Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada

Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada, la Marina Alta (Alacant)

L’home desaparegut | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha localitzat a l’home de 75 anys que va desaparéixer este dijous per la vesprada en la localitat de Teulada, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Pel que pareix, va eixir a fer una passejada i es va desorientar, sense poder tornar a sa casa per si mateix. 

 

Els fets han tingut lloc este dijous quan un ciutadà britànic va anar a les dependències de la Policia Local de Teulada, informant de què el seu veí, de la mateixa nacionalitat, havia eixit de sa casa sobre les 18.30 hores per a fer una passejada i que encara no havia tornat, a pesar de què la dona del desaparegut va dir que sol fer passeigs curts.

 

Davant de l’avís, es van desplaçar immediatament fins al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil i van fer una primera entrevista a la dona del desaparegut, qui va aportar una sèrie de dades identificatives, com la vestimenta que portava, que s’havia deixat el telèfon mòbil en casa i que presenta una pèrdua cognitiva d’orientació.

 

Han estat buscant-lo durant tota la matinada

Ràpidament es van organitzar les primeres batudes pels voltants de la zona, que van resultar negatives. També es van sumar al dispositiu de busca, tant pels voltants de la urbanització com per les zones boscoses pròximes, efectius de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIA) de la Guàrdia Civil de Calp, en la mateixa comarca, i una dotació de Policia Local de Teulada.

 

De la mateixa manera, es van fer comprovacions amb els diferents hospitals dels voltants, amb resultat negatiu. Les faenes de busca es van estendre durant tota la matinada, sense resultat. Ha sigut en el matí d’este divendres quan el dispositiu de busca s’ha ampliat amb diferents unitats de la Companyia de Calp, a demés d’amb un guia de gossos del Servici Cinològic de la Comandància d’Alacant i amb un helicòpter del Servici Aeri.

 

Finalment, una patrulla de la Guàrdia Civil de Moraira ha localitzat al desaparegut a uns 500 metres de sa casa, completament desorientat, sent traslladat a dependències de la Guàrdia Civil de Moraira, a on ha sigut assistit per personal mèdic i entregat a la seua dona i familiars.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU