Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada

Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada, la Marina Alta (Alacant)

L’home desaparegut | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha localitzat a l’home de 75 anys que va desaparéixer este dijous per la vesprada en la localitat de Teulada, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Pel que pareix, va eixir a fer una passejada i es va desorientar, sense poder tornar a sa casa per si mateix. 

 

Els fets han tingut lloc este dijous quan un ciutadà britànic va anar a les dependències de la Policia Local de Teulada, informant de què el seu veí, de la mateixa nacionalitat, havia eixit de sa casa sobre les 18.30 hores per a fer una passejada i que encara no havia tornat, a pesar de què la dona del desaparegut va dir que sol fer passeigs curts.

 

Davant de l’avís, es van desplaçar immediatament fins al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil i van fer una primera entrevista a la dona del desaparegut, qui va aportar una sèrie de dades identificatives, com la vestimenta que portava, que s’havia deixat el telèfon mòbil en casa i que presenta una pèrdua cognitiva d’orientació.

 

Han estat buscant-lo durant tota la matinada

Ràpidament es van organitzar les primeres batudes pels voltants de la zona, que van resultar negatives. També es van sumar al dispositiu de busca, tant pels voltants de la urbanització com per les zones boscoses pròximes, efectius de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIA) de la Guàrdia Civil de Calp, en la mateixa comarca, i una dotació de Policia Local de Teulada.

 

De la mateixa manera, es van fer comprovacions amb els diferents hospitals dels voltants, amb resultat negatiu. Les faenes de busca es van estendre durant tota la matinada, sense resultat. Ha sigut en el matí d’este divendres quan el dispositiu de busca s’ha ampliat amb diferents unitats de la Companyia de Calp, a demés d’amb un guia de gossos del Servici Cinològic de la Comandància d’Alacant i amb un helicòpter del Servici Aeri.

 

Finalment, una patrulla de la Guàrdia Civil de Moraira ha localitzat al desaparegut a uns 500 metres de sa casa, completament desorientat, sent traslladat a dependències de la Guàrdia Civil de Moraira, a on ha sigut assistit per personal mèdic i entregat a la seua dona i familiars.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.