va desorientar, sense poder tornar a sa casa per si mateix. 

 

Els fets han tingut lloc este dijous quan un ciutadà britànic va anar a les dependències de la Policia Local de Teulada, informant de què el seu veí, de la mateixa nacionalitat, havia eixit de sa casa sobre les 18.30 hores per a fer una passejada i que encara no havia tornat, a pesar de què la dona del desaparegut va dir que sol fer passeigs curts.

 

Davant de l’avís, es van desplaçar immediatament fins al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil i van fer una primera entrevista a la dona del desaparegut, qui va aportar una sèrie de dades identificatives, com la vestimenta que portava, que s’havia deixat el telèfon mòbil en casa i que presenta una pèrdua cognitiva d’orientació.

 

Han estat buscant-lo durant tota la matinada

Ràpidament es van organitzar les primeres batudes pels voltants de la zona, que van resultar negatives. També es van sumar al dispositiu de busca, tant pels voltants de la urbanització com per les zones boscoses pròximes, efectius de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIA) de la Guàrdia Civil de Calp, en la mateixa comarca, i una dotació de Policia Local de Teulada.

 

De la mateixa manera, es van fer comprovacions amb els diferents hospitals dels voltants, amb resultat negatiu. Les faenes de busca es van estendre durant tota la matinada, sense resultat. Ha sigut en el matí d’este divendres quan el dispositiu de busca s’ha ampliat amb diferents unitats de la Companyia de Calp, a demés d’amb un guia de gossos del Servici Cinològic de la Comandància d’Alacant i amb un helicòpter del Servici Aeri.

 

Finalment, una patrulla de la Guàrdia Civil de Moraira ha localitzat al desaparegut a uns 500 metres de sa casa, completament desorientat, sent traslladat a dependències de la Guàrdia Civil de Moraira, a on ha sigut assistit per personal mèdic i entregat a la seua dona i familiars.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.