7.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada

Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada, la Marina Alta (Alacant)

L’home desaparegut | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha localitzat a l’home de 75 anys que va desaparéixer este dijous per la vesprada en la localitat de Teulada, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Pel que pareix, va eixir a fer una passejada i es va desorientar, sense poder tornar a sa casa per si mateix. 

 

Els fets han tingut lloc este dijous quan un ciutadà britànic va anar a les dependències de la Policia Local de Teulada, informant de què el seu veí, de la mateixa nacionalitat, havia eixit de sa casa sobre les 18.30 hores per a fer una passejada i que encara no havia tornat, a pesar de què la dona del desaparegut va dir que sol fer passeigs curts.

 

Davant de l’avís, es van desplaçar immediatament fins al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil i van fer una primera entrevista a la dona del desaparegut, qui va aportar una sèrie de dades identificatives, com la vestimenta que portava, que s’havia deixat el telèfon mòbil en casa i que presenta una pèrdua cognitiva d’orientació.

 

Han estat buscant-lo durant tota la matinada

Ràpidament es van organitzar les primeres batudes pels voltants de la zona, que van resultar negatives. També es van sumar al dispositiu de busca, tant pels voltants de la urbanització com per les zones boscoses pròximes, efectius de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIA) de la Guàrdia Civil de Calp, en la mateixa comarca, i una dotació de Policia Local de Teulada.

 

De la mateixa manera, es van fer comprovacions amb els diferents hospitals dels voltants, amb resultat negatiu. Les faenes de busca es van estendre durant tota la matinada, sense resultat. Ha sigut en el matí d’este divendres quan el dispositiu de busca s’ha ampliat amb diferents unitats de la Companyia de Calp, a demés d’amb un guia de gossos del Servici Cinològic de la Comandància d’Alacant i amb un helicòpter del Servici Aeri.

 

Finalment, una patrulla de la Guàrdia Civil de Moraira ha localitzat al desaparegut a uns 500 metres de sa casa, completament desorientat, sent traslladat a dependències de la Guàrdia Civil de Moraira, a on ha sigut assistit per personal mèdic i entregat a la seua dona i familiars.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.