Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada

Troben a un home que havia desaparegut este dijous en Teulada, la Marina Alta (Alacant)

L’home desaparegut | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha localitzat a l’home de 75 anys que va desaparéixer este dijous per la vesprada en la localitat de Teulada, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Pel que pareix, va eixir a fer una passejada i es va desorientar, sense poder tornar a sa casa per si mateix. 

 

Els fets han tingut lloc este dijous quan un ciutadà britànic va anar a les dependències de la Policia Local de Teulada, informant de què el seu veí, de la mateixa nacionalitat, havia eixit de sa casa sobre les 18.30 hores per a fer una passejada i que encara no havia tornat, a pesar de què la dona del desaparegut va dir que sol fer passeigs curts.

 

Davant de l’avís, es van desplaçar immediatament fins al lloc diferents agents de la Guàrdia Civil i van fer una primera entrevista a la dona del desaparegut, qui va aportar una sèrie de dades identificatives, com la vestimenta que portava, que s’havia deixat el telèfon mòbil en casa i que presenta una pèrdua cognitiva d’orientació.

 

Han estat buscant-lo durant tota la matinada

Ràpidament es van organitzar les primeres batudes pels voltants de la zona, que van resultar negatives. També es van sumar al dispositiu de busca, tant pels voltants de la urbanització com per les zones boscoses pròximes, efectius de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIA) de la Guàrdia Civil de Calp, en la mateixa comarca, i una dotació de Policia Local de Teulada.

 

De la mateixa manera, es van fer comprovacions amb els diferents hospitals dels voltants, amb resultat negatiu. Les faenes de busca es van estendre durant tota la matinada, sense resultat. Ha sigut en el matí d’este divendres quan el dispositiu de busca s’ha ampliat amb diferents unitats de la Companyia de Calp, a demés d’amb un guia de gossos del Servici Cinològic de la Comandància d’Alacant i amb un helicòpter del Servici Aeri.

 

Finalment, una patrulla de la Guàrdia Civil de Moraira ha localitzat al desaparegut a uns 500 metres de sa casa, completament desorientat, sent traslladat a dependències de la Guàrdia Civil de Moraira, a on ha sigut assistit per personal mèdic i entregat a la seua dona i familiars.

Últimes notícies

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.

Pérez Llorca defensarà en Les Corts la ‘normalitat’ i la reconstrucció després de la dana

Juanfran Pérez Llorca defensarà dilluns en Les Corts les polítiques del Consell per recuperar la normalitat del debat públic, l’estabilitat institucional i l’eficàcia de la reconstrucció després de la dana. El debat de política general servirà també per repassar la gestió d’esta legislatura i avançar els principals reptes i mesures de futur per a la Comunitat Valenciana.

La fàbrica de Ford Almussafes es consolida com a pol mundial d’innovació amb quatre premis en tres anys

La planta de Ford Almussafes ha encadenat quatre Henry Ford Technology Award entre 2023 i 2025 gràcies a projectes d’intel·ligència artificial aplicats a qualitat, pintura, ferramentes i producció.

L’Alzheimer ja es pot detectar prompte, però l’accés no és igual per a tots

La neurobiòloga Mara Dierssen alerta a Alfara del Patriarca que el diagnòstic precoç de l’Alzheimer ja és possible, però el Sistema Nacional de Salut encara no el garantix de manera homogènia i equitativa. També reclama abordar els dilemes legals i ètics que genera esta malaltia devastadora i creixent.